StanTem
Legacy Member
Gentei zei:Goe poetsen hé
En veel goesting dat ik heb... Weet niet waar eerst te beginnen...
pamperke zei:Dan voelde u toch thuis![]()
ad:Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gentei zei:Goe poetsen hé
pamperke zei:Dan voelde u toch thuis![]()
ad:ikbenben zei:Pff, gisteren was het ook fondue. Ik eet dat mega graag. Enkel, weer wat teveel gegeten en het ligt weer op mijn maag
Mijn "gezond" maagske begint last te krijgen![]()
)50Euro zei:Meeste familie ruzies draaien om geld zeker?


Ook wel vreemd om in deze tijd een barbecue te doenProto zei:Ik mag sebiet gaan barbecue'en in de regen. Hohoho meeeeerry shitmas!
MrKend54l zei:Ook wel vreemd om in deze tijd een barbecue te doen![]()
Das dan in een party tent ofzo? Of wat moet ik mij erbij voorstellen?
zou het veel liever gewoon bij iemand thuis doen, nu is de afstand ook wat te ver om met de fiets te doen, dus kan er niet gedronken worden. Maar ja, er zijn ondertussen veel teveel klein mannen in de familie om dat zonder brokken in iemand's woonkamer te doen.En je leeft nogJonas89 zei:En we zijn thuis![]()
oef
![]()
MrKend54l zei:En je leeft nog![]()
het oog wil ook wat 
Klinkt vrij vuil over familieJonas89 zei:idd,
gelukkig was er nog schoon volk aanwezighet oog wil ook wat
![]()
Jonas89 zei:Haha, idem.
Straks op restaurant, kga blij zijn als ik terug thuis ben![]()
En dan nog januari, gelukkig zijn er niet te veel nieuwjaarsrecepties voor mij.
Kga u eens meepakken gaan drinken. De schoonste dood gaat zijn ter plaatse doodvallen... Lmao : unsure:Jonas89 zei:En we zijn thuis![]()
oef
![]()

Ocharme...xAnyana zei:Kerstdag tot nu toe.
Mijn ma die begint te zagen en te janken wat escaleert in ruzie en ben weer de boeman en kan niks goed doen. Wat een fijne kerstdag. 't Is weer allemaal mijn schuld.![]()
![]()
Om toch even wat olie op het vuur te gooienOij zei:Er zijn altijd twee kanten aan een verhaal.
xAnyana zei:Kerstdag tot nu toe.
Mijn ma die begint te zagen en te janken wat escaleert in ruzie en ben weer de boeman en kan niks goed doen. Wat een fijne kerstdag. 't Is weer allemaal mijn schuld.![]()
![]()