Zorba
Legacy Member
Mja ik weet niet wat doen ze
Niemand gaat er ... zei toch dat het beter was om EBBR te doen :naughty:
Hopen
Niemand gaat er ... zei toch dat het beter was om EBBR te doen :naughty:
Als het nog in EBBR doorgaat later, dan altijd
Hopen


ad:



ma euh brussel zie'k zeker zitte... das ook centraler gelegen