Archief - Nieuwe grote Retro Game Beurs in het Zuiden!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Xtincthed

Legacy Member
Hallo allemaal,

na een hoop overleg en geregel is de kogel eindelijk door de kerk:
15 januari 2012 zal er in het zalencentrum "Den Draai" in het Brabantse Deurne (NL) een grote retro gaming beurs gehouden worden!
Na de succesvolle retro beurzen in het noorden van het land is er nu eindelijk een beurs in het zuiden!

Op deze dag zullen handelaars en verzamelaars hun retro waren aanbieden, van MSX en Atari tot Playstation 2 en Gamecube, alles kun je er vinden!
Met meer dan 150 tafels belooft het een groot retro spektakel te worden!

De gegevens:
- Lokatie: Den Draai, Blasiusstraat 2, 5754 AV, Deurne (Zijlberg)
- Openingstijden: 10.00 - 16.00
- Entree: 2 euro
- Meer dan 150 tafels vol retro games!
- Catering en voldoende parkeerruimte aanwezig
- Goed bereikbaar met het openbaar vervoer, 10 minuten lopen vanaf station Deurne

Om de beurs tot een succes te maken proberen we het nieuws op zoveel mogelijk manieren te verspreiden.
Je kunt daaraan mee helpen door lid te worden van onze Hyves of Facebook en je vrienden uit te nodigen!

Facebook: Retro Game Beurs Deurne | Facebook
Hyves: Retro Game Beurs Profiel - hyves.nl

Heb je interesse om zelf één of meerdere tafels te huren, stuur even een mail naar [email protected]
De tafels zijn 8 euro per stuk en per reservatie zit gratis entree voor 2 personen.

Tot de 15e in Deurne!

Xtincthed

Legacy Member
Update:
Inmiddels zijn we bijna op 100 verhuurde tafels!
Daarnaast komt er een zaal van 54 vierkante meter met alleen maar arcade games, kasten, joysticks etc en daarbij zal ook een Street Fighter IV wedstrijd gehouden worden!

Voor alle informatie kun je terecht op Retro Game Beurs Deurne | Facebook
Deel het nieuws met je vrienden op Facebook/Twitter/Hyves en help mee om de beurs een groot succes te maken!

space79

Legacy Member
netjes, dan zal ik toch eens moeten komen kijken...maar duffel eerst :)

Xtincthed

Legacy Member
in Duffel sta ik zelf ook met een kraam en daar zal ik ook flyeren voor de beurs in Deurne

red Bulleke

Legacy Member
Ik denk dat ik toch ook maar eens langskom in Deurne.

Ivm Duffel: heb ik ergens iets gemist? Wie informeert me? ;)

Nirron

Legacy Member
Zal wel leuk zijn om rond te lopen, maar waarschijnlijk een dure aangelegenheid als je er iets wilt kopen.. :(

Xtincthed

Legacy Member
er zijn handelaren die zich richten op de exclusieve en zeldzame games (die vaak ook duur zijn) maar er zijn ook voldoende handelaren die bakken vol met 2 / 3 euro games hebben waar ook genoeg leuke titels tussen zitten!
En er zijn natuurlijk altijd koopjes te vinden!

red Bulleke

Legacy Member
'k Denk da'k mss toch maar eens tot daar kom... al was het maar voor de sfeer op te snuiven :)

Nirron

Legacy Member
Ik misschien ook gewoon puur voor de sfeer! Die bakken van 2-3 euro zal wel vol zitten met sport spelletjes :D niet beledigend bedoeld, maar ja uit ervaring..

OG_Mike

Legacy Member
Waarschijnlijk wel aanwezig maar toch een beetje sceptisch der tegen over.

Xtincthed

Legacy Member
Update:

- De game voor de arcade contest staat vast, het wordt Super Street Fighter IV en er zullen mooie prijzen te winnen zijn!
- Daarnaast wordt er ook een highscore battle georganiseerd met een aantal shmup games (vb Galaga, DoDonPachi etc)
- Er is een t-shirt pers waar je zelf t-shirts kan laten drukken met game designs
- Er nog maar een paar tafels beschikbaar, dus als je nog op de beurs wilt staan wacht dan niet te lang!

Voor alle informatie kun je terecht op Retro Game Beurs Deurne | Facebook
Deel het nieuws met je vrienden op Facebook/Twitter/Hyves en help mee om de beurs een groot succes te maken!

De koopjes zijn echt niet alleen sports games :) Ik ga al jaren naar dergelijke beurzen en heb meerdere keren ZEER zeldzame games gevonden voor weinig geld, niet iedereen heeft dezelfde kennis van games !

Thin Liz

Legacy Member
Komen er hier wat retro PC-games aan te pas? Is precies niet makkelijk om dat (toch wel belangrijk en groot) retroplatform op beurzen te vinden. Is er dan zo weinig interesse voor?

Dustar

Legacy Member
Thin Liz zei:
Komen er hier wat retro PC-games aan te pas? Is precies niet makkelijk om dat (toch wel belangrijk en groot) retroplatform op beurzen te vinden. Is er dan zo weinig interesse voor?

Draait meestal inderdaad enkel om consolespellen. Oudere PC games vind je wel op "gewone" PC softwarebeurzen. Mario en Sonic zijn nu eenmaal bekender dan Guybrush Threepwood en Larry Laffer zeker :-)

Thin Liz

Legacy Member
Dustar zei:
Draait meestal inderdaad enkel om consolespellen. Oudere PC games vind je wel op "gewone" PC softwarebeurzen. Mario en Sonic zijn nu eenmaal bekender dan Guybrush Threepwood en Larry Laffer zeker :-)

Waarschijnlijk... alhoewel Doom en Wolfenstein 3D nu ook niet min zijn :p

space79

Legacy Member
en jullie vergeten dan nog de belangrijksten...Commander Keen en Duke Nukem :) en misschien zelfs jazz jackrabbit

Dustar

Legacy Member
Commander Keen... zo had je ook Jill of the Jungle, Bthorne, Gods, ... klassieke platformspellen. Niet echt mijn ding, maar ik speelde ze soms als tussendoortje :-) .

Xtincthed

Legacy Member
De flyers zijn klaar en worden nu door veel webwinkels geleverd bij bestellingen!
Wil je er zelf een paar ontvangen om uit te dleen of lokaal op te hangen? stuur me even een bericht!

Verder zijn er nog maar enkele tafels over voor reserveringen, wil je zelf op de beurs staan met games wacht dan niet te lang met reserveren!

Er zijn op de beurs ook veel PC games te koop.. ik zelf heb er meer dan 50 bij, big boxes en gewone jewelcases
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan