Archief - thread voor allerlei nieuws en discussie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

StanTem

Legacy Member
Gentei zei:
Goe poetsen hé

En veel goesting dat ik heb... Weet niet waar eerst te beginnen...

pamperke zei:
Dan voelde u toch thuis
emoji2.png

:sad:

Teknohol1c

Legacy Member
ikbenben zei:
Pff, gisteren was het ook fondue. Ik eet dat mega graag. Enkel, weer wat teveel gegeten en het ligt weer op mijn maag :p
Mijn "gezond" maagske begint last te krijgen :lol:

Ge moet u beetje inhouden e, dan heb je over en kan je de dag nadien er nog eens van genieten (zo doe ik het altijd :bow: )

Xhizor

Legacy Member
50Euro zei:
Meeste familie ruzies draaien om geld zeker?

Sommige mensen zijn gewoon afgunstig dat een ander mens gelukkiger is dan zich zelf. Of gewoon dat ze betere ouders hebben etc. Sommige mensen zijn ook gewoon ziek in hun hoofd en willen alle aandacht naar zich toe trekken.

Maar in de meeste gevallen draait het inderdaad om geld, maar bij ons is dat niet echt het geval :p

@proto lol leef met je mee :D

MrKend54l

Legacy Member
Proto zei:
Ik mag sebiet gaan barbecue'en in de regen. Hohoho meeeeerry shitmas!
Ook wel vreemd om in deze tijd een barbecue te doen
emoji14.png

Das dan in een party tent ofzo? Of wat moet ik mij erbij voorstellen?

Proto

Legacy Member
MrKend54l zei:
Ook wel vreemd om in deze tijd een barbecue te doen
emoji14.png

Das dan in een party tent ofzo? Of wat moet ik mij erbij voorstellen?

Zaaltje afgehuurd. Gelukkig is daar een overdekt terras aan :D zou het veel liever gewoon bij iemand thuis doen, nu is de afstand ook wat te ver om met de fiets te doen, dus kan er niet gedronken worden. Maar ja, er zijn ondertussen veel teveel klein mannen in de familie om dat zonder brokken in iemand's woonkamer te doen.

TotallyZen

Legacy Member
Jonas89 zei:
Haha, idem.

Straks op restaurant, kga blij zijn als ik terug thuis ben
emoji14.png


En dan nog januari, gelukkig zijn er niet te veel nieuwjaarsrecepties voor mij.

Jonas89 zei:
En we zijn thuis :) :unsure: oef
emoji14.png
Kga u eens meepakken gaan drinken. De schoonste dood gaat zijn ter plaatse doodvallen... Lmao : unsure:
Prettige kerst Jonas ;)
Aan iedereen trouwens een fijne kerstdag met veel kadootjes en veel drank.

xAnyana

Legacy Member
Kerstdag tot nu toe.
Mijn ma die begint te zagen en te janken wat escaleert in ruzie en ben weer de boeman en kan niks goed doen. Wat een fijne kerstdag. 't Is weer allemaal mijn schuld. :sop: :angry:

TotallyZen

Legacy Member
xAnyana zei:
Kerstdag tot nu toe.
Mijn ma die begint te zagen en te janken wat escaleert in ruzie en ben weer de boeman en kan niks goed doen. Wat een fijne kerstdag. 't Is weer allemaal mijn schuld. :sop: :angry:
Ocharme...
Hebt ge vrienden of vriendinnen waar ge terecht kunt?

MrKend54l

Legacy Member
Oij zei:
Er zijn altijd twee kanten aan een verhaal.
Om toch even wat olie op het vuur te gooien
emoji14.png

Zonder mij inhoudelijk uit te spreken kan ik mij voorstellen dat dit nu niet echt leuk is op kerst. In feite is dit nooit leuk natuurlijk.

Gentei

Legacy Member
xAnyana zei:
Kerstdag tot nu toe.
Mijn ma die begint te zagen en te janken wat escaleert in ruzie en ben weer de boeman en kan niks goed doen. Wat een fijne kerstdag. 't Is weer allemaal mijn schuld. :sop: :angry:

Suckt inderdaad
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan