Archief - Jouw WoW toffe momenten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Vedeco

Legacy Member
5 mans runnen met onze vaste groep van irl vrienden :) nooit gezaag of geneut ...

noreeeee

Legacy Member
Toen ik als totale noob in een stadje aan het rondlopen was en er ineens kei hoge lvls van andere faction op hun mounts onze stad aanvielen. Ik begreep nog geneens wat er gebeurde :d

zaj

Legacy Member
shadowplay in 3v3 , eerste keer dat ik me amuzeer in wotlk met arena

Anaranathon

Legacy Member
eerste ragnaros kill epic momen!
we zaten met 50-60 dacht ik in een channel.
en Raggy ging neer voor de eerste keer, damn wat een moment, iedereen minutenlang roepen, nooit meer zo'n moment gehad :(

L'enfant terrible

Legacy Member
Anaranathon zei:
eerste ragnaros kill epic momen!
we zaten met 50-60 dacht ik in een channel.
en Raggy ging neer voor de eerste keer, damn wat een moment, iedereen minutenlang roepen, nooit meer zo'n moment gehad :(

this -> ragnaros <3

Gigamo

Legacy Member
vanpraet zei:
Waar is de tijd!? Beyond Redemption was dé guild op Twisting Nether (internationaal deden ze het ook niet slecht nee?)

Ik zat toen in "The Evil Monkeys", ook nog een goede raid guild (Gigamo, meer screens van vroeger aub - ben al de mijne kwijt :( )

Worldwide Horde 2nd op Kel'Thuzad dus nee, internationaal ging het zeker niet slecht. :)

Screens heb ik zelf ook niet meer tho, verloren in formats.

Subai

Legacy Member
Gigamo zei:
Worldwide Horde 2nd op Kel'Thuzad dus nee, internationaal ging het zeker niet slecht. :)

Screens heb ik zelf ook niet meer tho, verloren in formats.

Dacht het wel dat de guild goed was ^^

Hmm nog eens op zoek gaan door mijn data dan, ik heb er misschien nog wat staan op vroegere pc! :) (altijd leuk om er terug aan te denken, alhoewel ik nu al een jaar geen wow meer speel - heb nooit het gevoel van mc, bwl & zg terug gekregen na al die tijd)

Phaetor

Legacy Member
Met 5 irl vrienden samen levelen tijdens een of andere vakantie :) screen!

Men eigen guild leaden en indertijd als eerste MC clearen op de server :p

en het begin van WOTLK! Inmiddels ben ik weer gestopt :( Misschien speel ik nog wel eens als 3e expansion uit komt

robin.Y

Legacy Member
toen ik met een lvl 8 human paladin een orc van lvl 80 wou dooden die onze stad kwam ambeteren en men eerste mount !!:) !!:)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan