Archief - Jouw laatste DS/3DS aanwinst?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Piekatsjoe

Legacy Member
Iemand al samurai warriors in bezit? En zoja, wat zijn uw bevindingen?

boozeke

Legacy Member
3ds+ ridge racer 3ds, zijn nog onderweg: pilotwings,splinter cell en lego star wars

ShadowJoker

Legacy Member
Oh yeah, zonet Tom Clancy's Ghost Recon: Shadow Wars gaan afhalen in lokale Okay. :D

zelda rulezz

Legacy Member
Piekatsjoe zei:
Iemand al samurai warriors in bezit? En zoja, wat zijn uw bevindingen?

Nee maar als je mij een winkel geeft die hem voor 45 of minder verkoopt zal ik het voor je checken :)

Spandi

Legacy Member
Ik hou het precies op Pilotwings Resort. Wanneer komt de twee lichting games aan in feite? En zit daar iets deftig bij? :p

Jackman

Legacy Member
Spandi zei:
Ik hou het precies op Pilotwings Resort. Wanneer komt de twee lichting games aan in feite? En zit daar iets deftig bij? :p

ditto
ik ga me geen middelmatige launchgames kopen omdat ik slechts 1 spel kan spelen op de 3DS momenteel. Deze maand komt Portal 2 uit dus daar ga ik wel een tijdje zoet mee zijn. En ondertussen komen de online features van de 3DS uit, ook leuk, en als ik daar klaar mee ben is de nieuwe lichting 3DS games daar, Kid Icarus, Zelda: OoT, Starfox enzovoort, al koop ik daar enkel OoT van waarschijnlijk.
Kben ook benieuwd naar 3DSWare, hopelijk slaat dat feller aan dan WiiWare en worden er een hoop meer goeie games voor gemaakt.

Viggo

Legacy Member
Vermoedelijk staan Zelda:OoT, Starfox, Kid Icarus gepland voor juni. Da zou normaal nie zo heel lang mogen duren é, tis nu nie dat ze van nul moeten beginnen...

R!|)|)L3R

Legacy Member
Zwarte 3DS met Rabbids 3D gekocht, m'n vriendin wil graag Rayman 3D ook hebben.

Jonas89

Legacy Member
Blijkbaar worden de zwarte 3DS'en meer verkocht, overal op het internet/youtube kom ik de Cosmo black tegen :p

R!|)|)L3R

Legacy Member
Jonas89 zei:
Blijkbaar worden de zwarte 3DS'en meer verkocht, overal op het internet/youtube kom ik de Cosmo black tegen :p

Ik vind de zwarte persoonlijk mooier, heb 't niet zo met opvallende kleurtjes :)

Viggo

Legacy Member
R!|)|)L3R zei:
Ik vind de zwarte persoonlijk mooier, heb 't niet zo met opvallende kleurtjes :)
Int zwart is de 3DS idd mooi. Ik heb een aqua blue gekocht om eens iets anders te hebben. Zwarte DSi, zwarte Wii, zwarte PS3, zwarte tv..... Tis altijd zwart :s
Anyway, elk zijn keuze natuurlijk.

boozeke

Legacy Member
pilot wings en star wars:lego vandaag in de bus gevallen.Morgen is testen

Anke87

Legacy Member
heb vandag rabbits 3d weest halen, heb inde game mania ng eens gevraagd aar de bsod en nintendo es volop bezig met een update om dit te verhelpen. ook zal er wss nog iets op de markt komen voor e batterijdur die niet zo heel lang is

R!|)|)L3R

Legacy Member
viggoht zei:
Int zwart is de 3DS idd mooi. Ik heb een aqua blue gekocht om eens iets anders te hebben. Zwarte DSi, zwarte Wii, zwarte PS3, zwarte tv..... Tis altijd zwart :s
Anyway, elk zijn keuze natuurlijk.

Ik heb een witte Wii, een witte DS Lite en een zwarte PS3, voor mij hoeven de speciale kleurtjes niet, alles mag lekker strak zijn :bow:

Jackman

Legacy Member
Pilotwings bijna volledig uitgespeeld, overal 3 sterren, nu platinum nog, dat zal wel ietsje moeilijker worden.

In Free Flight moet ik nog 2 van de 75 locaties vinden, wie toevallig weet waar locatie 21 en 75 zich bevinden, ik vind ze maar niet..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan