Archief - thread voor allerlei nieuws- en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

grifter

Legacy Member
Achzo, niet op ps4 dan, damn ik dacht echt exclusieve. Dat had vet geweest.

Shotterke

Legacy Member
pins-example-610x241.jpg


Eerlijke reviews voor Xbox One games gaan we ook niet meer krijgen van IGN. :lol:

ignea.gif

Machoboy

Legacy Member
Goldrusher zei:

Castlevania ook nog, juist, die was ik al helemaal vergeten. En south park zag er ook goed uit. Dark souls is ook een pareltje, maar voor die moeilijkheidsgraad heb ik geen geduld meer voor zoals vroeger.
Hm, zal ik maar een HDMI hub aanschaffen en de ps3 nog wat langer laten staan.
Tnx for the reminder goldrusher

koolcast

Legacy Member
[video=youtube;zxTNuBFi9DI]http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=zxTNuBFi9DI[/video]

Jesse blijft toch een held :p

Jesse-Pinkman-Breaking-Bad-Drinking-Water.gif

Goldrusher

Legacy Member
Nevan1993 zei:
Inmiddels al van maart geleden, maar zijn er eigenlijk nog updates over? :unsure:
Een patentaanvraag wil niet meteen zeggen dat ze daar mee bezig zijn. Vaak is het maar een idee, een visie.

SpeedFreak.be

Legacy Member
Ga die thuis wel bekijken geen zin om voor die film aan te schuiven bij de cinema :p

ThatsPrettyDope

Legacy Member
Gamemania zal met de tijd wel volgen. Al zal de ps4 launch wel wat goed maken.

Kolores

Legacy Member
Zou FRS zijn overgebleven stock aan games goedkoop van de hand proberen doen?

BelgiumBears

Legacy Member
Welke game raden jullie nog aan voor de ps4 buiten bf4?
Zit met een serieus dilemma tussen NBA2K14, AC4 Black Flag en FIFA14 :s

Xhizor

Legacy Member
BelgiumBears zei:
Welke game raden jullie nog aan voor de ps4 buiten bf4?
Zit met een serieus dilemma tussen NBA2K14, AC4 Black Flag en FIFA14 :s

Persoonlijk zou ik gaan voor nba2k14 de graphics zien er daar echt zot uit, weet niet hoe de gameplay is

Fifa ja daar hebben de meesten van ons wel al veel uren aan versleten, echt vernieuwend is het eigenlijk nooit
Ac 4 graphics zijn echt niet zo super goed voor een next gen spel, spel valt in een mediocore categorie bij mij

Flumbooze

Legacy Member
Xhizor zei:
Persoonlijk zou ik gaan voor nba2k14 de graphics zien er daar echt zot uit, weet niet hoe de gameplay is

Wat? Daarom moet ge het toch niet doen? Dan betaald ge 60 euro voor nen tech demo :p

Fifa ja daar hebben de meesten van ons wel al veel uren aan versleten, echt vernieuwend is het eigenlijk nooit
Ac 4 graphics zijn echt niet zo super goed voor een next gen spel, spel valt in een mediocore categorie bij mij

Weeral gefocust op de graphics :p Grafisch ziet het er imo zeer indrukwekkend uit, tenminste als ge het zelf speelt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan