Archief - Steam Sales!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

R3L4X

Legacy Member
KnightOfCydonia zei:
Mijn vraag nog maar eens even herhalen: ik zou een goed racing game willen kopen tijdens de sales, wat zijn aanraders/afraders op Steam? Bij voorkeur arcade-stijl en moet niet al te realistisch.

GRID (alleen online servers zijn afgesloten), NFS MW/Underground 2.

CL4P-TP

Legacy Member
KnightOfCydonia zei:
Mijn vraag nog maar eens even herhalen: ik zou een goed racing game willen kopen tijdens de sales, wat zijn aanraders/afraders op Steam? Bij voorkeur arcade-stijl en moet niet al te realistisch.

DiRT, GRID en NFS Shift als het een beetje realistisch mag zijn. Driver: San Francisco, Blur, NFS als het wat meer arcade mag. Maar met DiRT kunt ge over het algemeen niet echt iets verkeerd doen.

Ik hoop deze sales Shift is te kunnen kopen. Wacht ik al wel een tijdje op :p Ook Fallout: NV GOTY en The Witcher 2 zou ik graag hebben.

Bart Religion

Legacy Member
picasso123 zei:
Damn dan ga ik niet op tijd terug zijn van vakantie :(

Meeste hotels hebben wel een computer met internet verbinding. Of ergens een internetcafé.

Tonerider

Legacy Member
CL4P-TP zei:
DiRT, GRID en NFS Shift als het een beetje realistisch mag zijn. Driver: San Francisco, Blur, NFS als het wat meer arcade mag. Maar met DiRT kunt ge over het algemeen niet echt iets verkeerd doen.

Ik hoop deze sales Shift is te kunnen kopen. Wacht ik al wel een tijdje op :p Ook Fallout: NV GOTY en The Witcher 2 zou ik graag hebben.
Dirt met alle hulpmiddelen op = arcade; met alle hulpmiddelen af = :help:

Is TDU2 de moeite?

picasso123

Legacy Member
Bart Religion zei:
Meeste hotels hebben wel een computer met internet verbinding. Of ergens een internetcafé.

We hebben een huisje in Frankrijk. De enigste mogelijkheid daar voor op internet is de bib (En daar kunde uiteraard geen steam) :( Ach ja volgende keer dan

somfortiwan

Legacy Member
picasso123 zei:
We hebben een huisje in Frankrijk. De enigste mogelijkheid daar voor op internet is de bib (En daar kunde uiteraard geen steam) :( Ach ja volgende keer dan

steampowered.com?

Kennaah

Legacy Member
Niet een steam sale ma op greenmangaming kunde gratis Commandos 3 krijgen

u4ea

Legacy Member
Kdacht da het misschien was omdak geen account aangemaakt had maar alsk wil registreren krijgk dezelfde error. :sop:

Kennaah

Legacy Member
u4ea zei:
Kdacht da het misschien was omdak geen account aangemaakt had maar alsk wil registreren krijgk dezelfde error. :sop:

This nog tot 12 smiddags geldig, kunt ergens anders mss eens proberen

h0pje

Legacy Member
Van mij zegt die Green Man Gaming: "You've already bought this game. Nice try though!"

O RLY? :sop:

Cadiuro

Legacy Member
Brick Top zei:
Die laatste Deus Ex, is die een beetje de moeite?

Ik heb gehoord dat het een zéér waardige sequel aan de vorige is, en de vorige was een van de beste spellen ooit, dus ik denk van wel :p

Heb 'm zelf ook gekocht, maar kan pas binnen ongeveer een week beginnen spelen (examens ed).

KnightOfCydonia

Legacy Member
Het is het waard (zelf een tijd geleden gekocht voor een iets lagere prijs nog bij GreenManGaming), al is het maar voor één playthrough. Relatief weinig replay value imo, tenzij je een stealth playthrough en een guns-blazing playthrough doet. Er zijn wel redelijk wat keuzes in het verhaal onderweg, maar ze leiden uiteindelijk allemaal tot dezelfde doelen (en geen twee aparte hoofdstukken zoals in the Witcher 2 bv.).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan