Archief - thread voor allerlei nieuws en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Proto

Legacy Member
Jonas89 zei:
Wat doen jullie met de feestdagen nu ? (eten vooral dat weet ik :p )

Nog 2 dagen werken. Dan gamen gelijk nen achterlijken, alcohol zuipen gelijk een klein kind aan de moederborst en helaas veel te vaak aan de familietafel zitten om mezelf tot op het degoutante af vol te schranzen.
Met oud op nieuw laat ik een aantal maten en matinnekes afkomen. Mijn appartement zal bekend staan als "Bij den scheeven hamburger", en worden er dus hamburgers à volonté (met alles op en aan, verse groentjes, gebakken ui, gedroogde ui, kilo's spek, smeltkaas, ruim assortiment sauzen, ...) op de grill gesmeten.

Jonas89

Legacy Member
Proto zei:
Mijn appartement zal bekend staan als "Bij den scheeven hamburger", en worden er dus hamburgers à volonté (met alles op en aan, verse groentjes, gebakken ui, gedroogde ui, kilo's spek, smeltkaas, ruim assortiment sauzen, ...) op de grill gesmeten.

:drool:

@Stoerie: als je dichter woonde kwam ik direct helpen ;)

xAnyana

Legacy Member
Wat doen wij?
Met kerstavond bij familie gaan eten. Kerstdag thuis eten.
Oudejaar gaan eten met vrienden & uitgaan in Brugge :p
Nieuwjaarsdag thuis terug eten.
3 januari de verjaardag van m'n pa vieren en gaan eten met de familie :x

Jonas89

Legacy Member
Kiiilerke zei:
en wa gade gij doen jonas ? streepkes zetten ? :unsure:

Kerstavond niets
Kerstdag met familie op restaurant. :) Al zal ik content zijn dat die dag voorbij is :p
Oudejaar niets, meestal is dat een gewone avond en zit ik erin rond 22u30 :p
Nieuwjaarsdag eeuh niets :p

xAnyana

Legacy Member
Jonas89 zei:
Kerstavond niets
Kerstdag met familie op restaurant. :) Al zal ik content zijn dat die dag voorbij is
emoji14.png

Oudejaar niets, meestal is dat een gewone avond en zit ik erin rond 22u30
emoji14.png

Nieuwjaarsdag eeuh niets
emoji14.png
Kerstavond niets. Oudjaar niets??????
Wtf :x

Jonas89

Legacy Member
xAnyana zei:
Kerstavond niets. Oudjaar niets??????
Wtf :x

Kerstavond: Grootouders (aan beide kanten) zijn té oud, andere familie (nonkel, enz...) moeten bij hun andere kant gaan eten. (als je snapt wat ik bedoel :p )
Oudejaar: Ouders gaan bij vrienden, mag wel mee maar ben dan een soort vijfde wiel :p Dus daar kan ik nog meegaan :unsure:
Veel kennisen maar geen echte close vrienden die me vragen :(

Maarja, genoeg gebleit van mij u.

MaximumOfBass

Legacy Member
't is maar nen avond gelijk ne andere hoor. Het enigste wat verandert is het allerlaatste getalleke van het jaar, zo speciaal is dat nu ook niet hé.

xAnyana

Legacy Member
Een nieuw jaar! Allez. Wel speciaal :p
Eten. Aftellen. Boom vuurwerk ergens. Mensen zien kussen en gij die daar ongemakkelijk staat :cry: :unsure:
/zuipen? lol of niet :p

Gentei

Legacy Member
Jonas89 zei:
Kerstavond niets
Kerstdag met familie op restaurant. :) Al zal ik content zijn dat die dag voorbij is :p
Oudejaar niets, meestal is dat een gewone avond en zit ik erin rond 22u30 :p
Nieuwjaarsdag eeuh niets :p

Kiiilerke zei:
dan zijn wij nog redelijk normaal e :unsure:

Ik ga ook wrs niets doen met oud op nieuw. Kerstmis vieren we niet dusja.

Wezzelby

Legacy Member
sele zei:
Kzou uw mond ook niet open doen als ze u allemaal aant swaffelen zijn...

Volgens mij gaat het de nieuwe 9lives orgie meeting worden... Hup allemaal in de kring XD

pamperke

Legacy Member
Wezzelby zei:
Volgens mij gaat het de nieuwe 9lives orgie meeting worden... Hup allemaal in de kring XD

De grote 9lives circle-jerk!

Ik ga dan wel niet meedoen ze, voor da'k het weet heb ik weer iemand bezwangerd :unsure:

Wezzelby

Legacy Member
pamperke zei:
De grote 9lives circle-jerk!

Ik ga dan wel niet meedoen ze, voor da'k het weet heb ik weer iemand bezwangerd :unsure:

Hèhè,
Amaai Anyana nu hebde wel geluk :p

Xhizor

Legacy Member
[video]https://www.facebook.com/therebelcircus/videos/1103783402993696/[/video]

Lol
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan