Archief - GTA V Verwachtingen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Trebby

Legacy Member
Blijkbaar is het nieuws rond GTA V in een stroomversnelling geraakt? Eerst amper nieuws nu plotseling screens na screens..? Misschien een filmpje verwachten binnenkort?

Kennaah

Legacy Member
Trebby zei:
Blijkbaar is het nieuws rond GTA V in een stroomversnelling geraakt? Eerst amper nieuws nu plotseling screens na screens..? Misschien een filmpje verwachten binnenkort?

binnen aantal weken pas iets nieuws.

CL4P-TP

Legacy Member
R* Had aangekondigd dat het lange tijd stil ging zijn, en daarna redelijk veel op korte tijd ging releasen.

de_willy

Legacy Member
Het enige wat ik verwacht van GTA V is betere optimalisatie.
Ik vond GTA IV en zijn uitbreidingen echt fantastisch (heb 3 keer elke story completed), maar de performance was ver te zoeken.

sluysen

Legacy Member
Ik ben terug GTA 4 begin spelen omdat ik door een format mijn save kwijt geraakt was.

Ligt het aan mij, of rijden de helft van die auto's precies als een spons? Zo zwalpen over de baan, precies een oude volvo

sluysen

Legacy Member
Aha, hoeveel keer ik een random auto niet op zijn dak gelegd heb door een te stevige draai te nemen :wtf:

in SA of VC moest je daar al veel moeite voor doen, vgl met nu

amdr

Legacy Member
Ik lees dat echt zo vaak over dat rijden terwijl ik dat 100 keer beter vind als oudere GTA's of zoiets gelijk Saints Row :p

Romeo Carpaccio

Legacy Member
amdr zei:
Ik lees dat echt zo vaak over dat rijden terwijl ik dat 100 keer beter vind als oudere GTA's of zoiets gelijk Saints Row :p

³ :p dat hoekig rijgedrag zoals in vorige GTA's of SR of bv ook Mafia II is om schijt van te krijgen

Anoniem04

Legacy Member
Enige probleem met het GTA IV rijmodel is dat de ophanging te zacht is, voor de rest vond ik dat veel leuker dan de vorige generatie.

Therapy

Legacy Member
amdr zei:
Ik lees dat echt zo vaak over dat rijden terwijl ik dat 100 keer beter vind als oudere GTA's of zoiets gelijk Saints Row :p

Om nog maar te zwijgen van Sleeping Dogs.

sluysen

Legacy Member
Dillyracer zei:
Enige probleem met het GTA IV rijmodel is dat de ophanging te zacht is, voor de rest vond ik dat veel leuker dan de vorige generatie.

Das ook net hetgeen ik bedoel, zwalpen van links naar rechts als je iets te fel draait.
Eens die driving mod proberen.

Voor de rest is het idd wel beter, maar ik stoor me echt aan die ophanging. Met jeeps enzo heb je het precies wel al iets minder

spourop

Legacy Member
Wat ik leuk vind aan gta iv car handling is dat je er wat skill moet voor hebben, als je het veel doet begin je echt een pro te worden.

Btw hou handrem en gewone rem gelijktijdig ingedrukt om bochten te nemen met hoge snelheid.

Darkgnome

Legacy Member
Op Bol staat er dit: Nog niet verschenen - reserveer een exemplaar Beschikbaar op 26.04.2013
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan