Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Piekatsjoe zei:Iemand al samurai warriors in bezit? En zoja, wat zijn uw bevindingen?

zelda rulezz zei:Nee maar als je mij een winkel geeft die hem voor 45 of minder verkoopt zal ik het voor je checken![]()
. 38€ ofzo..En vandaag Ridge Racer 3D...AlienStorm zei:Blauwe 3DS (en opbergtasje) samen met Ghost Recon.
Spandi zei:Ik hou het precies op Pilotwings Resort. Wanneer komt de twee lichting games aan in feite? En zit daar iets deftig bij?![]()

Jonas89 zei:Blijkbaar worden de zwarte 3DS'en meer verkocht, overal op het internet/youtube kom ik de Cosmo black tegen![]()

Int zwart is de 3DS idd mooi. Ik heb een aqua blue gekocht om eens iets anders te hebben. Zwarte DSi, zwarte Wii, zwarte PS3, zwarte tv..... Tis altijd zwartR!|)|)L3R zei:Ik vind de zwarte persoonlijk mooier, heb 't niet zo met opvallende kleurtjes![]()

viggoht zei:Int zwart is de 3DS idd mooi. Ik heb een aqua blue gekocht om eens iets anders te hebben. Zwarte DSi, zwarte Wii, zwarte PS3, zwarte tv..... Tis altijd zwart
Anyway, elk zijn keuze natuurlijk.
