Archief - Gamer Girls topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Preske

Legacy Member
doodlefay zei:
CoD of BF interesseren mij nie zo, wel eens de campaign gespeeld, maar daar blijft het bij. Liefst van al Skyrim, Fallout, Batman, Diablo, GW, (NEEN GEEN WOW! :p) en momenteel eens de ps3 aan't verkennen met Heavy Rain en Uncharted..

geen zin om dichter bij mij te komen wonen? :love:

BOTsing zei:
Oooh Gamer Girls! Heeft er iemand van jullie zin in een interview? Lees mijn oproepje:

Hey allemaal,

Ik ben Sarah van het tijdschrift BOTsing en ik ben héél héél dringend (lees: tegen vorige week eigenlijk) op zoek naar fanatieke gamers tussen 12 en 17 jaar voor een interview.

We zijn momenteel namelijk bezig met een themanummer over 'nieuwe media'. Ik zou daarom graag een jongere interviewen die ons kan vertellen wat er zo leuk is aan gamen. Het zou wel geweldig zijn als we met het artikel een paar misverstanden (games zijn asociaal en verslavend, gamers zijn lui, je wordt er agressief van) over games uit de wereld kunnen helpen. Niet? Ik zou het wel leuk vinden als we een paar ouders konden overtuigen dat games eigenlijk wel heel leuk zijn.

Wat denk je? Ben jij de geknipte persoon voor een babbel met BOTsing? Laat me dan zo snel mogelijk iets weten op [email protected]

Tot hoors!
Sarah

Excuseer? Nieuwe media? Videogames, in welke vorm dan ook, gaan verdorie al minstens 45 jaar mee, hoe is dit dan "nieuwe media"? Tenzij je het natuurlijk hebt over facebook-spelletjes. Ik stel mij dan ook serieuze vragen over de research die er gedaan is of zal worden gedaan.

En ten tweede; de media heeft in het verleden altijd al de gamers gestigmatiseerd, ondanks de beloften 'jamaar, deze keer zal het positief zijn".

Maar als je hard genoeg zoekt, zal je wel een of andere freak vinden die het verkloot voor de rest van ons.

NL_Gamer_Renois

Legacy Member
iKitty zei:
Je kan altijd lesbisch worden :unsure:


hai :love:



you're not old :hug:

Maak je dan kans bij jou ;)

Ach, wijven, ze zitten maar af te geven op macho's en dat ze zelf de mannendingen aankunnen, maar als puntje bij paaltje komt, zie ik maar 1 geslacht bier hijsen, klinken repareren, wiskundige problemen oplossen en FPS/RTS/RPG naar de klere gamen.

Meisjes moeten braaf zijn, strijken, en niet te veel roddelen op Facebook, zijn we al lang content.

Minecraft & The Sims zijn géén games, ik herhaal géén games!!

Preske

Legacy Member
iKitty zei:
Je kan altijd lesbisch worden :unsure:


hai :love:

WP8hM.gif


NL_Gamer_Renois zei:
Maak je dan kans bij jou ;)

Ach, wijven, ze zitten maar af te geven op macho's en dat ze zelf de mannendingen aankunnen, maar als puntje bij paaltje komt, zie ik maar 1 geslacht bier hijsen, klinken repareren, wiskundige problemen oplossen en FPS/RTS/RPG naar de klere gamen.

Meisjes moeten braaf zijn, strijken, en niet te veel roddelen op Facebook, zijn we al lang content.

is het daar niet eenzaam in de oertijd? :p

Cheshire Cat

Legacy Member
SpArkLeS zei:
Ik ben grote Mass Effect fan! Heb een ps3 en een hele hoop games. Hoe meer actie hoe beter. Wel enkel Singleplayer.

Een game(ste)r naar mijn hart! Geen Dragon Age? Lijkt me ook nogal wat vrouwelijke gamers aan te trekken, afgaande van bepaalde netwerken.


Mooie setup. Toegeven, de staanplaats van de PS3 zou me snel storen tijdens het tv kijken of gamen. :p

doodlefay zei:
't Was om en bij uurnhalf, dus 't viel nog goed mee :')

Community badges ftw! :cool:

doodlefay

Legacy Member
Cheshire Cat zei:
Een game(ste)r naar mijn hart! Geen Dragon Age? Lijkt me ook nogal wat vrouwelijke gamers aan te trekken, afgaande van bepaalde netwerken.

Dragon Age ftw! ooooooooooh Alistair... Ik bloos nog altijd... :D

doodlefay

Legacy Member
mIrReN zei:
aight ik zie diablo III

+1

ah gij zijt da wijf van 't acc. o.O

+2

AoE 2

+3

o.O nog een die d3 speelt ook van Oostende :o

ik ken echt geen enkel wijf da ook gamed é of 't zijn browser based games :/

ook 1 gemeenschappelijk van de paar vrienden da'k hem lol :D

"da wijf van 't acc." wut? i don't understand? en Oostende ftw!

doodlefay

Legacy Member
devilution.be zei:
Die fimo pick of destiny is wel win ^^

thanks! hangt veel rond mn nek ;) Ook de assassin's creed logo gemaakt, is ook een ketting geworden.

NL_Gamer_Renois

Legacy Member
Wat hebben gamende chickies en een lelijke Belgische kuststad met elkaar te maken?

Zit in Oostende niet eerder van die hiphoppende, schoolskippend krapuul?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan