Archief - Samenkomst deel 4 : afspreken uur

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tomdesmet

Legacy Member
dan is zaterdag afgeslast gewoon.

men pa kan in ebbr iets regelen, kunt ge in nieuwe toren enzo..

maarja, da zullen jullie toch wel ni willen :naughty:

anyway, moesten er toch kandidaten daarvoor zijn, wees zeer geduldig want toren is nog ni eens af :)

SeppaR

Legacy Member
tomdesmet zei:
dan is zaterdag afgeslast gewoon.

men pa kan in ebbr iets regelen, kunt ge in nieuwe toren enzo..

maarja, da zullen jullie toch wel ni willen :naughty:

anyway, moesten er toch kandidaten daarvoor zijn, wees zeer geduldig want toren is nog ni eens af :)

EEBR doe ik altijd aan mee, makkelijk te bereiken per trein en veel meer te zien dan bij EBKT bij mijn goesting (ben ook meer civil planes achtig.)
Nadeel aan EBBR is, dat binnen in de vliegtuigen kijken wel no option zal zijn, laat staan ff vliegen :D

Zorba

Legacy Member
Jep ik zal ook proberen voor de toren (ben al in de toren geweest waar ze nu nog inzitten, dus ken die persoon al) maar ik denk wel dat Thomas daarvoor ook kan zorgen.

We zien wel!

FuLcRuM

Legacy Member
het zal EBBR worden vrees ik...

Ik krijg de persoon in kwestie maar niet aan de lijn...

:sad:

Zorba

Legacy Member
Als jullie willen kan ik nog altijd proberen om een bezoek in de toren die momenteel in gebruik is te bezoeken, hoewel, het is ook niet leuk voor die mens om ons nu + dan nog eens in de nieuwe toren te laten bezoeken.

Anders, als Thomas kan regelen voor de nieuwe toren wil ik zeker m'n best doen voor nog een allerlaatste bezoek in de toren te krijgen (want de nieuwe is bijna in gebruik).

Laat me iets weten!

tomdesmet

Legacy Member
wachten tot nieuwe toren in gebruik is zal beter zijn. die heeft een apart bezoekersdek.
bezoek met 10man in toren die momenteel gebruikt wordt?? mag da wel? :)
ben er met mijn pa is naartoe geweest en kon niemand anders mee toen..

Zorba

Legacy Member
ben er met mijn pa is naartoe geweest en kon niemand anders mee toen..

Ik ben vorige keer met 3 geweest, ik denk dat 10 man te veel is, of misschien, als je in groepjes gaat (ff toren bezoeken en dan wachten ofzo).

en voor wanneer zou dat dan zijn

Voor de oude toren kan ik elk moment bellen, zou dan een woensdag zijn denk ik (want in het weekend doen ze het niet meen ik me te herrineren!). Als er interesse is zal ik zeker bellen,

Rutger

Iemand

Legacy Member
We zien nog wel wat het wordt; maar hopelijk werkt nu heel de community mee en moet het niet al op fulcrum schouders wegen.

Shorty87

Legacy Member
tomdesmet zei:
ik vertrouw fulcrum wel, maar die gastjes daar in kortrijk.. :wtf:
eh? :eek:

waarom nu weer :(


ik kan ook nie gaan want tis de verjaardag van mijn nonkel :)

Tah_b00nz0r

Legacy Member
jah soz manne ik kon ook ni omwille van gen vervoer :| omda seth er ni was :p ma euh brussel zie'k zeker zitte... das ook centraler gelegen :p dus makkelijker voor iedereen :)

en brussel is gewoon show

S3TH

Legacy Member
Tja b00nz0r, het is zoiezo niet doorgegaan :(

Anyway, EBBR zie ik ook wel zitten, maar gelieve enkele weekjes hiermee te wachten, school begint nu net en het is toch een hele hoop gef*k :(

Tah_b00nz0r

Legacy Member
allerheiligen verlof of kerstvakantie :)

hoop da er ni teveel op vakantie gaan dan me allerheiligen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan