Centurion
Legacy Member
AvAtArKe zei:kheb da ook is gedaan
allé die van )G( indertijd
http://www.clanbase.com/warrep_show.php?wid=1038274&cid=153142
http://www.clanbase.com/warrep_show.php?wid=1040953&cid=153142
kon toch nog geen nederlands![]()
lol @ 2de report
saya is ne hielelikker


