Archief - Steam Sales!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Marginal0

Legacy Member
Ja khem het ook zitten gehad. Paypal niet op tijd gereload voor deze sales van toch wel een awesome publisher (naar mijn smaak). Dan maar alleen Warlock ipv alles te halen.

Vraag me af wat ze vandaag gaan promoten.

Kennaah

Legacy Member
Marginal0 zei:
Ja khem het ook zitten gehad. Paypal niet op tijd gereload voor deze sales van toch wel een awesome publisher (naar mijn smaak). Dan maar alleen Warlock ipv alles te halen.

Vraag me af wat ze vandaag gaan promoten.

Op gezocht forum Paypal vragen he :p

IK denk cities in motion vanavond :p

The_Cat

Legacy Member
Bij mij werkt het ook niet meer die ebanking via dexia. Al een geluk wou men maat het voor mij giften zodat ik toch nog kon shoppen ^^

Kennaah

Legacy Member
rafbanaan zei:
Voor een euroke extra voor de moeite wil ik de mensen wel helpen :)

Als ik op gezocht paypal vraag, dan zal ik wel extra geven. Maar even komen profiteren van de situatie en zelf geld komen vragen om hulp te bieden vind ik er eerlijk gezegd wel over gaan hoor.
Uzelf even verrijken met de miserie van een ander (een euro is niets, maar het gaat om het principe)

rafbanaan

Legacy Member
ofc :')

Ik heb hier al enkele geholpen met een aankoop zonder iets te vragen.

amdr

Legacy Member
Ik snap de commotie er niet rond? Er zijn posts van mensen die niet kunnen betalen omdat ze geen geld op hun Paypal hebben staan dus er bied iemand zich aan om het even voor te schieten voor een symbolische euro extra... En dit is iets slecht? :p

The_Cat

Legacy Member
Mount & Blade voor die prijs is echt wel geweldig =D
pff waarom net in mijn examens steam? why??

Marginal0

Legacy Member
Ja ik had het al op gezocht staan voor ik het hier postte hoor mensen. En twas meteen in orde met de symbolische euro derbij. Is niet meer dan normaal, zelfs al is het maar 5 euro. En met die sales maak je dat al rap goed he. :p Der zijn er ook weinig die het voor niets gaan doen als je de persoon totaal niet kent he. Ik ben der toevallig wel zoéne. :)

Ik denk ook dat het iets anders wordt als Warlock, maar heb nog gewacht met de aankoop om zeker te zijn. En dan zou'k de DLC erbij knn nemen. As't Cities niet is is't mss Europa Universalis. We zien wel.

nite

Legacy Member
amdr zei:
Ik snap de commotie er niet rond? Er zijn posts van mensen die niet kunnen betalen omdat ze geen geld op hun Paypal hebben staan dus er bied iemand zich aan om het even voor te schieten voor een symbolische euro extra... En dit is iets slecht? :p

Blijkbaar is het beter om helemaal niet te helpen dan om te helpen tegen €1.

Kennaah

Legacy Member
Blijkbaar mist iedereen mijn punt.

Analogie:
Als er iemand met zijn auto in panne staat, gade dan ook stoppen en zeggen: Hey gij kunt wel hulp gebruiken, voor 5 euro help ik u.

Als ge hulp aanbied, moete geen geld vragen voor die hulp. Ge bied het aan, ge verkoopt het niet. Dat is "profiteren" van de mensen die pech hebben. Het gaat niet om die euro, maar om het principe. Dat is hoe ik het bekijk althans, maar ben precies de enigste.

rafbanaan

Legacy Member
Kennaah zei:
Blijkbaar mist iedereen mijn punt.

Analogie:
Als er iemand met zijn auto in panne staat, gade dan ook stoppen en zeggen: Hey gij kunt wel hulp gebruiken, voor 5 euro help ik u.

Als ge hulp aanbied, moete geen geld vragen voor die hulp. Ge bied het aan, ge verkoopt het niet. Dat is "profiteren" van de mensen die pech hebben. Het gaat niet om die euro, maar om het principe. Dat is hoe ik het bekijk althans, maar ben precies de enigste.

Ze kunnen u hier nog gebruiken voor drama: Familie | vtm

Zoals ze hier zelf al door hadden, was het om te lachen, maar kzal er volgende keer ne spoiler bijzetten voor u :)

CL4P-TP

Legacy Member
Marginal0 zei:
Ja ik had het al op gezocht staan voor ik het hier postte hoor mensen. En twas meteen in orde met de symbolische euro derbij. Is niet meer dan normaal, zelfs al is het maar 5 euro. En met die sales maak je dat al rap goed he. :p Der zijn er ook weinig die het voor niets gaan doen als je de persoon totaal niet kent he. Ik ben der toevallig wel zoéne. :)

Ik denk ook dat het iets anders wordt als Warlock, maar heb nog gewacht met de aankoop om zeker te zijn. En dan zou'k de DLC erbij knn nemen. As't Cities niet is is't mss Europa Universalis. We zien wel.

Kunt gij voor mij is Railworks 3 Train Simulator 2012 + alle DLC kopen voor mij? Is in totaal 1513.46 euro. Voor uw moeite stort ik 1515 euro terug!


:unsure:

Marginal0

Legacy Member
CL4P-TP zei:
Kunt gij voor mij is Railworks 3 Train Simulator 2012 + alle DLC kopen voor mij? Is in totaal 1513.46 euro. Voor uw moeite stort ik 1515 euro terug!

:unsure:

Hmm... I smell profit! Helaas is mijn kapitaal beperkt tot een kleine fractie van dat bedrag. Jammer. Nee ma serieus, wat verwacht je dan dat ik extra stort? 5 euro voor 5 euro te lenen voor één dag? Niemand is zo achterlijk. Dan kan ik evengoed gewoon over een paar dagen het spel kopen zonder korting. :p

On-topic: Nu is't blijkbaar Crusader Kings II voor 10 euro. Nu moet ik kiezen tussen deze of Warlock. Damnit. Somme luxeproblemen. :p

edit: gezien Warlock voor 12£ op amazon staat mss toch maar CK2. Warlock is helaas ook nog wat unpolished. Maar ben nogal een Civ fan dusja...

The_Cat

Legacy Member
Wat is crusade Kings eigenlijk voor soort game? :)

En is het een aanrader? :)

Kennaah

Legacy Member
Marginal0 zei:
Hmm... I smell profit! Helaas is mijn kapitaal beperkt tot een kleine fractie van dat bedrag. Jammer. Nee ma serieus, wat verwacht je dan dat ik extra stort? 5 euro voor 5 euro te lenen voor één dag? Niemand is zo achterlijk. Dan kan ik evengoed gewoon over een paar dagen het spel kopen zonder korting. :p

On-topic: Nu is't blijkbaar Crusader Kings II voor 10 euro. Nu moet ik kiezen tussen deze of Warlock. Damnit. Somme luxeproblemen. :p

edit: gezien Warlock voor 12£ op amazon staat mss toch maar CK2. Warlock is helaas ook nog wat unpolished. Maar ben nogal een Civ fan dusja...

Warlock staat op steam voor 10 euro en de dlc voor 2.49

The_Cat zei:
Wat is crusade Kings eigenlijk voor soort game? :)

En is het een aanrader? :)

Grand strategy game, je bent een natie en moet eigenlijk alles tot in "detail" beheren.
aanraden is het zeer moeilijk vermits het niet voor velen is. Het heeft ook een hoge leercrurve en je moet er veel tijd in investeren. Daarom dat ik nog niet veel met Hearts of iron 3 heb gespeeld

Marginal0

Legacy Member
Kennaah zei:
Warlock staat op steam voor 10 euro en de dlc voor 2.49

Grand strategy game, je bent een natie en moet eigenlijk alles tot in "detail" beheren.
aanraden is het zeer moeilijk vermits het niet voor velen is. Het heeft ook een hoge leercrurve en je moet er veel tijd in investeren. Daarom dat ik nog niet veel met Hearts of iron 3 heb gespeeld

Mja maar ik heb geen geld voor beide, ziet u. Zeer jammer. Ik ga niet opnieuw bedelen voor 10 euro of had mss meer moeten vragen. Tenzij ge het niet erg vind natuurlijk om voor te schieten voor nen dag. :) (kan ook altijd betalen met WWE Raw Deal decks ;). Speelt hem het spel nog btw? :D)

Afin, ik heb nog tot 19u morgen de tijd. Wie weet is mijn geld (donderdagnacht overgezet dacht ik) dan al aangekomen op paypal. Het zou kunnen.

En het is idd nogal een diepgaand spel, en dus zeker niet evident om te spelen. Maar ik heb dat af en toe wel es graag. T'zou ook wel kunnen dat het niets voor mij is, maar wsl zal't wel meevallen. Het wordt alleszins de hoogte ingeprezen door de community van strategy buffs. Combat is wel niet alles naar't schijnt.

The_Cat

Legacy Member
Kennaah zei:
Grand strategy game, je bent een natie en moet eigenlijk alles tot in "detail" beheren.
aanraden is het zeer moeilijk vermits het niet voor velen is. Het heeft ook een hoge leercrurve en je moet er veel tijd in investeren. Daarom dat ik nog niet veel met Hearts of iron 3 heb gespeeld

In de stijl van Europa Unversalis dan? :) goh dan denk ik dat ik hem toch ga passen :p Ik heb Europa Universalis al en nu net mount & blade gekocht xD en het zijn ook nog examens xD

Kennaah

Legacy Member
The_Cat zei:
In de stijl van Europa Unversalis dan? :) goh dan denk ik dat ik hem toch ga passen :p Ik heb Europa Universalis al en nu net mount & blade gekocht xD en het zijn ook nog examens xD

Idd zoals EU. Meeste strategy games van paradox zijn zo :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan