Archief - Het officiële Battlefield 3 Topic - Part 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Furyan187

Legacy Member
Iemand een idee hoe ik de server managers kan contacteren van volgende server:

Firestorm 24/7| Fast Vehicle| 9k Tickets| No Spawnrape| GGC - Server Browser - Battlelog / Battlefield 3

Ben gisteren onterecht geband doordat ik met een T90 vanop Army Outpost willekeurig aan het schieten was op heli's (don't we all?)... Ik raak hem, hij ontploft. De admin-piloot bant me direct voor haxx :sad:

Ik wil nu graag terug op die server, daar m'n platoon meestal daar speelt. Misschien haalt het niets uit, het gaat mij dan ook eerder om het principe.

Ik heb reeds een 'ban appeal' gestuurd naar GCC maar die zeggen dat het een local ban is. Dus moet ik die server managers kunnen te pakken krijgen. Die vindt ik dus niet.

Iemand een voorstel?

Shadowfox

Legacy Member
Ingame proberen?

CloseQuarters was voor mij alleszins geldverspilling. Amper gespeeld en zie het mij ook niet doen in de toekomst. Die nieuwe 'conquest' mode is wel tof maar de mappen zijn te klein en zoals iemand al zei ... C4. Ze plakken zo'n vlag vol (cap-zone is zeer klein) en laten het ontploffen zodra het begint te pinken op de HUD.

Therapy

Legacy Member
Laat iemand van uw platoon het vragen op de server zelf als er een admin online is?

blackrabbit

Legacy Member
Vind het niet meteen terug: iemand aan idee op welke datum Armored Kill (voor Premium :-)) uitkomt? Ik vind alleen 'September 2012' terug.

demon326

Legacy Member
blackrabbit zei:
Vind het niet meteen terug: iemand aan idee op welke datum Armored Kill (voor Premium :-)) uitkomt? Ik vind alleen 'September 2012' terug.

PS3 premium: 4 september
PC/xbox360 premium: 11 september
PS3 non premium: 18 september
PC/Xbox 360, non premium: 28 september.

[LRRP] Brekkie

Legacy Member
My apologies dat ik er niet kon bijzijn. Ik heb ook het nieuws vernomen dat jullie verloren hebbe. Spijtig, maar zelfs met mij erbij weet ik niet of we hadden gewonnen. Ik heb zelf slecht gespeeld in de EPS, en 6v6 is me onbekend. Toch hebbe we kunnen winnen in de EPS. ESL Award whiii :D

Brick Top

Legacy Member
[LRRP] Brekkie;16658337 zei:
Vanavond 20.00 ESL Pro Series germany finale vs Team Acer: Brekk1e

Heb het ff gevolgd, wel tof om te zien. Wel frustrerend hoe je op een bepaald moment drie keer op rij gekilld wordt maar wel elke keer een 90+ kill assist haalt. :D

Bl3ssTheFall

Legacy Member
Zo ik zou graag BF3 in team willen spelen :)

Ben een vrij goede speler, 'k zou zeggen check m'n stats.

altijd in de big =E= clan gezeten, heel leuke clan, maar ik zou graag iets anders zoeken dat in m'n timezone past uiteraard... Ben vooral aardig met Jet ;)

Progression - YMCA-CREW - Battlelog / Battlefield 3

M'n W/L ratio is laag, maar dat komt omdat ik altijd solo gespeeld heb in BF3. in bf2 was deze stukken hoger omdat ik altijd met clan speelde :)

ben in bezit van headset / TS / vent...

grtz

Shadowfox

Legacy Member
Bl3ssTheFall zei:
Zo ik zou graag BF3 in team willen spelen :)

Ben een vrij goede speler, 'k zou zeggen check m'n stats.

altijd in de big =E= clan gezeten, heel leuke clan, maar ik zou graag iets anders zoeken dat in m'n timezone past uiteraard... Ben vooral aardig met Jet ;)

Progression - YMCA-CREW - Battlelog / Battlefield 3

M'n W/L ratio is laag, maar dat komt omdat ik altijd solo gespeeld heb in BF3. in bf2 was deze stukken hoger omdat ik altijd met clan speelde :)

ben in bezit van headset / TS / vent...

grtz
Old Guys Gaming Community » Gaming Community

Spelers over de hele wereld, hoofdzakelijk Europa.
Skills varieren van low- tot high+, al zijn die laatste zeldzaam.
Hebben ~12 servers voor BF3 (US, NL & DE) en nog een paar voor andere games.
TeamSpeak + Backup TeamSpeak, 100tal leden over de hele clan (andere games mee gerekend)
ESL team (inactief op dit moment, na de zomer hopelijk terug) die misschien nog leden zoekt.

Als ge een 'toffe bende' zoekt om mee samen te gamen, dan stel ik voor toch even de trial periode te doen (1~4weken), dan kun je achteraf nog altijd beslissen of je al dan niet blijft en de membership fee betaald (€5/maand)

Meer info in PM (ben Staff member)

Bl3ssTheFall

Legacy Member
Shadowfox zei:
Old Guys Gaming Community » Gaming Community

Spelers over de hele wereld, hoofdzakelijk Europa.
Skills varieren van low- tot high+, al zijn die laatste zeldzaam.
Hebben ~12 servers voor BF3 (US, NL & DE) en nog een paar voor andere games.
TeamSpeak + Backup TeamSpeak, 100tal leden over de hele clan (andere games mee gerekend)
ESL team (inactief op dit moment, na de zomer hopelijk terug) die misschien nog leden zoekt.

Als ge een 'toffe bende' zoekt om mee samen te gamen, dan stel ik voor toch even de trial periode te doen (1~4weken), dan kun je achteraf nog altijd beslissen of je al dan niet blijft en de membership fee betaald (€5/maand)

Meer info in PM (ben Staff member)

Bedankt voor het antwoord! ziet er wel goed uit ;)

u4ea

Legacy Member
Ik durf al ni op forumfield te gaan zien achter de reacties van het 'exclusieve artwork'.:p

Xtralecherus

Legacy Member
Gisteren eindelijk eens met de nieuwe gfx kaart kunnen spelen op BF3, wat een verademing met mijn vorige radeon 4850. Speelt veel vlotter constant 60 FPS of meer op max details, terwijl men radeon met moeite 25 tot 40 FPS deed met alles op low. Zijn toch grote voordelen dat ik merk, vijanden kan ik nu veeeel beter zien in de verte en duidelijker.

Iemand link voor de laaste versie van die FXAA injector?:D

demon326

Legacy Member
L3ThaL zei:
Gisteren eindelijk eens met de nieuwe gfx kaart kunnen spelen op BF3, wat een verademing met mijn vorige radeon 4850. Speelt veel vlotter constant 60 FPS of meer op max details, terwijl men radeon met moeite 25 tot 40 FPS deed met alles op low. Zijn toch grote voordelen dat ik merk, vijanden kan ik nu veeeel beter zien in de verte en duidelijker.

Iemand link voor de laaste versie van die FXAA injector?:D

https://www.beyondgaming.be/archive/games-general.91/fxaa-injectorbetere-kleur.847898

Die versie in mijn topic is nog steeds de beste :)

u4ea zei:
Zou ook wel is willen da der iets gebeurd waardoor ze daar eindelijk doorhebben, "hmm... misschien zijn we verkeerd bezig op deze manier."

Ma soit, kverwacht geen veranderingen van EA. Ondertussen blijf ik mij ook amuseren me het spel ook al steekt de houding van EA mij tegen. :p

Die content drop is gewoon lame....

Shadowfox

Legacy Member
Dit gaat ze veel fans kosten.

Hoeveel mensen zijn al fan sinds BF1942? En van die mensen, hoeveel zijn er tevreden over BF3/Premium/DICE? Ik schat niet te veel, als de aantallen al te vernoemen waard zijn.
Ze zijn het daar bij DICE serieus aan het verknallen, alleen jammer dat er geen alternatief is voor BF3.

Ik wacht vol ongeduld op de game van Respawn Entertainment, hopelijk word dat een aardige concurrent voor zowel MW3 als BF3 en zullen ze bij EA & Activision niet blijven lachen met hun klanten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan