Archief - thread voor allerlei nieuws- en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Xtralecherus

Legacy Member
Als ge geen camera hebt maakt da niet uit :p. Zou er dat ook opzetten maar kheb geen PS4 dusja.

Teknohol1c

Legacy Member
Als ge ne camera hebt toch ook niet? Velen vinden het storend en wouden een optie om het lichtje uit te zetten als ze games spelen die geen gebruik maken van de cam of het licht.
Speel je een game die wel gebruik maakt van de cam haal je het er vanaf. 't is toch zonder kleefstof.
Vind het ook nice :)

Samni

Legacy Member
Ik zou men Xbox laten staan en met het geld van de verzekering een ps4 kopen :p

Brent-4

Legacy Member
Eindelijk de optie om de camera te muten :) Zal enorm handig worden in games zoals fifa. Nu stoor je tenminste de andere niet meer als je begint te flippen.

TiM007

Legacy Member
Brent-4 zei:
Eindelijk de optie om de camera te muten :) Zal enorm handig worden in games zoals fifa. Nu stoor je tenminste de andere niet meer als je begint te flippen.

In game of? Voor de camera te muten in game maakte ik gewoon een eigen party en daarin kon ik dan wel men micro muten :)

Brent-4

Legacy Member
TiM007 zei:
In game of? Voor de camera te muten in game maakte ik gewoon een eigen party en daarin kon ik dan wel men micro muten :)

Zo deed ik het ook, nu kan je gewoon overal het geluid muten. Ergens bij apparaten en camera gaan. Daar kan je het dan aanvinken.

StanTem

Legacy Member
gld_ban_twitch.jpg



/!\ Deze thread dient alleen om te laten weten dat je nu aan het streamen bent!



Laat in deze thread een reply achter met daarin:

• het adres van je stream
• welke game(s) je speelt
• waar je zit in de game (vermijd spoilers!)
• eventueel ook tot wanneer de stream online is​


De streams bespreek je in de chatbox van de streams, de games in hun respectievelijke threads.



Twitch FAQ:

Heb je een PS4 en een Twitch-account (gratis), dan kun je vrienden of zelfs de hele wereld laten meekijken wanneer je een game speelt. Klik hiervoor gewoon op de Share-knop van je controller!

Microfoons en/of de PlayStation Camera worden ook ondersteund.


meer over Twitch:

www.twitch.tv/p/about

over Twitch op PS4:

www.twitch.tv/apps/playstation4

koolcast

Legacy Member
Naughty Dog denkt na over The Last of Us 2 en nieuw IP | 4Gamers

Bij Naughty Dog hebben ze inmiddels twee teams, of er zijn toch twee teams waar we weet van hebben. Het ene team houdt zich momenteel bezig met de nieuwe Uncharted en het andere heeft net de singleplayer DLC van The Last of Us afgewerkt. De vraag is dus wat dat team van The Last of Us nu gaat uitspoken en in tegenstelling tot wat sommige geruchten suggereren lijkt dat nog niet helemaal vast te staan.

Creative director Neil Druckmann liet weten dat het team nu in de eerste plaats even pauze zal nemen, maar dat hij en game director Bruce Straley al bezig zijn met brainstormen over een volgend project. Hij gaf daarbij toe dat men ook nadenkt over een The Last of Us sequel, maar dat er ook ideeën zijn voor een compleet nieuw IP. Er zal dus nog verder nagedacht worden en zaken zullen verder afgewogen worden alvorens er beslist wordt wat het volgende project van het team is. Wat dat betreft hanteert men nog steeds dezelfde visie als voorheen, namelijk dat men een verhaal wil vertellen dat de moeite waard is om verteld te worden, maar zonder dat het zichzelf herhaalt.

StanTem

Legacy Member
Over enkele minuten ga ik even streamen.

• Game: Rayman Legends
• Link: Twitch - StanTem
• Wat: Ik ga verschillende levels spelen, maar niet persé in volgorde.
• Duur: een uurtje ofzo, te zien hoe goed het gaat ;)

Ik moet er wel bijzeggen dat ik gene felle ben in platformers... :p

Edit: 't Is gedaan!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan