Archief - Uw laatste retro-aankoop - Part III

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

nervevar

Legacy Member
ja jong red bulleke mijnen nek! ^^
Welk spel is dat onder CSI? nog nooit eerder gezien.

nervevar

Legacy Member
junglist_clint zei:
is die bomberman kart leuk? :) nog nooit gezien maar ik hou van kart games en bomberman dus kan niet slecht zijn toch?
Is toch wel een aanrader vind ik, wel een beperkte keuze aan chars om mee te gaan racen. En merendeel van de power-ups zijn gelijkaardig aan degene van de mario kart series.

Persoonlijk geniet mario kart men voorkeur boven deze, maar je kan ook de originele bomberman erop spelen wat heel leuk is met vrienden en toch een schoon extrake

Anoniem11

Legacy Member
Heb gisteren 27 megadrive games gekocht,waaronder paar mooie titels zoals streets of rage 2-streetfighter 2 special championship edition-outrun-rolling thunder 2-virtua racing-fifa soccer-fifa soccer 96-ecco the dolphin-flashback-golden axe 2,en binnen 14 dagen volgende lading.
Ook megadrive 2 gekocht en 50/60 Hz switch geïnstalleerd,alleen nog RGB kabel hebben,moest iemand hier 1 teveel hebben,wil ik over kopen,anders zal het bestellen worden.
ook menne 32x 50/60 hz mod gedaan,das pak verschil,nu loopt virtua racing zoals het hoort op 60 hz.

red Bulleke

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Vectrex, nice! Hoeveel heeft die nog gekost?

€40 voor het lot :)

@Nervevar: zijn twee jap excl. ps2 games, linkse is Melty Blood: Act Cadenza, een beat'em up

Marchena

Legacy Member
Gisteren op rommelmarkt gekocht voor mijn Sega System II:
- Sensible Soccer
- Transbot
Voor 10 euro samen.

Ook nog de volledige versie van ET, Knight Rider :lol:, Tron, Robin Hood (met boekje) voor mijn viewmaster.

fre306

Legacy Member
ik heb es gevraagd aan de facebookvrienden of ze nog oude consoles hadden staan, dit was het resultaat

sega master system 2 + 8 spellen
sega mega drive +12 spellen
allebei wel zonder kabels,dit voor 40 euro

dan bij iemand anders,
sega multi mega met kabels +4spellen
en die voor 20 euro maar de cd speler hapert,moet die nog es laten nakijken om te laten herstellen(als er tips zijn)

dan ben ik nog een nes verwachtende,maar ie vind de spellen niet direct
kabeles voor de master system heb ik gevonden op beurs in wetteren vo 12 euro,die van multi mega passen op de mega drive

Ringo

Legacy Member
Gisteren Ducktales op de Game Boy gescoord aan 1 Euro. Woo-hoo! Op een rommelmarkt heb je dus effectief 2 soorten van verkopers...mensen die iets verkopen en mensen die er van af willen.

sainsaw

Legacy Member
Vorige vrijdag een master system, snes controller, xbox controller, super monkey ball, blinx en tony hawk underground voor 20 euro meegekregen in de game busters. Ik kan daar meestal betere koopjes doen dan op de rommelmarkten laatste tijd.
Laatste drie dak geweest ben heb ik master systems (console only) voor 50 zien liggen...

Soit, nu nog alleen de sega saturn en ik heb alle consoles die ik wil :)

Terry_Bogard

Legacy Member
Ik heb trouwens nog een losse cartridge liggen voor de liefhebbers: Dino City (US Snes)

Nelsi

Legacy Member
De vangst van vandaag is groots.
Zelfs een game voor een systeem waar ik nog nooit van gehoord had:
Crystball voor de Supervision iemand hier bekent mee?

NES los
Super Mario Bros
*Super Mario Bros. - Duck Hunt
Duck Hunt
Goal!
Four Player's Tennis*
super spike v'ball
Blades of Steel
*Blue Shadow
Low G Man The Low Gravity Man*
Jimmy Connors Tennis*
*Bucky O'Hare
*NES Open Tournament Golf*


Snes - PAL - Los
*Robocop versus The Terminator
Cybernator*
Batman Returns
FIFA International Soccer
Super Star Wars Return of the Jedi*
*Doom
Shadowrun
Flashback
*TKO Super Championship Boxing*
ultraman
MechWarrior
*International Superstar Soccer
Jimmy Connors Pro Tennis Tour*
Choplifter III
The Death and Return of Superman
Kick Off 3 European Challenge
*Super Soccer
Urban Strike
Super Game Boy
*Pilotwings

SNES Pal - CIB
*Super Soccer
WWF Super WrestleMania*

SNES NTRC - CIB
Best of the Best Championship Karate*
Out of This World
Super Ghouls 'n Ghosts*
HyperZone
Pit-Fighter
ultraman
*Hole in One Golf*

SNES NTRC - LOS
Super Ghouls 'n Ghosts*
*Lethal Weapon
David Crane's Amazing Tennis
*Lemmings
Axelay*
Tetris 2*
Populous*
The Magical Quest Starring Mickey Mouse*
king of monsters
*Wing Commander*
Harley's Humongous Adventure*
Fatal Fury
Raiden Trad
Spider-Man & the X-Men Arcade's Revenge*
WWF Super WrestleMania*
U.N. Squadron
Vegas Stakes*
Bill Laimbeer's Combat Basketball
Road Runner's Death Valley Rally



Super Famicom
Super Tennis

Atari 2600
Mario Bros
Yars' Revenge
Pole Position
Galaxian
pac-man
Desert Falcon
air sea battle


Game Gear
columns
wonder boy

Dit alles voor maar 85 euro.

Ik ben er blij mee :niceone:

Sjeezman

Legacy Member
Nelsi zei:
De vangst van vandaag is groots.
Zelfs een game voor een systeem waar ik nog nooit van gehoord had:
Crystball voor de Supervision iemand hier bekent mee?

NES los
Super Mario Bros
*Super Mario Bros. - Duck Hunt
Duck Hunt
Goal!
Four Player's Tennis*
super spike v'ball
Blades of Steel
*Blue Shadow
Low G Man The Low Gravity Man*
Jimmy Connors Tennis*
*Bucky O'Hare
*NES Open Tournament Golf*


Snes - PAL - Los
*Robocop versus The Terminator
Cybernator*
Batman Returns
FIFA International Soccer
Super Star Wars Return of the Jedi*
*Doom
Shadowrun
Flashback
*TKO Super Championship Boxing*
ultraman
MechWarrior
*International Superstar Soccer
Jimmy Connors Pro Tennis Tour*
Choplifter III
The Death and Return of Superman
Kick Off 3 European Challenge
*Super Soccer
Urban Strike
Super Game Boy
*Pilotwings

SNES Pal - CIB
*Super Soccer
WWF Super WrestleMania*

SNES NTRC - CIB
Best of the Best Championship Karate*
Out of This World
Super Ghouls 'n Ghosts*
HyperZone
Pit-Fighter
ultraman
*Hole in One Golf*

SNES NTRC - LOS
Super Ghouls 'n Ghosts*
*Lethal Weapon
David Crane's Amazing Tennis
*Lemmings
Axelay*
Tetris 2*
Populous*
The Magical Quest Starring Mickey Mouse*
king of monsters
*Wing Commander*
Harley's Humongous Adventure*
Fatal Fury
Raiden Trad
Spider-Man & the X-Men Arcade's Revenge*
WWF Super WrestleMania*
U.N. Squadron
Vegas Stakes*
Bill Laimbeer's Combat Basketball
Road Runner's Death Valley Rally



Super Famicom
Super Tennis

Atari 2600
Mario Bros
Yars' Revenge
Pole Position
Galaxian
pac-man
Desert Falcon
air sea battle


Game Gear
columns
wonder boy

Dit alles voor maar 85 euro.

Ik ben er blij mee :niceone:

waar vind je nog een rommelmarkt in deze periode?
allemaal 1 kraam?

Alexat

Legacy Member
staat toch nergens rommelmarkt :p

The Death and Return of Superman is wel een mooie

Anoniem11

Legacy Member
wou vandaag beginnen me de Zelda op n64,had nog n64 ntsc liggen,dus ik op net gaan zoeken of rgb kon aansluiten,moest ge ne mod doen,ik open die n64 voor te zien of dat me die ging,en wat bleek,was al rgb mod op gedaan,dus rgb kabel aangesloten,en nu fullscreen aant gamen,man,dat beeld is pakken beter als me ne pal n64,heb die pal n64 aangesloten via svhs,had ik kabel is voor besteld,maar rgb toch beter.
en ik heb die geheugen uitbreiding n64 ook,dat doet toch ook wel iets,verschil is groot.
denk binnekort ook is wa rommelmarkten ga afgaan se,mss iets te vinden.

Nelsi

Legacy Member
Sjeezman zei:
waar vind je nog een rommelmarkt in deze periode?
allemaal 1 kraam?

Nee geen rommel markt.

Bij de supermarkt een briefje achter gelaten op een bord waar men spullen kunnen adverteren om te verkopen enz.

Had daar op geplaatst dat ik oude nintendo sega en playstation games/consoles zoek. Dus werd door hun gebeld. Is echt een aanrader want naar die briefjes kijken vaak alleen oudere mensen(dus ook oude games :love:

Ze vertelde mij dat ze vroeger zelf handelaren waren en "wist hoeveel alles waard was".Maar daarna vertelde ze mij dat de super gameboy voor de SNES een convertor was voor Amerikaanse games :doh: Snap niet waarom ze doen alsof ze verstand hebben van de hardware en games en dan met de grootste onzin aankomen zetten :crazy:

Maar ja het bieden begon bij 200 dus heb er nog veel af kunnen halen.:niceone:

Alleen superman is een fake volgens mij. Het label is zwart met alleen het superman logo.

KillingRaptor

Legacy Member
Wat nieuwe games van het afgelopen weekend. Final Fantasy XIV had ik gewonnen via een website, kan hem wel niet spelen (Mac hier en dat ondersteunt de game niet) maar ga hem niet wegdoen ook.

Max86Mad

Legacy Member
Grappig Psyvariar heb ik ook gekocht vorige week :P Evenals een X360 Elite met Fifa 14, GTA V en Injustice League (moest GTA gewoon spelen :P )
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan