forumnaar
Legacy Member
Beste forummers,
Ik en een hele boel mensen starten met een interactieve Europeese voetbalsite voor Nederlandstaligen.
De site zal grotendeels Nederland en België omvatten.
We zijn nog opzoek naar redactieleden.
Als u interesse hebt en wel heel wat PC/internetkennis(kennis van oa Dreamweaver & Frontpage) dan mag u ons altijd e-mailen !
[email protected]
Alvast bedankt !
Ik en een hele boel mensen starten met een interactieve Europeese voetbalsite voor Nederlandstaligen.
De site zal grotendeels Nederland en België omvatten.
We zijn nog opzoek naar redactieleden.
Als u interesse hebt en wel heel wat PC/internetkennis(kennis van oa Dreamweaver & Frontpage) dan mag u ons altijd e-mailen !
[email protected]
Alvast bedankt !


Gij zit bij fc megalosjos in de reeks e ?
Dien zit bij mij opt school en heeft in mijn klas gezeten