Caretaker
Legacy Member
Mja, maar dat is omdat vele Frans- en Duitstaligeneven arrogant zijn als Engelstaligen (n/o met de veralgemening). Maar een het is een feit dat deze taalgemeenschappen te talrijk zijn en zich daardoor niet willen aanpassen aan de andere (een perfect voorbeeld: Terzake reportage - Europeese verkiezingen 2004 deel 3). Als Vivendi een RPG spel wil laten verkopen op die markten dan moeten ze die wel vertalen. Net zoals films (hier zijn de Fransen kampioen in) gedupt moeten worden.
