Archief - Trophy Platinum Club

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

X-Vision

Legacy Member
# 37 ASSASSIN'S CREED ORIGINS :niceone:

1Ld659b2.png

X-Vision

Legacy Member
# 38 Broken Sword 5 : The Serpent's Curse

effe aan mijne backlog beginnen :unsure:

1L2e1c38.png

Majin-Luffy

Legacy Member
Platinum #36 | Life is Strange: Season 1
1Lc10369.png


Na een pauze van anderhalf jaar tussen episode 1 en 2 toch eens me erdoor gejaagd. En toch wel een toppertje die ik over het hoofd heb gezien vroeger.
(amai je ziet veel van de trophy :p)

Platinum #37 | Ether One
1L33acbe.png


Same story, maar dan 2 jaar geleden :p . 'Photograph' wilde niet poppen. Tijdens een kalme periode eens opnieuw herspeelt maar toch niet men genre.

Platinum #38 | Assassin"s Creed: Origins
1Ld659b2.png


Wat. een. topper. De setting lag goed, mooie speelwereld waarin veel te doen was. Interessant hoofdpersonage + naar het einde toe mooie cutscenes die de oorsprong van de Assassins mooi uit de doeken doet. De setting deed me echt neigen om op Wikipedia wat info te gaan opzoeken over die tijdsperiode. Op hetzelfde niveau van Black Flag = zeker! Belandt in men top 5 van 2017. Platinum op 45 uur. Ben benieuwd naar de DLC!

X-Vision

Legacy Member
#39 Guardians of the Galaxy: The Telltale Series

Daar zijn we dan ook vanaf :music:
Nu effe PS4 break en de Switch wat TLC geven :p

1L91a70b.png

StanTem

Legacy Member
1L91a70b.png


Guardians of the Galaxy: The Telltale Series
Platinum

Vond het beetje een tegenvaller.

StanTem

Legacy Member
Kenneke10 zei:
Waar halen jullie de tijd? daarvoor moet je er toch echt serieus mee bezig zijn
Zij spelen meestal 1 spel uit in plaats van aan 12 games tegelijk te beginnen
emoji14.png

Xtralecherus

Legacy Member
Kenneke10 zei:
Waar halen jullie de tijd? daarvoor moet je er toch echt serieus mee bezig zijn

Maakt het uit? Genoeg mensen die hier praktische bijna iedere dag een platinum halen, weliswaar vrij easy en korte maar soit. De voorbije maand heb ik alleen nog maar D2 & Mass Effect gespeeld :(.

BCF-Gamer-23

Legacy Member
Kenneke10 zei:
Waar halen jullie de tijd? daarvoor moet je er toch echt serieus mee bezig zijn

Bij zo games moet je gewoon elke dag een beetje spelen, ook al heb je maar een uurtje, aan shadow of war zo een kleine 2 weken aan gezeten.

Goldrusher

Legacy Member
BCF-Gamer-23 zei:
Bij zo games moet je gewoon elke dag een beetje spelen, ook al heb je maar een uurtje, aan shadow of war zo een kleine 2 weken aan gezeten.

2 weken elke dag een uurtje is 28 uur. Daarmee speel je nog niet eens de story van deze Assassin's Creed uit. :')

Jonas89

Legacy Member
Kenneke10 zei:
Waar halen jullie de tijd? daarvoor moet je er toch echt serieus mee bezig zijn

StanTem zei:
Zij spelen meestal 1 spel uit in plaats van aan 12 games tegelijk te beginnen
emoji14.png

idd. zo moet ik nog South Park en COD story beginnen.
meestal wissel ik 2 games af, zo was het GT Sport & ACO

StanTem

Legacy Member
Goldrusher zei:
2 weken elke dag een uurtje is 28 uur. Daarmee speel je nog niet eens de story van deze Assassin's Creed uit. :')
2 weken elke dag een uur is 14 uur eh Gold...
emoji14.png
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan