Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Woulot zei:das dan anders voor u.. voor mij is het diablo kille op inferno juist omda ge zo goed gear hebt kunne farme, allee ik dacht dat dit het hoofd idee van blizzard was![]()
fillebolleke zei:Wizard en barbarian act I inferno. Haat die desert in act II dat ik nog efkes afkick. de butcher ziet af bij mij op de moment.
Weet iemand in welke acht de +1000 dps weapons droppen? III en IV?
)straatloper zei:Ik zit nog in Act I. Na bijna 400 rares te looten en geen enkele upgrade te krijgen heb ik dan maar besloten om te wachten tot de patch.
Ondertussen maar begonnen met een hardcore character te levelen.
Bundemout zei:wat brengt ons de patch ? iemand patch info ?