Archief - ik zoek een duo q partner +-900 elo

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

keyX

Legacy Member
gegroet,

ik ben nu al een tijdje solo queue aan het spelen en het gaat echter moeizaam en het feit dat ik support speel helpt er niet op, omdat ik de skill van mijn ad carry niet kan kiezen. Daarom zoek ik een ad carry die op regelmatige basis wilt duo queuen om zo te stijgen naar een 4-cijferig elo getal. intresse? laat me maar iets weten.

MinatO

Legacy Member
Kwil wel op mijne maat zn account (1200 elo) helpen als ge wilt, mr kvrees dat ge dan vaak lastpick gaat zijn...

Alex40014

Legacy Member
ik ben zelf 1000 elo atm en als ik met een maat van mij van 900 q is die meestal ook lastpick dus blijf zoeken.

hashtag

Legacy Member
"zo te stijgen naar een 3-cijferig elo getal", weinig ambitie gij :p

voeg gazmazk maar eens toe en dan zullen we een DuoQ'en in normal om te zien of we aan elkaar gewaagd zijn :)

Alex40014

Legacy Member
gazmask zei:
"zo te stijgen naar een 3-cijferig elo getal", weinig ambitie gij :p

voeg gazmazk maar eens toe en dan zullen we een DuoQ'en in normal om te zien of we aan elkaar gewaagd zijn :)

Haha, je zit toch al op een 3-cijferig elo getal, pas als je onder honderd zakt kom je in een 2-cijferig elo getal terecht, als dat zelfs maar mogelijk is.

AllianZ

Legacy Member
Alex40014 zei:
Haha, je zit toch al op een 3-cijferig elo getal, pas als je onder honderd zakt kom je in een 2-cijferig elo getal terecht, als dat zelfs maar mogelijk is.

Als je telkens dodge zou het in theorie mogelijk moeten zijn ;o Maar ik zie het nut er niet van in. Misschien ter motivatie ; Mijn laagste elo was ooit 700 en het is nu het dubbele. Voor de mensen die denken dat uit ELO hell ontsnappen onmogelijk is ;)

MinatO

Legacy Member
Elo hell bestaat op elke elo.
Op 400 zijn da spanjaarden die de chat vol spammen "MORDE ES #01 HEUHEUHE"
Op 800 zijn het mensen die geganked worden door ne jungler en da nroepen "OMFG REPORT TEAM, NO SS"
Op 1200 zijn het 5th picks da geen support willen spelen, want voor 1 of andere reden verliezen ze altijd door trolls en als ge ze AP of AD zou geven = easy win!
Op 1400 is het uw ad carry die op de 40 minuten mark, droog bottom sta te farmen wanneer het enemy team baron aan het doen is
Op 1600 zijn het 2K spelers op smurf accounts

keyX

Legacy Member
ik ben een figuur :D , ik was precies nog ni goed wakker dus om misverstanden te verkomen. het moet een 4-cijferig getal worden ! :p ik blijf momenteel bengelen rond de 850 elo en daarom zoek ik iemand van +- 900 elo om duo q te doen. mijn excuses voor het midverstand. ik ben zeker ambitieus want spelen op deze elo is gwn ni leuk en frustrerend.

BrNlicious

Legacy Member
MinatO zei:
Elo hell bestaat op elke elo.
Op 400 zijn da spanjaarden die de chat vol spammen "MORDE ES #01 HEUHEUHE"
Op 800 zijn het mensen die geganked worden door ne jungler en da nroepen "OMFG REPORT TEAM, NO SS"
Op 1200 zijn het 5th picks da geen support willen spelen, want voor 1 of andere reden verliezen ze altijd door trolls en als ge ze AP of AD zou geven = easy win!
Op 1400 is het uw ad carry die op de 40 minuten mark, droog bottom sta te farmen wanneer het enemy team baron aan het doen is
Op 1600 zijn het 2K spelers op smurf accounts

Van 1500-1600 zijn het mensen die alles op de jungler steken, da is wel overal maar hier toch extra erg. Da is ni gwn xD 1400 elo zijn aangenamere mensen.

The Monopoly Guy

Legacy Member
elo hell bestaat niet
als ge ni hoger geraakt zijde ni meer waard

MinatO

Legacy Member
keyX zei:
ik ben een figuur :D , ik was precies nog ni goed wakker dus om misverstanden te verkomen. het moet een 4-cijferig getal worden ! :p ik blijf momenteel bengelen rond de 850 elo en daarom zoek ik iemand van +- 900 elo om duo q te doen. mijn excuses voor het midverstand. ik ben zeker ambitieus want spelen op deze elo is gwn ni leuk en frustrerend.
Geloof me vrij, op 1400-1600 gade u ook frustreren ze lol

DarkKhen

Legacy Member
MinatO zei:
Elo hell bestaat op elke elo.
Op 400 zijn da spanjaarden die de chat vol spammen "MORDE ES #01 HEUHEUHE"
Op 800 zijn het mensen die geganked worden door ne jungler en da nroepen "OMFG REPORT TEAM, NO SS"
Op 1200 zijn het 5th picks da geen support willen spelen, want voor 1 of andere reden verliezen ze altijd door trolls en als ge ze AP of AD zou geven = easy win!
Op 1400 is het uw ad carry die op de 40 minuten mark, droog bottom sta te farmen wanneer het enemy team baron aan het doen is
Op 1600 zijn het 2K spelers op smurf accounts

400 Spanjaarden - Dafuq? Nog nooit opgezeten haha.
800 - Easy mode all the way. Give a shit if team rages/quits. I still win.
1200 - Fuck die shit, ik support ook niet, dual AD. Golden rule bij mij, speel iets wat je KAN spelen, dan iets dat je NIET kan. Niets is irritanter dan janna's met bad shields.
1400 - Laat ze farmen, als hij bott staat, wilt dat zeggen dat ik mid normaal gezien heb gespeeld en iedereen opblaas. (Hoe raak je zelfs aan de 40 min mark op 1400 elo)
1600 - Geen last gehad van 2k elo peoplez, iedereen is evengoed/slecht.

Alles daarachter heb ik nog geen mening over, ben er nog niet.
QUEST 2 PLATINUM, GOAN.

(Hoe ik de mening wel kan hebben van 800 elo is omdat ik nu en dan wat accounts boost voor mensen verder te helpen)

Alex40014

Legacy Member
DarkKhen zei:
.

(Hoe ik de mening wel kan hebben van 800 elo is omdat ik nu en dan wat accounts boost voor mensen verder te helpen)

Dat is pas zinloos, na 10 games zitten ze toch terug op 800 elo.

MinatO

Legacy Member
Schijnt zijn er veel mensen die topspelers betalen om hun elo te boosten lol.

Kennethdw

Legacy Member
MinatO zei:
Geloof me vrij, op 1400-1600 gade u ook frustreren ze lol

Geloof me, op elken elo gade u frustreren xd. Elken elo eeft zen voor en zen nadelen. Ge ziet op high elo streams toch ook 9/10 games dat er mensen aant ragen zijn.

Alex40014

Legacy Member
DarkKhen zei:
Heel even cru zijn: Is dat mijn probleem? :P

Nee maar daardoor ga je wel bezig blijven XD
Kzou op een tweede account met die mannen duoq'en daar leren ze tenminste nog iets van.

dr.lee

Legacy Member
Anyway, 'k heb S1 veel ranked gespeeld en in S2 nog altijd niet aan begonnen. Ik wil ook best wel wa duo-Q'n. 'k speel liefst ad-carry, solo top of support (in die volgorde). Mid alst moet en jungle echt niet :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan