Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lorim zei:Ben ook ooit begonnen aan AC1 en halverwege gestopt, wat een saaie kutgame was me dat.
Lorim zei:Ben ook ooit begonnen aan AC1 en halverwege gestopt, wat een saaie kutgame was me dat.
. Mss dat ik wel ooit ACII speel, puur voor de setting (Venetië ftw!)Lorim zei:Was op PS3. Het spel zelf boeit gwn niet, crappy combat met lame AI, platforming voor noobs, altijd hetzelfde stramien per missie, pseudo-stealth dat me niet aanstond, etc.
En al de vervolgen leken exact hetzelfde. Mss dat ik wel ooit ACII speel, puur voor de setting (Venetië ftw!)
Brick Top zei:Mmmmm... Die Dead Island lijkt wel tof voor die prijs. Ervaringen? Mensen bereid voor wat co-op? Volgens de reviews tilt de co-op mode dit spel wel tot een hoger niveau.

JimmyPatterson zei:Veel bugs, verhaal is niet echt super maar in co-op is het zeker wel leuk
Indien je niemand vindt voor co-op; laten liggen.