Archief - NES: Nintendo Classic Mini in november

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Python[BE]

Legacy Member
Tis alleszins veel beter dan VC op Wii

Had ook niet verwacht dat deze overal al uitverkocht was voor eerste levering o_O

EvilTwin

Legacy Member
Ik heb hem nabesteld via de dreamland webshop vorig weekend. Tweede levering daar is voorzien voor 22/12. Nog net op tijd voor de feestdagen.

wiiplay

Legacy Member
EvilTwin zei:
Ik heb hem nabesteld via de dreamland webshop vorig weekend. Tweede levering daar is voorzien voor 22/12. Nog net op tijd voor de feestdagen.

krijg je dan n mail wanneer hij binnen is? Ik heb hem toen ook daar besteld maar bij leveringsdatum stond nog niet gekend

EvilTwin

Legacy Member
wiiplay zei:
krijg je dan n mail wanneer hij binnen is? Ik heb hem toen ook daar besteld maar bij leveringsdatum stond nog niet gekend

Normaal gezien wel ja. Bij mij stond op 22/12. Ik heb hem in elk geval ook nog eens besteld via game mania. Bij beide moet je geen voorschot betalen en maken ze er geen spel van als je er niet achter komt, dus ja ....

Yones

Legacy Member
Hopelijk kan ik hem donderdag al ergens vinden (heb niet gepreorderd) aangezien vrijdag een feestdag is. Fingers crossed

Nirrti

Legacy Member
Had Fun gemaild met de vraag of er op releasedatum consoles beschikbaar zullen zijn in de winkel, ze hebben het volgende geantwoord:
"Als u zeker wil zijn dat u op de releasedatum een exemplaar kunt aankopen kunt u in uw Funwinkel eentje reserveren."

Fetseroony

Legacy Member
Ik heb 'm besteld bij Game Mania, ik ga er zeker eentje hebben. Inderdaad jammer dat het vrijdag uitkomt en GM al bevestigd heeft dat ze deze vanaf zaterdag zullen verkopen. Ik had toch gehoopt een dagje vroeger dan...

EvilTwin

Legacy Member
Nu nog reserveren zal weinig zin hebben. Ik ga vrijdag wat winkels doen en als het faalt heb ik hem eind december.

Ik ben benieuwd of hij zal in de winkels liggen.

Nirrti

Legacy Member
EvilTwin zei:
Nu nog reserveren zal weinig zin hebben. Ik ga vrijdag wat winkels doen en als het faalt heb ik hem eind december.

Ik ben benieuwd of hij zal in de winkels liggen.

Bwa, daarnet gebeld naar de Fun in Tongeren en ze gaan eentje opzij leggen.

EvilTwin

Legacy Member
Succubus zei:
Bwa, daarnet gebeld naar de Fun in Tongeren en ze gaan eentje opzij leggen.

Merci voor de tip!

Ik heb direct gebeld naar de fun in Ninove en opzij leggen was geen probleem :) Yay !

Den Deze

Legacy Member
Had een pre-order via Coolblue lopen (sinds augustus).
Vandaag mail gekregen dat mijn geld werd teruggestort, teveel bestellingen binnen en ze weten niet dat er een 2e lading aankomt.

tinbie

Legacy Member
Gisteren mijn pre-order betaald in GM.
Ze weten niet wanneer ze kunnen leveren. Daar de zaterdag geen leveringen toekomen en de vrijdag een feestdag is kan het zijn pas dinsdag er om zou kunnen gaan.
GM Gent Dampoort.


Stiekem hopen op vandaag.

Arades

Legacy Member
Bij Fun hebben ze mijn nummer genoteerd en gaan ze bellen als ze binnen zijn blijkbaar. Ik verwacht ergens volgende week een telefoontje. Op die paar dagen extra wachten zal het nu wel niet steken.

Battousai0

Legacy Member
Mijne preorder net gaan halen in de Fnac Leuven, controllers waren wel nog niet binnen.. Consoles zijn uitverkocht

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Denk dat er geen leveringen meer gaan komen eigenlijk. Bij Game Mania kon je tot 7/11 bestellen. Vandaag de eerste 10 aangekregen ofzo...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan