Archief - Steam Sales!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

?therapy?

Legacy Member
Teveel keuze :cry:
Die telltale pack is wel goed, enkel jammer dat ik die games liever op console speel. :')

Kennaah

Legacy Member
Vind de packs maar pover.

Bethesda pack maar 4 games =/ en nen hoop dlc

Furon

Legacy Member
Hoe valt The Witcher 1 (€3,99) mee qua performance? Want ik lees toch vaak dat de game heel buggy kan zijn en kampt met allerhande crashes/CTD's.

(Intel Core 2 Duo E8400 3.00 GHz, 4GB RAM, ATI HD4870 1GB, Vista 64bit btw.)

Ben ook aan het twijfelen voor de Max Payne 1&2 bundle (€7,49), maar marcheert dat wat onder Vista (64bit)? Ik zie dat er iemand een fix heeft vrijgegeven voor de soundbugs en mouse stutter, maar is er iemand die 1&2 heeft onder Vista of Win7?

rafbanaan

Legacy Member
Kheb vorige maand TW2 collectors edition al gekocht voor €9,99 in dreamland, dus batman krijgt men vote.

Bart Religion

Legacy Member
Als je in zo'n pack een spel koopt dat je al hebt of niet moet hebben kan je daar dan iets anders nuttig met doen?

byter

Legacy Member
Bart Religion zei:
Als je in zo'n pack een spel koopt dat je al hebt of niet moet hebben kan je daar dan iets anders nuttig met doen?

Je krijgt buiten bij Valve packs vaak geen extra copy die je kan giften. Dus 99% van de gevallen kan je er niks nuttig mee doen.

@Furon TW1 draait eigenlijk sinds de EE editie goed en dit ook qua performance. Ik had iig geen problemen.

Neoken

Legacy Member
Furon zei:
Hoe valt The Witcher 1 (€3,99) mee qua performance? Want ik lees toch vaak dat de game heel buggy kan zijn en kampt met allerhande crashes/CTD's.

(Intel Core 2 Duo E8400 3.00 GHz, 4GB RAM, ATI HD4870 1GB, Vista 64bit btw.)

Ben ook aan het twijfelen voor de Max Payne 1&2 bundle (€7,49), maar marcheert dat wat onder Vista (64bit)? Ik zie dat er iemand een fix heeft vrijgegeven voor de soundbugs en mouse stutter, maar is er iemand die 1&2 heeft onder Vista of Win7?

Zelf eigenlijk amper last gehad van bugs/crashes. Naar het schijnt was dat bij de originele release anders, maar dit is natuurlijk wel de enhanced edition die te koop staat.

Link_006_

Legacy Member
Die bundles zijn direct zo veel, zal wat dailys worden vermoed ik.
Ik heb spacechem ook, aanrader voor puzzel fans.
En echt, wacht tot laatste dag ofzo tot je zeker bent dat je een game het goedkoopst hebt als er staat : offer ends july 23. zonde van het geld.

biotek

Legacy Member
ys : the oath in felghana voor onder 5 eur voor de console actie rpg lovers is een koopje

horste

Legacy Member
iemand een idee hoelang die sale op the witcher 2 (als hij doorgaat ofc ^^) zou duren? volledige dag hoop ik, moet morgen op om 5 uur, en dan gaan werken :/

Kennaah

Legacy Member
horste zei:
iemand een idee hoelang die sale op the witcher 2 (als hij doorgaat ofc ^^) zou duren? volledige dag hoop ik, moet morgen op om 5 uur, en dan gaan werken :/

8uur wrs

Er staat new deal every 8 hours

Kennaah

Legacy Member
horste zei:
fack >< zucht, zou hij later nog eens op sale gaan denk je?

Als hij al wint. Anders moet je gewoon een key kopen op 1 van de keysites.
Denk dat hij daar veel goedkoper gaat zijn dan op steam deze sale
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan