Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ciberth zei:sereuis wa is er gebeurd ?
Waarom ligt hij in de kliniek?Kennethdw zei:Zijn elo was zodanig gedropt dat hij hartproblemen kreeg en met spoed naar het ziekenhuis moest worden overgebracht.
Weebl zei:Ik heb een deel van het verhaal gehoord via skype, van hem. En 't is echt wel niet om mee te lachen. Ga het niet vertellen, want dat is zeker mijn taak niet. Ik zou het gewoon niet al te veel in't belachelijke trekken. Ik denk dat hij overmorgen naar huis mag.

ciberth zei:Als hij terug komt beslist hij zelf wel of hij het post of niet![]()
Kennethdw zei:Hij heeft gewoon teveel piemels in zijn mond gehad
waffel zei:sinds wanneer geven ze de patiënten LSD?
waffel zei:waarom heb ik dit forumonderdeel niet eerder ontdekt, Mio, vertel mij meer over jou
Mio zei:Naam: Mio.
Leeftijd: 19 ( 20 next month ).
Gender: Hahahahahahahahahaha
Hobby's: Ja wette, van alles snapte ...
Extra: Ik hou van Ken ma ik bedrieg hem met Weebl.
Indien u nog meer wenst te weten: reply, PM, LoL name: Le Mio, Skypename: Miopoo. U kan mij vanaf morgen ook vinden op chatroulette van 1-3 uur.
Dank u.
waffel zei:mooi, bedankt voor uw snelle reply
gazmask zei:Die pillen in 't ziekenhuis werken precies beter dan sommige stuff da ik heb zien passeren op Dour dit weekend..![]()
Rikie zei:Echte naam: Astrid Bryan
waffel zei:mooi, bedankt voor uw snelle reply
Ik zal u mijn mooiste chatroulette moment sharen. We gaan enkele jaren terug in de tijd, ik denk dat het 2010 was. Op een nietsbetekenende zomeravond als deze log ik mij in op chatroulette, en na enkele pikjes en klikjes kom ik terecht bij een vrolijke bende tienermeisjes uit Engeland. Ik word niet direct weggebonjourd, dus dit moest wel fake zijn! Ik vraag aan een van die jonge deernes om haar hand op haar rechterborst te placen. Een bijna letterlijke jizz in my pants moment toen ze ogenblikkelijk deed wat ik askte. De volgende tiental minuutjes zullen altijd in mijn hersens gegrift staan. Jammer dat ik de prtscrns niet meer in mijn bezit heb.
Bij deze wens ik u nog een spoedig herstel toe. Dag.
Mio zei:Amai wa de fuck is dees ?! Ken gij zijt by far the biggest ranzigste ***** ***** , **** , *** ,****** ,****, EVUR. Hahahahahaha neje, klig al sinds dinsdag 3 uur smorges int ziekenhuis due to some gross, nasty, wicked shizzle.
Ik gaan hierni in detail treden ma bon: Zware maagbloeding into iets me de darmen into 39.5 °C grade koorts. Dusja hell of a week.
Ondertussen is bijna alles fine! Morgen nog ne laatste scan en hopelijk naar huis, tenzij ze weer iet vinde -_-.
En fuck you Ken, als gij denkt da van 2.1k elo na 1850 elo droppe erg is, THEN YOU HAVEN'T SEEN SHIT. Ma boeit ni want Le Guild Worz Deu komt bijna uit, olé.
Ma toch bedankt voor uwen dramatische post. I do appreciate it <3
PS: Tijdens het schrijven van deze post, heeft mijne 75-jarige buurman welgeteld 24 scheten gelaten. Ja, scheten tellen is nu mijn nieuwe vorm van entertainment WANT DER IS HIER NIKS ANDERS TE DOEN.
PS²: I hate hospitals.
Mor maatje, gij ed super zware issues. Gij zijt obsessed by le dique !