Furyan187
Legacy Member
Iemand een idee hoe ik de server managers kan contacteren van volgende server:
Firestorm 24/7| Fast Vehicle| 9k Tickets| No Spawnrape| GGC - Server Browser - Battlelog / Battlefield 3
Ben gisteren onterecht geband doordat ik met een T90 vanop Army Outpost willekeurig aan het schieten was op heli's (don't we all?)... Ik raak hem, hij ontploft. De admin-piloot bant me direct voor haxx
ad:
Ik wil nu graag terug op die server, daar m'n platoon meestal daar speelt. Misschien haalt het niets uit, het gaat mij dan ook eerder om het principe.
Ik heb reeds een 'ban appeal' gestuurd naar GCC maar die zeggen dat het een local ban is. Dus moet ik die server managers kunnen te pakken krijgen. Die vindt ik dus niet.
Iemand een voorstel?
Firestorm 24/7| Fast Vehicle| 9k Tickets| No Spawnrape| GGC - Server Browser - Battlelog / Battlefield 3
Ben gisteren onterecht geband doordat ik met een T90 vanop Army Outpost willekeurig aan het schieten was op heli's (don't we all?)... Ik raak hem, hij ontploft. De admin-piloot bant me direct voor haxx
ad:Ik wil nu graag terug op die server, daar m'n platoon meestal daar speelt. Misschien haalt het niets uit, het gaat mij dan ook eerder om het principe.
Ik heb reeds een 'ban appeal' gestuurd naar GCC maar die zeggen dat het een local ban is. Dus moet ik die server managers kunnen te pakken krijgen. Die vindt ik dus niet.
Iemand een voorstel?
) uitkomt? Ik vind alleen 'September 2012' terug.



