Archief - Grand Theft Auto: Liberty City Stories

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Goldrusher

Legacy Member
gld_psp_gtalcs.jpg


release: 4 november 2005
genre: action, free-roaming
dev: Rockstar Leeds

>>> GameTrailers | Metacritic


Terug naar GTAIII's Liberty City.

There are a million stories in Liberty City. This one changes everything. Once a trusted wise guy in the Leone crime family, Toni Ciprini was forced into hiding after killing a made man.

grand-theft-auto-liberty-city-stories-20051007012947285_640w.jpg


grand-theft-auto-liberty-city-stories-20051024060443977_640w.jpg


grand-theft-auto-liberty-city-stories-20051021015650185_640w.jpg

homeless4ever

Legacy Member
Als het maar niet die 2D vogelperspectief dinges is zoals op pc indertijd. Die moet ik niet meer!

Shizzle.be

Legacy Member
Komaan, die eerste GTA was (in die tijd) supervernieuwend! Die vrijheid! ;)
Ik denk dat Liberty City Stories eerder rechtlijnig gaat zijn, in een minder open wereld. Het woord 'Stories' zegt het zelf zoal een beetje he. Verschillende verhaaltjes waarschijnlijk. Maar we zullen het een van dees drie dagen wel te weten komen zeker? :)

homeless4ever

Legacy Member
Shizzle.be zei:
Komaan, die eerste GTA was (in die tijd) supervernieuwend! Die vrijheid! ;)
Ik denk dat Liberty City Stories eerder rechtlijnig gaat zijn, in een minder open wereld. Het woord 'Stories' zegt het zelf zoal een beetje he. Verschillende verhaaltjes waarschijnlijk. Maar we zullen het een van dees drie dagen wel te weten komen zeker? :)

Inderdaad, ik vond het ook leuk maar we hebben al genoeg remakes gehad zoals op Playstation en Gameboy. Laat ze maar met iets nieuws komen.

chosen1

Legacy Member
nieuwe info vrijgegeven:

Er is nog geen definitieve release datum voor de game.
We moeten het steeds doen met wat info:

-- Het is niet mogelijk om te zwemmen.

-- Het is niet mogelijk of fysiek beter te worden zoals in GTA:SA.

-- Ook zal de burgemeester van Liberty City een rol gaan spelen in het verhaal.

-- Tijdens het schieten kun je tussen meerdere doelen schakelen.

Code_X9

Legacy Member
chosen1 zei:
nieuwe info vrijgegeven:

Er is nog geen definitieve release datum voor de game.
We moeten het steeds doen met wat info:

-- Het is niet mogelijk om te zwemmen.

-- Het is niet mogelijk of fysiek beter te worden zoals in GTA:SA.

-- Ook zal de burgemeester van Liberty City een rol gaan spelen in het verhaal.

-- Tijdens het schieten kun je tussen meerdere doelen schakelen.

Maar goed ook dat ze die fysieke zever achterwege laten, ik dacht dat ik met een verdomde tamagotchi bezig was...

cornetto

Legacy Member
gta op psp is 3d zoals alle gta's op ps2,maar dan in de stad van gta3 (liberty city),ik dacht dat het verhaal zich 3 jaar voor gta3 afspeelt.daarom zal de stad er iets anders uitzien,alle voertuigen van gta3 zullen erin zitten en moto's uit vice city.ik hoop dat ze iets doen met die misterieuze 'ghost city' ofzoiets waar ze het in gta3 over hadden :p zou wel mooi kunnen worden :)
dit heeft toch al allemaal op internet gestaan incl screenshots enzo?

Dekon7

Legacy Member
Code_X9 zei:
Maar goed ook dat ze die fysieke zever achterwege laten, ik dacht dat ik met een verdomde tamagotchi bezig was...
² That
Ik vond dat ook maar zo'n onnodige toevoeging. Het was wel grappig om hem zichzelf vet te laten vreten maar na die ene keer hou je het dan ook voor gezien.

Code_X9

Legacy Member
koenraad7 zei:
² That
Ik vond dat ook maar zo'n onnodige toevoeging. Het was wel grappig om hem zichzelf vet te laten vreten maar na die ene keer hou je het dan ook voor gezien.

idd, plus daar kroop onnodig veel (niet fun) tijd in... dat ze alles maar terug naar de basics brengen voor mij, gta SA was voor mij te groot, en teveel zever...

Green_Vietnam

Legacy Member
Code_X9 zei:
idd, plus daar kroop onnodig veel (niet fun) tijd in... dat ze alles maar terug naar de basics brengen voor mij, gta SA was voor mij te groot, en teveel zever...

agree, gta3 the roots was dn beste

Anoniem04

Legacy Member
ik vind GTA SA enjoyable maar kom.

Waarom laten ze het zwemmen eruit :angry:

chosen1

Legacy Member
Dillyracer zei:
ik vind GTA SA enjoyable maar kom.

Waarom laten ze het zwemmen eruit :angry:

omdat ge anders gewoon naar het volgende eiland kon zwemmen!

doet me denke aan de goeie tijde die ik heb gehad om over die eerste brug te vliegen met de dodo-cheat!

cornetto

Legacy Member
ik vind gta3 gewoon de beste uit de serie,da gevoel wa da spel mij gaf had ik nie echt in vice city en HELEMAAL nie in san andreas(vond het wa teleurstellend dit deel).soms speel ik gta3 nu nog :)

Mr. SLASH

Legacy Member
ind gta3 was kwa verhaal veel beter , het trok u echt mee , zoals wanneer da wijf u belt dat ge nie in diene auto moogt , of de laatste missie , da muziekske en die vrouw die vertelt over wat er gebeurd is , kvond 3 ook den beste

Z3RoRoX

Legacy Member
hehe ik em zo mé dien gekortwiekten dodo uit GTA 3 es een uur ofzo rondgevlogen als et nie langer was :p
Zo een wedstrijdje .. :D der was ne specialen truc mé draaien enzo en dan lukte et om langer te vliegen ... wel nie simpel :)
Toch de beste herinneringen aan GTA3

zalmpj

Legacy Member
Weet er iemand of de psp versie van gta3 (zo zou je het wel kunnen noemen) nu echt een lauchtitel is voor 1 september. Volgens telenet.games is dit launchtitel maar OPM2 beweert dat de game pas klaar gaat zijn in oktober, november. Is hier omtrent officiele vaststelling rond ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan