Archief - General

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zeal

Legacy Member
Die skarner game heeft mij nog een week nachtmerries bezorgd :p. Daar heb ik wel keiart gefaald. Tunnel vision ftl

pinoken

Legacy Member
Als ik da hier zo lees heb ik altijd den indruk da den helft zijn ELO in vrije val is. :p

Zeal

Legacy Member
De mijne iig wel, maar kheb énorm veel zitten trollen en nieuwe champs leren eigenlijk.

BrNlicious

Legacy Member
mijn elo ook, kheb vant weekend 2 matches geduoQed me iemand we krege zieke trolls in team en da stop nimeer for some reason :s

MinatO

Legacy Member
pinoken zei:
Als ik da hier zo lees heb ik altijd den indruk da den helft zijn ELO in vrije val is. :p
Kweet ni goe waar het aan ligt bij mij atm. Imo niet individueel skill. Kheb de voorbije dagen, imo serieus goe gespeeld als ap en ad carry (dan heb ik het over 10-2-10 kinda scores) en dan toch niet winnen. Ik snap het niet... tis alsof sommige mensen gewoon uncarryable zijn of gewoon geen niet goed genoeg zijn om zelf plays te maken.

Het is triestig om te weten dat 90% vna mijn wins dit weekend, kwamen uit mijn slechtste rollen namelijk jungle (100% cho in 5 games) en support (hier hadk zelfs getrolld met anivia en veigar picks).

DarkKhen

Legacy Member
Mijne ook, just op m'n alt van 1775 naar 1750 gedropped. PFFFFFFFFFFFFFFF


God I'm a douchebag

MinatO

Legacy Member
Welken alt zit gij te spelen? Waart gij dernet niet tegen mij aant praten toen ik tristana speelde? kdacht dat da ne smurf van u was (zat op 1470 elo ofzo, dunno)

pinoken

Legacy Member
Ik moet u nog es toevoegen Minat0. Kunt ge mijn über-skiellz eens aanschouwen. :cool:

Diamond incomming. :p

Xiao

Legacy Member
Een tijd geleden had ik een schema gevonden waar op stond welke ADC sterk is in welke fase.

Er stond dus bijvoorbeeld per ADC:
- Early: Weak
- Mid: Strong
- Late: Strong

Maar ben het kwijt :( Weet iemand een soortgelijk schema? Of waar ik deze info kan vinden?

DarkKhen

Legacy Member
MinatO zei:
Welken alt zit gij te spelen? Waart gij dernet niet tegen mij aant praten toen ik tristana speelde? kdacht dat da ne smurf van u was (zat op 1470 elo ofzo, dunno)

Heu, kan niet ze da ik da was. Allez, als ik da zou zijn, zou'k u zowieso toevoegen na de game.
De alt waar ik nu op speel is tege de 1800.
De rest is rond de 1600 - 1700 denk ik. (waaronder m'n main)

Xiao

Legacy Member
Om te weten met welke champs ik early aggressief moet spelen en welke ik beter zo lang mogelijk focus op farm (eg. Vayne/Kog).

Nighth4wkske

Legacy Member
Hoe zijn u runes? als ge uw last hit net mist kunt ge altijd meer flat AD runes kopen bijvoorbeeld

Thorfin

Legacy Member
Wanneer moet je bv. last hitten en waneer de lane echt pushen door meerdere waves direct te farmen?

Chickenlal

Legacy Member
"LeaverBuster will automaticly suspend you if you leave games blablabla"

Net gezien als tip, das ook den eerste keer da ik daar van hoor.

actix

Legacy Member
Thorfin zei:
Wanneer moet je bv. last hitten en waneer de lane echt pushen door meerdere waves direct te farmen?

Hangt af welke lane, welk tijdstip in de game enz. imo. Als toplaner ga ik early bvb nooit de lane pushen want dan mag je gegarandeerd de jungler binnen de 2min daar verwachten. Zelfde geldt zowat voor midlane. Als je tegenstander gaat backen push je lane best zodat die cs verliest aan de turret, tenzij je de lane wilt freezen. (Doe ik bijna nooit op mijn elo, gewoon push all day roam all day)

Yusifer

Legacy Member
Thorfin zei:
Wanneer moet je bv. last hitten en waneer de lane echt pushen door meerdere waves direct te farmen?

Zoiets vraag ik me ook dikwijls af. Wanneer zou ik moeten pushen, wanneer niet. En ik merk ook vaak dat als ik m'n lane gepushed heb en 'k ga naar een andere lane om te ganken, dat m'n lane ondertussen alweer gepushed wordt door enemy champ. Terwijl de meeste vids dat ik zie (zoals tussen bekende teams) dit veel minder voorkomt dat je lane al tot je toren gepushed is als je elders gaat ganken.

CuRv3

Legacy Member
Wanneer moet je pushen? Als je weet dat hij gold / xp gaat verliezen, omdat hij niet onder toren gaat zijn.

Chickenlal

Legacy Member
gewoon pushen als ze weg zijn.

Ik haat mensen die klagen als ge hun mid lane pusht terwijl enemy er niet is. Man man man, midlane is altijd terug even na 1 of 2 waves. Da ge da me top nie doet, oké. Maar mid reset gewoon instant van zelf.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan