Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Anaranathon zei:eerste ragnaros kill epic momen!
we zaten met 50-60 dacht ik in een channel.
en Raggy ging neer voor de eerste keer, damn wat een moment, iedereen minutenlang roepen, nooit meer zo'n moment gehad![]()
vanpraet zei:Waar is de tijd!? Beyond Redemption was dé guild op Twisting Nether (internationaal deden ze het ook niet slecht nee?)
Ik zat toen in "The Evil Monkeys", ook nog een goede raid guild (Gigamo, meer screens van vroeger aub - ben al de mijne kwijt)

<3FLeXiE^ zei:Namko !! xD
omg, djesus dat is lang geleden, die eerste screen was effe flashback wow

Gigamo zei:Worldwide Horde 2nd op Kel'Thuzad dus nee, internationaal ging het zeker niet slecht.
Screens heb ik zelf ook niet meer tho, verloren in formats.
(altijd leuk om er terug aan te denken, alhoewel ik nu al een jaar geen wow meer speel - heb nooit het gevoel van mc, bwl & zg terug gekregen na al die tijd)DekadeZ zei:Man, ik mis die 40m raidsad:
Eens mijn oude HDD zoeken waar al die screens op staan.
Welk char?aenema zei:op de derde screen sta ik ook![]()
