jorim069
Legacy Member
Ik had al twee keer Vice City uitgespeeld en het begon wat te vervelen, dus begon ik wat te stunten. Na een paar stuntvideo's gezien te hebben van andere mensen kreeg ik de kriebel om ook eens een stuntvideo te maken
. Zoals sommigen onder jullie waarschijnlijk herinneren heb ik hier een tijdje geleden ferm zitten zagen om programmatjes enzo. En nu is hij er! Mijn eerste en laatste Vice City Movie (mijn volgende zal een van GTA: San Andreas zijn
). :applause: --> Klikkie <-- :applause:
Made with Photoshop 7.0 + fraps 2.0 (Of was dat nu 2.1?)
Ik ben 12



(nog een paar dagen en ik ben er mssn mee klaar
ad: 