Archief - Heb jij Inferno al uitgespeeld?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb jij Inferno al uitgespeeld?


  • Totaal aantal stemmers
    109
  • Opiniepeiling gesloten.

Woulot

Legacy Member
dit bewijst toch gewoon dat diablo 3 nog veel te gemakkelijk is...

Lamsednav

Legacy Member
Waarom? Tis ni omda ge Diablo op Inferno gekilled hebt da ge het daarom "uitgespeeld" hebt hé.. Voor mij is D3 pas uitgespeeld als ge de best mogelijke (of toch héééél straffe) gear hebt.

Woulot

Legacy Member
das dan anders voor u.. voor mij is het diablo kille op inferno juist omda ge zo goed gear hebt kunne farme, allee ik dacht dat dit het hoofd idee van blizzard was :)

Kennaah

Legacy Member
Woulot zei:
das dan anders voor u.. voor mij is het diablo kille op inferno juist omda ge zo goed gear hebt kunne farme, allee ik dacht dat dit het hoofd idee van blizzard was :)

Wat Lamsednav zegt is praktisch voor (bijna) iedere diablo veteraan hoor.

fillebolleke

Legacy Member
Wizard en barbarian act I inferno. Haat die desert in act II dat ik nog efkes afkick. de butcher ziet af bij mij op de moment.

Weet iemand in welke acht de +1000 dps weapons droppen? III en IV?

Kennaah

Legacy Member
fillebolleke zei:
Wizard en barbarian act I inferno. Haat die desert in act II dat ik nog efkes afkick. de butcher ziet af bij mij op de moment.

Weet iemand in welke acht de +1000 dps weapons droppen? III en IV?

jup vanaf 3
Hoewel ik er ook al 1 in act2 heb gevonden (net 1000 dps :p)

Bundemout

Legacy Member
straatloper zei:
Ik zit nog in Act I. Na bijna 400 rares te looten en geen enkele upgrade te krijgen heb ik dan maar besloten om te wachten tot de patch.

Ondertussen maar begonnen met een hardcore character te levelen.

wat brengt ons de patch ? iemand patch info ?

feesjah

Legacy Member
aan de mensen die inferno nog niet hebben uitgespeeld, ik zie veel mensen met goeie gear en all res armor & vit levels nog falen. gewoon "slimmer" spelen. zeker als ge ni zoveel dps hebt.

meer kiten, chokepoints zoeken. defensievere build ... voor diablo zelf: zien dat ge genoeg loh hebt of gewoon simpelweg life regeneration. ik heb 2 items gekocht speciaal voor diablo neer te krijgen: een amulet met 400 life regen en een chest armor met 400 life regen, omdat er in de shadow realm geen healing wells zijn. (ge moet uw shadow ook niet killen, die verdwijnt na een minuutje.) en heel voorzichtig spelen in de 3de fase aangezien hij geen cooldowns meer heeft en alles gewoon na elkaar kan casten.

Essit

Legacy Member
Ben een paar dagen geleden gestopt op Siegebreaker Act 3... Voor mij lijkt het ook niet het doel van Diablo 3 om het gewoon uit te hebben op inferno. Maar door de auction house enzo en het feit dat er gewoon niet veel toffe dingen droppen heb ik het spel on hold gezet.

Mss is kijken wat die patch morgen geeft.

rico

Legacy Member
nope zit aan diablo inferno, nog iets meer dps gear verzamelen en dan zou het moeten gaan
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan