Insano
Legacy Member
Zoals je in deze thread kan lezen is Valve gestart met Steam accounts te sluiten die een CD key exploit hebben gebruikt of gefraudeert hebben met credit card nummer om zo illegaal aan Valve's games te geraken.
En als je wil weten hoe het is afgelopen met degene op het Steamforum die zich ertussenuit wou wringen:
Valve 1 - 0 piratesWaldo zei:We recently disabled a number of accounts for fraudulent credit card use. We will provide contact information later for anyone who would like to discuss this with Valve.
En als je wil weten hoe het is afgelopen met degene op het Steamforum die zich ertussenuit wou wringen:
ik had neem 3 maand geleden half life opnieuw gekocht voor 15 € de plantium edition . ik wou me registreren en hij zij already inuse toen kreeg ik het kheb dan een vriendelijk mailtje gezonden met pic'x en bewijzen . na wa onderzoek kreeg ik dan eindelijk 2 weken later mijn cd key die werkte .




