Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Trebby zei:Blijkbaar is het nieuws rond GTA V in een stroomversnelling geraakt? Eerst amper nieuws nu plotseling screens na screens..? Misschien een filmpje verwachten binnenkort?
CL4P-TP zei:R* Had aangekondigd dat het lange tijd stil ging zijn, en daarna redelijk veel op korte tijd ging releasen.
amdr zei:Ik lees dat echt zo vaak over dat rijden terwijl ik dat 100 keer beter vind als oudere GTA's of zoiets gelijk Saints Row![]()
amdr zei:Ik lees dat echt zo vaak over dat rijden terwijl ik dat 100 keer beter vind als oudere GTA's of zoiets gelijk Saints Row![]()
dat hoekig rijgedrag zoals in vorige GTA's of SR of bv ook Mafia II is om schijt van te krijgenamdr zei:Ik lees dat echt zo vaak over dat rijden terwijl ik dat 100 keer beter vind als oudere GTA's of zoiets gelijk Saints Row![]()
Dillyracer zei:Enige probleem met het GTA IV rijmodel is dat de ophanging te zacht is, voor de rest vond ik dat veel leuker dan de vorige generatie.
Darkgnome zei:Op Bol staat er dit: Nog niet verschenen - reserveer een exemplaar Beschikbaar op 26.04.2013