Archief - Gears of War 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ToNiC

Legacy Member
Kheb em ook :) Franstalige versie maar als het dasboard ih Engels staat de game ook...

Nerak

Legacy Member
Elk game in GM dat vrijdag stond op donderdag uitkomen, maar nu is niet! Juist gebeld naar GM en dacht, wat liegen en zeggen dat er al wel winkels zijn die het verkopen (weet ik veel), vroeg ze aan mij of dat ik die winkels wou opzoeken en adressen geven, want daar hangen geldboetes tot 50.000 euro aan vast.
euh..ja...

en dan nog speciaal morgen verlof gevraagd zodat ik straks een nachtje stevig kon gamen (heb de vroege), want morgen heb ik 'last' van mn vriendin :)

valdemaniak

Legacy Member
tb-303 zei:
Gears of war is geen wow of gta iv he (dat word in termen van aantallen verkoop gezien en gears of war komt nog niet in de buurt, dat moet je toch zelf ook doorhebben?)

het enige dat ik doorheb is dat met 5.000.000 verkochte exemplaren, en een verwachte verkoop van 8.000.000 voor Gears 2, dit toch één van de grootste gamingfranchises van het moment is :niceone:

dus is een nachtopening niet zover gezocht, althans dat vind ik zelf

glenne

Legacy Member
zal morgen ook een dagje van school blijven denk ik, das het vordeel van een hogeschool:p. Kzal ne keer bellen naar GM in Roeselare.

Edit: In de Game mania: morgen vanaf 10 uur smorgens

lem

Legacy Member
en al da krapuul met hun modded xbox kunnen gears 2 al een week spelen en de eerlijke gamers mogen op hun kin kloppen en maar wachten tot de 'officiele' release

toch hatelijk zenne

Twilkie

Legacy Member
lem zei:
en al da krapuul met hun modded xbox kunnen gears 2 al een week spelen en de eerlijke gamers mogen op hun kin kloppen en maar wachten tot de 'officiele' release

toch hatelijk zenne
Een week, zeg maar drie weken :(
Nu ja, ik heb morgen een dagske congé, olé olé. :applause:

Dark_ParaSite

Legacy Member
Paar winkels afgelopen int stad en de extrazone en fun geprobeert... overal binnen maar nog nie verkrijgbaar. Enige plek die me inschiet waar ze zo dom zijn te verkopen is de fun, maar die hadden hun levering, die van gisteren binnen is! nog steeds niet uitgepakt...

BCF-Gamer-23

Legacy Member
In de bart smit in Nederland verkopen ze het.En wij kunnen wachten dat ze die dan maar een boete geven

tanktic

Legacy Member
mensen die zich vervelen bij het wachten op gow2, rond half 5 ga ik wat gow1 spelen om er weer wat in te komen (na 8 maand xD). Dus wie zin heeft me gamertag is tanktic :)

Twilkie

Legacy Member
Al de BS in Holland? Anders rij ik even tot Maastricht ben ik toch direct :-)

knuster

Legacy Member
jezus wat is act 1 ongelofelijk vet!!! zit nu in act 1 chapter 6.
jullie gaan genieteeeeuuuuuuuuu morgeuuuuuuuu.

BCF-Gamer-23

Legacy Member
Je kan best even bellen eerst. ik leesde op xboxworld dat er bart smits zijn die het verkopen

Razzia

Legacy Member
Niet in Bilzen :confused: Had nu echt gedacht da em er zou liggen, merja, wachten tot morgen is geen ramp :) Heb dan het hele weekend voor me.

Akiratjen

Legacy Member
yup ik ook ... das voor straks dus ;)

worldwide release..my ass :) Of heeft dat te maken met het uurverschil?

Furon

Legacy Member
Naam: Platform: Huidige status:
Gears of War 2 Xbox360 Verzonden

Echt hopen dat'k het morgen heb, anders pas maandag :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan