Archief - thread voor allerlei nieuws- en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kiiilerke

Legacy Member
holy shit jack tretton stopt ermee... wat een harde week voor sony

koolcast

Legacy Member
Kiiilerke zei:
holy shit jack tretton stopt ermee... wat een harde week voor sony

Kiiilerke zei:

Was wel ene zalige kerel... Jammer.

iRsRqd8sp7Kbj.gif

Furon

Legacy Member
Never forget.

[video=youtube;2Ht-0Hne4EU]http://www.youtube.com/watch?v=2Ht-0Hne4EU[/video]

Big Boss

Legacy Member
Niet alleen die vrouw, ook vele ontslagen bij Sony België! Nuja, niet dat, dat iets met playstation te maken heeft, maar toch...

Kiiilerke

Legacy Member
BuYcKi zei:

ontslagen in belgie,santa monica studios die mensen ontslaan en waardoor de nieuwe ip niet doorgaat,problemen bij naughty dog met amy enzo,en nu jack die weg gaat :(

koolcast

Legacy Member
Kiiilerke zei:
ontslagen in belgie,santa monica studios die mensen ontslaan en waardoor de nieuwe ip niet doorgaat,problemen bij naughty dog met amy enzo,en nu jack die weg gaat :(

Die ontslagen zijn niet persé hard/dramatisch voor Sony, net zoals het ontslag van Amy.
En die ontslagen hier hebben niks met PlayStation te maken.

Kiiilerke

Legacy Member
koolcast zei:
Die ontslagen zijn niet persé hard/dramatisch voor Sony, net zoals het ontslag van Amy.
En die ontslagen hier hebben niks met PlayStation te maken.

maar das allemaal negatief :(

Brent-4

Legacy Member
Die nieuwe CEO in maart van Sony, Shawn Layden, ziet er mij eigenlijk echt zo'n typische Microsoft gast uit :p

171973v2-max-250x250.jpg

Brent-4

Legacy Member
Naughty Dog reageert op de geruchten dat Neil Druckmann en Bruce Straley verantwoordelijk waren voor het vertrekken van Amy Hennig.

Earlier this week we had to confirm the regrettable news that Amy Hennig has left Naughty Dog. She will be missed and, as we stated before, we appreciate the significant contributions that she has made to Naughty Dog and the industry in general. We wish her the best.

However, we feel it necessary to clear up a very important point that was unprofessionally misreported when the story broke. Bruce Straley and Neil Druckmann were NOT involved in what transpired. It was very upsetting to us that dozens of stories were run, linking back to the same hurtful accusations in the original report. As co-presidents of Naughty Dog, we are responsible for all studio affairs.

Normally, we wouldn’t respond to rumors and speculation on matters that are internal to Naughty Dog, but because the personal reputation of two of our employees is being damaged we needed to set the record straight. There is nothing left to be said on this subject. Now we’re going back to what we should be focused on – making games.

Bron : Statement from Co-Presidents Evan Wells and Christophe Balestra

BuYcKi

Legacy Member
Ze kunnen zeggen wat ze willen. Waarom zou hun woord meer waard zijn dan dat van anderen..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan