Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Instinct zei:http://users.pandora.be/Puzziewuzzie/logotekeningps3.JPG
En ik wil m'n Iced Tea van de vorige keer !![]()
waffelaar zei:is da ne logo?


GMotha zei:
ma da kunde wel rap aanpasse 
ow .. my ....waffelaar zei:CEEELLEEEEBRAATIOOOOON TIME CMON LETS CELEBRATE![]()
![]()
voila nu op naar de duizend (dat wordt spammen geblazen)
![]()

waffelaar zei:ik heb al meer nuttige dingen gepost dan gij, aangezien de helft van mijn posts nuttig waren -_-
Noem es 1 nuttige post van u dan...

YuRiPa zei:Noem es 1 nuttige post van u dan...
En ja, als ge al veel langer member zijt, duh.. Maar dan nog heb ik meer nuttige posts dan gij..
Anyway, stop es met uw onzin posts, en post es nuttige dingen.. Als ge da kunt ten minste..:ironic:![]()