Archief - QUEST 4 - 28.02.2012 - WINNAARS BEKEND -Diablo 3 Closed Beta Keys!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Depresjon

Legacy Member
UnD3RD0G zei:
het moert niet met ingame footage etc zijn.
mag ook real life leuk filmpje ofzo, fake interviews, op staat etc... dnno :)

Dat was mn planning,drm dat ik een camera probeerde te bemachtigen.

microtje

Legacy Member
|---------------------/\---------------------|
|--------------------/\/\--------------------|
|-------------------/\/\/\-------------------|
|------------------/\/\/\/\------------------|
|-----------------/\/\/\/\/\-----------------|
|----------------/\/\/\/\/\/\----------------|
|---------------/\/\/\/\/\/\/\---------------|
|--------------/\/\/\/\/\/\/\/\--------------|
|-------------/\/\/\/\/\/\/\/\/\-------------|
|------------/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\------------|
|-----------/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\-----------|
|----------/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\----------|
|---------/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\---------|
|--------/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\--------|
|-------/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\-------|
|------/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\------|
|-----/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\-----|
|----/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\----|
|---/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\---|
|--/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\--|
|-/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\-|
|/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\|
/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\
mijn 22 hoge virtuele kaarttoren stuur de key maar op :p
staat wel beetje scheef en streepjes zijn omdat het anders ni klopt



IT HAS FAILED STANDING FOR 120 SECONDS

Depresjon

Legacy Member
microtje zei:
----------------------/\
---------------------/\/\
-
/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\___---__--____-----___----__--------__


mijn 22 hoge virtuele kaarttoren stuur de key maar op :p
staat wel beetje scheef en streepjes zijn omdat het anders ni klopt

Rofl,nice one.

microtje

Legacy Member
heb hem even opnieuw gebouwd hij stond daar toch al voor 35 minuten :p

T-Blade

Legacy Member
d.jpg


fantasy weapon, demon slaying girlfriend :rofl:

en anders costume :p

proof of authenticity : blade inc registered op naam van mij en heb anders nog wel dingne om aan te tonen.

kaneda

Legacy Member
edit: reply op T-blade

vraag me alleen af waar deze pic onder gaat vallen?
kaart toren als zeker nie he
als een prak
promo video ... was de bedoeling misschien?


ps kleine tip als je plakt met photoshop, u feathering wat zachter maken, dan ziet het er minder opgeplakt uit ;)

T-Blade

Legacy Member
kaneda zei:
edit: reply op T-blade

vraag me alleen af waar deze pic onder gaat vallen?
kaart toren als zeker nie he
als een prak
promo video ... was de bedoeling misschien?


ps kleine tip als je plakt met photoshop, u feathering wat zachter maken, dan ziet het er minder opgeplakt uit ;)

staat toch als fantasy weapon / costume? :p
en de photoshop heeft ze zelf rap rap gedaan. kruipt zoiezo al wa werk in :p
om nog maar te zwijgen de tijd om ze zover te krijge :D

kaneda

Legacy Member
T-Blade zei:
staat toch als fantasy weapon / costume? :p
en de photoshop heeft ze zelf rap rap gedaan. kruipt zoiezo al wa werk in :p
om nog maar te zwijgen de tijd om ze zover te krijge :D

amai ja, ik ben blind aan worden... die zware dafalgan begint precies effect te hebben...
sorry

en inderdaad ik zou men vrouw nooit zo ver krijgen.. of moet weer massages beloven ... maar dat is zo vermoeiend he ;)

TermIx.be

Legacy Member
Ik zal ook eens een poging wagen
hayrd.png


k'heb dit ook eens gedaan met Guild Wars 2 Beta, en ja hoor ze trapten erin.... ook al was er op dat moment nog niet eens gesproken over een mogelijke beta. EN vergeten ze ook nog eens dat Diablo niet eens een steam game is. Ik moet dringend nieuwe vrienden zoeken denk ik :p

moemoe123

Legacy Member
Dit is mijn fantasy wapen:



You can check the corner on the work floor for that boss mob that might be lurking just a head!
Protect your chamber from brother and sister creatures that lurk in the night!

You will never have to go unprotected around a corner anymore with this baby!


Ik had dit idee in mijn hoofd en dacht foert ik zal mijn kans wagen :D.
Ik heb de text en de witte kaders er bij geëdit met photoshop.
De fluit is van papier. Dan heb ik op het internet foto's gezocht van hout en deze ook op papier afgedrukt en er boven opgeplakt.

moemoe123

Legacy Member
Het moet blijkbaar blowpipe zijn en niet flute. Dank u Kaneda om dit te melden. Het is dus inderdaad geen flute, maar een blowpipe :D.

Jeelep

Legacy Member
mijn (voorlopige) toren staat er, schrik dat die opnieuw valt foto's volgen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan