Archief - Halo-serie & Bungie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Beste Halo-game van Bungie?


  • Totaal aantal stemmers
    161
  • Opiniepeiling gesloten.

JB_jonaski_x

Legacy Member
de remake zal ook wel de moeite zijn denk ik want bij de eerste vond ik het verhaal kei goed

valdemaniak

Legacy Member
De originele CE en Reach vond ik de beste. In beide was ik het meest betrokken qua verhaal (en kon ik ook nog volgen ^^)

De Mp van Reach is de eerste waar ik ben ingeraakt, toch ettelijke uurtjes aan versleten...

SHIGSY

Legacy Member
Algemeen Halo-berichtje. IGN wordt de media partner van de eerste Halo Fest, een event dat zich gaat afspelen ter ere van 10 jaar Halo tijdens het PAX Prime-gebeuren van 26-28 augustus.

Zet deze website al maar bij favorieten:
Halo Fest 2011

IGN's coverage of Halo Fest will include extensive video coverage of select Halo Fest tournaments and events – including live webcasts of select Halo Fest panels – as well as teaser articles, behind-the-scenes studio access, VIP interviews, contests and much more.

Microsoft Taps IGN for Halo Fest - Xbox 360 News at IGN

SHIGSY

Legacy Member
Halo-randberichtje.

Met de Lego-blokjes spelen, ook een evolutie in... Zot goed gedaan:

legohalopelican.jpg


Benny Brickster Strikes Again! This Time With A Halo Pelican - News - www.GameInformer.com

Creamium

Legacy Member
Het kan volgens mij niet veel beter dan de Reach campaign. Ik vind zowat iedere Halo steengoed, maar bij Reach hebben ze er toch voor gezorgd dat ze, zeker op sp-gebied, waardig afscheid namen van de franchise.

MP Reach is ook fun, buiten soms de armor abilities... Armor lock bv had er niet moeten inzitten en reticle bloom suckt.

kevindb

Legacy Member
Heb zelf ook het meest genoten van reach... Al was halo 3 ook fun. Heb het gevoel dat daar meer keuze en gebruik in/van warthogs is. Met ne maat co-op gespeeld en dan zijn die voertuigen echt een pluspunt :D

Thorfin

Legacy Member
Combat evolved was gewoon veel te repetitief...
Natuurlijk is het nostalgisch maar eigenlijk vond ik Halo 3 toch wel de beste.

Creamium

Legacy Member
2 grote nadelen aan CE

- Library, nuff said
- Level 5, I think? IWHBYD? Die level die eeeeuwig lijkt door te gaan met het copy pasta corridor design met pijlen langs de grond. Daar hebben ze in toekomstige delen toch hun les geleerd qua variatie.

Dat vind ik ook een beetje het nadeel aan een supergetrouwe update als Anniversary : ze hebben enkel grafisch geüpdatet en niet in de game zelf, en CE mocht in bepaalde stukken wel anders. Uit respect is dat wel mooi, maar het is ook zeer veilig.

Bart Religion

Legacy Member
Warthog besturing vind ik toch een van de mindere dingen. Als je kijkt hoe vet voertuigen in andere shooters werken...

Voor de rest wel gave spellen. 1 & 3 waren echt goed. 2 nooit gespeeld en ODST viel ook tegen.

kjellevirus

Legacy Member
Ik had nooit halo gespeeld, mijn eerste was halo reach (btw ik vond het super)
Eerst moest ik er niks van hebben maar nu kan ik amper zonder :D:D:D

P R O Red

Legacy Member
Halo 3 was leuk, het enige minpunt is zo die missie 'Cortana'. Daar moet je constant tegen 'the Flood' vechten. Maar die laatste missie met de Warthog is wel epic (: dus toch is Halo 3 mijn favoriet. Halo 3 ODST by far de slechtste!

Runkle

Legacy Member
Creamium zei:
2 grote nadelen aan CE

- Library, nuff said
- Level 5, I think? IWHBYD? Die level die eeeeuwig lijkt door te gaan met het copy pasta corridor design met pijlen langs de grond. Daar hebben ze in toekomstige delen toch hun les geleerd qua variatie.

Dat vind ik ook een beetje het nadeel aan een supergetrouwe update als Anniversary : ze hebben enkel grafisch geüpdatet en niet in de game zelf, en CE mocht in bepaalde stukken wel anders. Uit respect is dat wel mooi, maar het is ook zeer veilig.

:eek:

Library en IWHBYD zijn net de zaligste levels van Halo:CE...

[PwF]Hchest

Legacy Member
Ben beschaamd om het te zeggen maar Halo: Reach is mijn eerste en voorlopig enigste Halo :(

maartendq

Legacy Member
Vrij laat berichtje, maar ik heb mij onlangs een xbox aangeschaft, en daarbij de drie Gears of War games en Halo 3 & Reach.

Ik heb vroeger Halo 1 en 2 gespeeld, en moet zeggen dat Reach toch veruit de beste in de serie is. Halo 3 was belachelijk inconsistent wat moeilijkheidsgraad betrof: het ene moment blaasde je door alles heen en het andere moment sloten ze je op in een smalle ruimte met een stuk of 8 brutes waaronder één chieftain met een gravity hammer. Reach vond ik uitdagend maar nergens zo frustrerend dat ik gewoon stopte met spelen. Bovendien zijn je battlefields in Reach een stuk opener zodat je meer keuze hebt van hoe je iets aanpakt (halo 3 was een corridor shooter). Qua thematiek voelt Reach ook een stuk volwassener aan.

Wat multiplayer betreft speel ik alle Halo's best graag. Ik heb niet bepaald een voorkeur gezien ze allemaal zo ongeveer hetzelfde spelen. Ik heb uren doorgebracht met split-screen co-op in Halo 2 & 3, uren Halo 3 online gespeeld.

Ik sta eerlijk gezegd enorm wantrouwig tegenover Halo 4. Voor mij was halo het driegevecht tussen de mensheid, de covenant en de flood. Die laatste twee zijn nu verslagen en nu gaat Master Chief richting een forerunner planeet. Ik snap niet goed waarom, ik vond Halo 3 een goed einde voor de serie. Zowel de Covenant als de mensheid zijn zo zwaar toegetakeld dat ze niet meer in staat zijn enigzins oorlog te voeren, en nu gaan ze een nieuwe dreiging verzinnen? Ik vind het een beetje van de pot gerukt en volledig onnodig.

Voor mij is het in ieder geval uitkijken naar Halo: CE Anniversary Edition en ik hoop dat er ooit nog een remake komt van Halo 2.

Nog eens, in 't kort:
Beste single player: Halo: Reach
Beste multiplayer: eender.

HelpYouFall

Legacy Member
Wow, dat ziet er nice uit, toch maar eens aanschaffen denk ik! Zal mooi naast m'n Halo Enclyclopedia staan :drool:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan