-[*RSOD*]-chubby
Legacy Member
One-t|M@[hINe zei:daarjust sven coop v3.0 gespeeld me chubby,,,man da spel sakt. maar ik hoop wel dat er een mod uitkomt bij hl² => zelfde systeem van cs, maar dan cooperative.
da ga nooit gebeuren jom, der komt gwn ne svencoop mod voor hl² en dan gaan we nog is probere
trouwens jonge, gij killde al die barnies, ni moeilijk da da dan suckt
het draait om TEAMplay en gij killt al die vriendelijke units :naughty:


