Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
rsmatten zei:We gaan het spel hier boycotten.
Onze enige eis: een key.
atrocity zei:gast wat is er mis met je, de key is alleen voor mensen die langer lid z'n dan 3maanden wat jij niet bent dus stop met zielig doen en ik doe mee gwn om ze te helpen, je ziet mij niet klagen dat ik niet kan meedoen
edit: ik ben dom -.- heb je datum mislezen maar stop gewoon met trollen
1

0Depresjon zei:het helpt niet zie je wel.
Ik stel voor dat de 5 actievelingen hier gewoon een key krijgen en lets call it a day,
dan kunnen we onze zondagnamiddag spenderen aan diablo![]()