Archief - Minecraft Thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

h0us3cat

Legacy Member
shadowstep0705 zei:
Ik heb daarjuist nog een stuk van de gracvt vanaf zot1 gedaan. Volgens mij moeten er wel nog wat meer golden blocks onder de minetrack. Soms zijn er echt lange stukken zonder

1 stuk aan begin komt normaal al toe omdat die zorgt voor een 100% constant boost. Maar boosters zijn bugged op dit moment omdat die plugin nog niet volledig klaar is.

jacky_boy

Legacy Member
Skoran zei:
Wat ik mij afvraag: gaan de resources op die map nooit opgeraken :p?

neen de map word alsmaar groter, dus mensen zullen wel steeds verder moeten gaan voor grondstoffen. maar op kan het nooit geraken :)

JadeDragon87

Legacy Member
Hey,
Ik heb een paar dagen geleden minecraft gekocht. Maar ik had nu een vraagje.
Kan ik via LAN samen met mijn broer op een eigen server (normaal gezien hebben we dezelfde IP) spelen met mijn account alleen, of zou hij het spel ook moeten kopen om dan een tweede account te hebben?
Thx

jacky_boy

Legacy Member
pfff ik moet me geen zorge maken, niemand zou ooit mijn paswoord IKbengod_666 kunnen raden :)

jacky_boy

Legacy Member
de verboden stad

oke de gracht is af of toch zo goed als, dus het is tijd voor de muur

http://i117.photobucket.com/albums/o44/Mr_Bas_2006/ZOTD.jpg
alles wat in een oranje vierkant staat of volledig in gekleurd is moet LEEG blijven!
dit is op de map aangeduid met een lijn fakkels; dus als ge een muur aan het bouwen zijt, bouw die tot aan de fakkels maar NIET verder.

nu de ganse muur gaat gebouwd worden in smooth stone

volgens dit motief
http://i117.photobucket.com/albums/o44/Mr_Bas_2006/zotE.jpg

de muur is 7 breed. en op het hoogste punt 8 en de vloer op 6.
ik zou graag hebben dat onder de muur de vloer dicht gebouwd word. dit voor het gemak moest ik er later wat willen bouwen.

in 1 ding slaagde ik niet met cube kingdom, dit was fakkels plaatsen.
dus heb nu gele blokke getekend waar ik fakkels wil.
http://i117.photobucket.com/albums/o44/Mr_Bas_2006/zotF.jpg

voorlopig enkel langs de buitenkant en nog niet in de muur

ik hoop dat dit duidelijk is, zo niet moede het maar vrage

aja op het plan
grijs -> smooth stone
bruin -> dirt
geel -> fakkel
groen-> maakt niet uit wat het is zolang er maar iets geplaatst word

Belgium_Killer

Legacy Member
waar da gulder ulder allemaal mee bezig houden man :-s

amuseer me rot in singleplayer,kgeniet echt van minecraft
kga énorm graag es op multiplayer samen iets gaan bouwen
maar om zo "slaafkes" te zijn voor een of anderen die wa uittekent en lijk nen ploegbaas gwn constant sta te zeggen "doe dit,doe dat,....."

elk zn amusement,i know,maar toch :-s :-o ^^

GuntherDW

Legacy Member
Also, echt "ploegbaasje" is het niet eh.
Je doet het voor de leute en het gevoel dat je krijgt als het af is.

Als je niet voor de leute kan meehelpen moet je ook niet helpen eh, caves genoeg en plek genoeg voor "uw eigen plekje" :p.

h0us3cat

Legacy Member
Belgium_Killer zei:
waar da gulder ulder allemaal mee bezig houden man :-s

amuseer me rot in singleplayer,kgeniet echt van minecraft
kga énorm graag es op multiplayer samen iets gaan bouwen
maar om zo "slaafkes" te zijn voor een of anderen die wa uittekent en lijk nen ploegbaas gwn constant sta te zeggen "doe dit,doe dat,....."

elk zn amusement,i know,maar toch :-s :-o ^^

I lolled

Bram

Legacy Member
Ik amuseer me nu kostelijk op m'n eigen servertje (speel met brechen). We zijn wel vollenbak commands aant gebruiken (voornamelijk /give en /time day :p ) maar ik geniet wel enorm van't bouwen atm. Binnenkort eens een volledig station uit bouwen.

Wa ik alleen nu jammer vind: ik begin gewoon te bouwen zonder planning. Vaak met als resultaat dat ik dan de dingen wat symmetrisch probeer uit te werken, maar redelijk vlug in de problemen kom. Kent iemand wat handige software om plannen uit te tekenen? Ik heb het al geprobeerd met Paint, maar vind dat ik niet genoeg kan inzoomen daarvoor, ook 3D is daarin niet echt een optie.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan