Archief - [HL2] Valve neemt actie tegen piraterij

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Insano

Legacy Member
Zoals je in deze thread kan lezen is Valve gestart met Steam accounts te sluiten die een CD key exploit hebben gebruikt of gefraudeert hebben met credit card nummer om zo illegaal aan Valve's games te geraken.
Waldo zei:
We recently disabled a number of accounts for fraudulent credit card use. We will provide contact information later for anyone who would like to discuss this with Valve.
Valve 1 - 0 pirates

En als je wil weten hoe het is afgelopen met degene op het Steamforum die zich ertussenuit wou wringen:
pwned5.jpg

sypro9000

Legacy Member
lol ..... :lol:

eindelijk :D ik had neem 3 maand geleden half life opnieuw gekocht voor 15 € de plantium edition . ik wou me registreren en hij zij already inuse toen kreeg ik het kheb dan een vriendelijk mailtje gezonden met pic'x en bewijzen . na wa onderzoek kreeg ik dan eindelijk 2 weken later mijn cd key die werkte .
eergisteren heb ik dan CZ gekocht voor wat tijd verdrijv .

ik hoop gewoon dat ze geen onschuldige mensen blokeren

haha lol edit ik lees zo verder . en valve heeft alles grondig gescheckt en zonder dat die personen het wete zijn ze zwaar gepwnd dooor valve . this is a joke .... :lol:

Insano

Legacy Member
Waarschijnlijk een grote schoonmaak om zich klaar te maken voor Half-Life 2 :)

sypro9000

Legacy Member
killgore zei:
Als dat gebeurt stuur je gewoon een mail met bewijzen naar valve he.

ja maar de persoon die daar voor zorgt ales nachecken heeft inorm veel werkt zoals ik al zij heb ik zo 2 weeken moet wachten .

MasterOfTerror

Legacy Member
oh shit :s

kheb in der tijd valse visa nummer gebruikt om Condition zero te gebruiken :s
mor da was dan zo tijdelijk beschikbaar, nen dag ofzo.. gewoon om es te testen eh :doh:

sypro9000

Legacy Member
Captain Insano zei:
Busted? :cool:
Anyway, imo is dit zeer goed. Credit card fraude mag niet licht opgenomen worden.


wat houd dat in ? want ik weet nie wat die piraten eigelijk doen :help: ;)

MasterOfTerror

Legacy Member
sypro9000 zei:
wat houd dat in ? want ik weet nie wat die piraten eigelijk doen :help: ;)

euhm, wel, ge kunt via steam nen cdkey, of visa registratie doen om het spel te unlocken op steam.. da is nu precies wat veel mensen deden .. onderandere dus ik ..
:(

mja da duurt maar nen dag ofzo tot ze merken da die visa nie bestaat ofzo.. en CDkeys is al massa's moeilijk, want ge moet ene hebben die ongebruikt is op steam

sypro9000

Legacy Member
MasterOfTerror zei:
euhm, wel, ge kunt via steam nen cdkey, of visa registratie doen om het spel te unlocken op steam.. da is nu precies wat veel mensen deden .. onderandere dus ik ..
:(

weet wel , maar met die kaart hoe kun je nu een valve kaart aanmeken ik wil maar zeggen dat is zwaare oplichting .

MasterOfTerror

Legacy Member
der zat nen bug in het systeem int begin, ge kon nen valse visa ingeven, en dan kon ge proberen, tot de visa gecontroleerd werd tenminste .. dus slechts een tijdelijk iets.. wat nu zelfs niemer werkt

Insano

Legacy Member
Als je account nu niet gebanned is, zal het niet meer gebanned worden. Valve heeft deze opruiming een paar dagen geleden gedaan.

*EDIT* Waarom staat dit niet op nieuwspagina? :p

MasterOfTerror

Legacy Member
mja .. tis maar best dan da ik er nie bij zen

kspeel nog teveel counter-strike

DiLinja

Legacy Member
hmm, ik heb men account nog, en ik geef toe, kheb die trick gebruikt, enkel vo css te teste

Wid@ker

Legacy Member
Haha go Valve. Wel spijtig voor degene die HL of zo echt gekocht hadden maar waarvan de cdkey al in gebruik is en dat Valve daarom hun account delete. Gwn omdat iem anders hun cdkey had gestolen ^^

Maar dat zal niet zo vlug gebeuren denk ik, dat kan je toch makkelijk bewijzen.

One-t|M@[hINe

Legacy Member
een echte piraat heeft een gaatje in zen oor, een gaat je in zen oor,, met een ringetje erdoor :music:

OT: ze doen maar, mij kunne ze nix doen MUAHAHAH :D i'm fair
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan