The_Cat
Legacy Member
doodlefay zei:I'm too old for this shit![]()
Too old for that shit tooo xD
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
doodlefay zei:I'm too old for this shit![]()
doodlefay zei:CoD of BF interesseren mij nie zo, wel eens de campaign gespeeld, maar daar blijft het bij. Liefst van al Skyrim, Fallout, Batman, Diablo, GW, (NEEN GEEN WOW!) en momenteel eens de ps3 aan't verkennen met Heavy Rain en Uncharted..

BOTsing zei:Oooh Gamer Girls! Heeft er iemand van jullie zin in een interview? Lees mijn oproepje:
Hey allemaal,
Ik ben Sarah van het tijdschrift BOTsing en ik ben héél héél dringend (lees: tegen vorige week eigenlijk) op zoek naar fanatieke gamers tussen 12 en 17 jaar voor een interview.
We zijn momenteel namelijk bezig met een themanummer over 'nieuwe media'. Ik zou daarom graag een jongere interviewen die ons kan vertellen wat er zo leuk is aan gamen. Het zou wel geweldig zijn als we met het artikel een paar misverstanden (games zijn asociaal en verslavend, gamers zijn lui, je wordt er agressief van) over games uit de wereld kunnen helpen. Niet? Ik zou het wel leuk vinden als we een paar ouders konden overtuigen dat games eigenlijk wel heel leuk zijn.
Wat denk je? Ben jij de geknipte persoon voor een babbel met BOTsing? Laat me dan zo snel mogelijk iets weten op [email protected]
Tot hoors!
Sarah
doodlefay zei:Ja tuurlijk issues, gamergirls zijn nie het van het
![]()

ad: je speelt geen WoW 
The_Cat zei:Too old for that shit tooo xD

iKitty zei:Je kan altijd lesbisch worden![]()
hai
you're not old![]()

iKitty zei:Je kan altijd lesbisch worden![]()
hai![]()
NL_Gamer_Renois zei:Maak je dan kans bij jou
Ach, wijven, ze zitten maar af te geven op macho's en dat ze zelf de mannendingen aankunnen, maar als puntje bij paaltje komt, zie ik maar 1 geslacht bier hijsen, klinken repareren, wiskundige problemen oplossen en FPS/RTS/RPG naar de klere gamen.
Meisjes moeten braaf zijn, strijken, en niet te veel roddelen op Facebook, zijn we al lang content.

NL_Gamer_Renois zei:Minecraft & The Sims zijn géén games, ik herhaal géén games!!
minecraft is wel een game 



lantaarnpaal zei:nu zijt ge te ver gegaanminecraft is wel een game
![]()
iKitty zei:Je kan altijd lesbisch worden![]()
hai
ad: je speelt geen WoW
you're not old![]()

NL_Gamer_Renois zei:
SpArkLeS zei:Ik ben grote Mass Effect fan! Heb een ps3 en een hele hoop games. Hoe meer actie hoe beter. Wel enkel Singleplayer.

doodlefay zei:'t Was om en bij uurnhalf, dus 't viel nog goed mee :')

Preske zei:geen zin om dichter bij mij te komen wonen?![]()

Cheshire Cat zei:Een game(ste)r naar mijn hart! Geen Dragon Age? Lijkt me ook nogal wat vrouwelijke gamers aan te trekken, afgaande van bepaalde netwerken.

mIrReN zei:aight ik zie diablo III
+1
ah gij zijt da wijf van 't acc.
+2
AoE 2
+3
nog een die d3 speelt ook van Oostende
ik ken echt geen enkel wijf da ook gamed é of 't zijn browser based games :/
ook 1 gemeenschappelijk van de paar vrienden da'k hem lol![]()
devilution.be zei:Die fimo pick of destiny is wel win ^^
Ook de assassin's creed logo gemaakt, is ook een ketting geworden.