Archief - Le mio ligt in het ziekenhuis

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

pinoken

Legacy Member
'k Heb een waarschijnlijk lichtelijk overdreven versie van Alex gehoord die zei dat zijn darmen ontploft waren...

Als hij al iets heeft.

Kennethdw

Legacy Member
ciberth zei:
sereuis wa is er gebeurd ?

Zijn elo was zodanig gedropt dat hij hartproblemen kreeg en met spoed naar het ziekenhuis moest worden overgebracht.

Weebl

Legacy Member
Ik heb een deel van het verhaal gehoord via skype, van hem. En 't is echt wel niet om mee te lachen. Ga het niet vertellen, want dat is zeker mijn taak niet. Ik zou het gewoon niet al te veel in't belachelijke trekken. Ik denk dat hij overmorgen naar huis mag.

maxkes

Legacy Member
Kennethdw zei:
Zijn elo was zodanig gedropt dat hij hartproblemen kreeg en met spoed naar het ziekenhuis moest worden overgebracht.
Waarom ligt hij in de kliniek?

Yusifer

Legacy Member
Weebl zei:
Ik heb een deel van het verhaal gehoord via skype, van hem. En 't is echt wel niet om mee te lachen. Ga het niet vertellen, want dat is zeker mijn taak niet. Ik zou het gewoon niet al te veel in't belachelijke trekken. Ik denk dat hij overmorgen naar huis mag.

Ge beseft toch dat als je het zo post je de nieuwsgierigheid van de meesten alleen maar opwekt... Inclusief ik, nu. :(

Ciberth

Legacy Member
Als hij terug komt beslist hij zelf wel of hij het post of niet :)

Mio

Legacy Member
Amai wa de fuck is dees ?! Ken gij zijt by far the biggest ranzigste ***** ***** , **** , *** ,****** ,****, EVUR. Hahahahahaha neje, klig al sinds dinsdag 3 uur smorges int ziekenhuis due to some gross, nasty, wicked shizzle.

Ik gaan hierni in detail treden ma bon: Zware maagbloeding into iets me de darmen into 39.5 °C grade koorts. Dusja hell of a week.

Ondertussen is bijna alles fine! Morgen nog ne laatste scan en hopelijk naar huis, tenzij ze weer iet vinde -_-.

En fuck you Ken, als gij denkt da van 2.1k elo na 1850 elo droppe erg is, THEN YOU HAVEN'T SEEN SHIT. Ma boeit ni want Le Guild Worz Deu komt bijna uit, olé.

Ma toch bedankt voor uwen dramatische post. I do appreciate it <3

PS: Tijdens het schrijven van deze post, heeft mijne 75-jarige buurman welgeteld 24 scheten gelaten. Ja, scheten tellen is nu mijn nieuwe vorm van entertainment WANT DER IS HIER NIKS ANDERS TE DOEN.

PS²: I hate hospitals.


Kennethdw zei:
Hij heeft gewoon teveel piemels in zijn mond gehad

Mor maatje, gij ed super zware issues. Gij zijt obsessed by le dique !

Mio

Legacy Member
waffel zei:
sinds wanneer geven ze de patiënten LSD?

Bitch, please!

Btw, ik heb elke dag zeker van 1 uur snachts tot 4 uur snachts op chatroulette gezeten... Sinds vandaag is da geblokkeerd... Kzen pissed.

waffel

Legacy Member
waarom heb ik dit forumonderdeel niet eerder ontdekt, Mio, vertel mij meer over jou

Mio

Legacy Member
waffel zei:
waarom heb ik dit forumonderdeel niet eerder ontdekt, Mio, vertel mij meer over jou

Naam: Mio.
Leeftijd: 19 ( 20 next month ).
Gender: Hahahahahahahahahaha
Hobby's: Ja wette, van alles snapte ...
Extra: Ik hou van Ken ma ik bedrieg hem met Weebl.

Indien u nog meer wenst te weten: reply, PM, LoL name: Le Mio, Skypename: Miopoo. U kan mij vanaf morgen ook vinden op chatroulette van 1-3 uur.

Dank u.

waffel

Legacy Member
Mio zei:
Naam: Mio.
Leeftijd: 19 ( 20 next month ).
Gender: Hahahahahahahahahaha
Hobby's: Ja wette, van alles snapte ...
Extra: Ik hou van Ken ma ik bedrieg hem met Weebl.

Indien u nog meer wenst te weten: reply, PM, LoL name: Le Mio, Skypename: Miopoo. U kan mij vanaf morgen ook vinden op chatroulette van 1-3 uur.

Dank u.

mooi, bedankt voor uw snelle reply

Ik zal u mijn mooiste chatroulette moment sharen. We gaan enkele jaren terug in de tijd, ik denk dat het 2010 was. Op een nietsbetekenende zomeravond als deze log ik mij in op chatroulette, en na enkele pikjes en klikjes kom ik terecht bij een vrolijke bende tienermeisjes uit Engeland. Ik word niet direct weggebonjourd, dus dit moest wel fake zijn! Ik vraag aan een van die jonge deernes om haar hand op haar rechterborst te placen. Een bijna letterlijke jizz in my pants moment toen ze ogenblikkelijk deed wat ik askte. De volgende tiental minuutjes zullen altijd in mijn hersens gegrift staan. Jammer dat ik de prtscrns niet meer in mijn bezit heb.

Bij deze wens ik u nog een spoedig herstel toe. Dag.

hashtag

Legacy Member
Die pillen in 't ziekenhuis werken precies beter dan sommige stuff da ik heb zien passeren op Dour dit weekend.. :p

Mio

Legacy Member
waffel zei:
mooi, bedankt voor uw snelle reply

Nice to meet you. Ja wette, mijne buur hier zit ier te snurke... Kem niks anders te doen.

gazmask zei:
Die pillen in 't ziekenhuis werken precies beter dan sommige stuff da ik heb zien passeren op Dour dit weekend.. :p

Pillen ? This is just me! Even through all the pain I suffered, I kept on smiling.

Nurse: Ik breng u wel naar u kamer.
Ik: Ma nee nee, I'm a big boy! da lukt wel! Ik voel nog niks van de verdoving.
*In the elevator alone*
*Mio falls down*
*Mio me een slappe lach vo geen reden op de grond*
*Liftdeuren openen*
Random nurse: OMG WA IS ER GEBEURD
Mio: HAHAHAHAHAHAHAH
*3 hours later*
Mio: Dafuq happend here?

Mijn punt is: Gij ga mij alleen pissed in LoL zien, buiten LoL: NEVUR

Rikie zei:
Echte naam: Astrid Bryan

Neje, das ne foorwijf ( ja ok soms grappig ), me REAL attention problems. Als gij denkt da zij ne diva is, dan edde gij issues ze. ( Ja ik ben diva'ger als Astrid Bryan ( Ja diva'ger is een woord ( en ja haakje in haakje in haakje is cool. ) ) )

waffel zei:
mooi, bedankt voor uw snelle reply

Ik zal u mijn mooiste chatroulette moment sharen. We gaan enkele jaren terug in de tijd, ik denk dat het 2010 was. Op een nietsbetekenende zomeravond als deze log ik mij in op chatroulette, en na enkele pikjes en klikjes kom ik terecht bij een vrolijke bende tienermeisjes uit Engeland. Ik word niet direct weggebonjourd, dus dit moest wel fake zijn! Ik vraag aan een van die jonge deernes om haar hand op haar rechterborst te placen. Een bijna letterlijke jizz in my pants moment toen ze ogenblikkelijk deed wat ik askte. De volgende tiental minuutjes zullen altijd in mijn hersens gegrift staan. Jammer dat ik de prtscrns niet meer in mijn bezit heb.

Bij deze wens ik u nog een spoedig herstel toe. Dag.

U bent zeer vriendelijk bedankt. Mijn chatroulette moments van deze week:

Lot's of FAKE girls, tenzij ik ze commando's geef. Lot's of REAL penisses ( Ja, deze geef ik ook commando's. Beetje variatie is altijd wel leuk ). Euhm, paar leuke conversatie's. More fake girls en real penisses. Oh oh en ertussen een filmpje van 2 paarden die aan het UKNOWWHAT aan het doen waren.

Ma in general, ja kwas tevreden ze!

Kennethdw

Legacy Member
Mio zei:
Amai wa de fuck is dees ?! Ken gij zijt by far the biggest ranzigste ***** ***** , **** , *** ,****** ,****, EVUR. Hahahahahaha neje, klig al sinds dinsdag 3 uur smorges int ziekenhuis due to some gross, nasty, wicked shizzle.

Ik gaan hierni in detail treden ma bon: Zware maagbloeding into iets me de darmen into 39.5 °C grade koorts. Dusja hell of a week.

Ondertussen is bijna alles fine! Morgen nog ne laatste scan en hopelijk naar huis, tenzij ze weer iet vinde -_-.

En fuck you Ken, als gij denkt da van 2.1k elo na 1850 elo droppe erg is, THEN YOU HAVEN'T SEEN SHIT. Ma boeit ni want Le Guild Worz Deu komt bijna uit, olé.

Ma toch bedankt voor uwen dramatische post. I do appreciate it <3

PS: Tijdens het schrijven van deze post, heeft mijne 75-jarige buurman welgeteld 24 scheten gelaten. Ja, scheten tellen is nu mijn nieuwe vorm van entertainment WANT DER IS HIER NIKS ANDERS TE DOEN.

PS²: I hate hospitals.




Mor maatje, gij ed super zware issues. Gij zijt obsessed by le dique !


Love you eh poewz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan