Archief - Steam Sales!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Therapy

Legacy Member
Ik heb de eerste 3 of 4 op cd, maar die werken niet met een controller om de een of andere reden. :/
Daarom hoop ik dat die op Steam wel controllers ondersteunen.

Brick Top

Legacy Member
Mmmmm... de hele Assassin's Creed reeks voor €45. Ik twijfel. Heb ooit de eerste ff gespeeld en qua look/sfeer leek dat erg goed maar de gameplay leek me ook een beetje repetitief. Naar verluid hebben ze dat wel verholpen in deel II & III?

Wat denken jullie? Kopen of niet?

TheProject

Legacy Member
45eur is wel echt een bodje! Kan je er dan mee online? zoja, zeker doen!

thelordofpee

Legacy Member
Voor heel de serie, zeker doen. De eerste is imo zwak, maar dat maken de tweede en uitbreidingen volledig goed.

(Note: De derde zit er niet bij he :p Die is nog niet uit.)

Lorim

Legacy Member
Ben ook ooit begonnen aan AC1 en halverwege gestopt, wat een saaie kutgame was me dat.

u4ea

Legacy Member
Khem de eerste uitgespeeld. Den 2de half gespeeld en de rest zelf ni aan begonnen. Is imo gewoon elke keer meer van hetzelfde. Maar ge moet er wel één van de series hebben gespeeld.:p

Lorim

Legacy Member
Was op PS3. Het spel zelf boeit gwn niet, crappy combat met lame AI, platforming voor noobs, altijd hetzelfde stramien per missie, pseudo-stealth dat me niet aanstond, etc.

En al de vervolgen leken exact hetzelfde :p. Mss dat ik wel ooit ACII speel, puur voor de setting (Venetië ftw!)

kil911ler

Legacy Member
ACI heb ik es uitgespeeld op PC, maar dat was echt elke keer opnieuw hetzelfde. 3x in elke stad? :p

u4ea

Legacy Member
Vandaag Painkiller on sale, een aanrader!
Alez, alleen de Black Edition, de rest is vrij slecht.

eurowarriors

Legacy Member
Lorim zei:
Was op PS3. Het spel zelf boeit gwn niet, crappy combat met lame AI, platforming voor noobs, altijd hetzelfde stramien per missie, pseudo-stealth dat me niet aanstond, etc.

En al de vervolgen leken exact hetzelfde :p. Mss dat ik wel ooit ACII speel, puur voor de setting (Venetië ftw!)

Assassin's Creed II en I was een wereld van verschil. Vind de tweede nog steeds de beste uit de serie, zalig spel en absoluut het spelen waard. En ik vond de eerste ook enorm repetitief en niet interessant.

picasso123

Legacy Member
Painkiller black edition is inderdaad een dikke aanrader! Zalig spel :drool:

Brick Top

Legacy Member
Mmmmm... Die Dead Island lijkt wel tof voor die prijs. Ervaringen? Mensen bereid voor wat co-op? Volgens de reviews tilt de co-op mode dit spel wel tot een hoger niveau.

JimmyPatterson

Legacy Member
Brick Top zei:
Mmmmm... Die Dead Island lijkt wel tof voor die prijs. Ervaringen? Mensen bereid voor wat co-op? Volgens de reviews tilt de co-op mode dit spel wel tot een hoger niveau.


Veel bugs, verhaal is niet echt super maar in co-op is het zeker wel leuk:)
Indien je niemand vindt voor co-op; laten liggen.

Brick Top

Legacy Member
JimmyPatterson zei:
Veel bugs, verhaal is niet echt super maar in co-op is het zeker wel leuk:)
Indien je niemand vindt voor co-op; laten liggen.

Ah k, thanks!

Kan je een game die je als gift hebt ontvangen, nogmaals weggeven als gift? Uiteraard is het spel nog niet geïnstalleerd of wat dan ook.

smon

Legacy Member
Als het in je inventory zit wel. Als je het al in je library gezet hebt niet meer.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan