Archief - Voetbalkenners gezocht !?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

forumnaar

Legacy Member
Beste forummers,
Ik en een hele boel mensen starten met een interactieve Europeese voetbalsite voor Nederlandstaligen.
De site zal grotendeels Nederland en België omvatten.

We zijn nog opzoek naar redactieleden.
Als u interesse hebt en wel heel wat PC/internetkennis(kennis van oa Dreamweaver & Frontpage) dan mag u ons altijd e-mailen !

[email protected]

Alvast bedankt ! :)

stvw

Legacy Member
hebt ge niet meer info?

site?
doelgroep?
wat er verwacht wordt als ge u zou aanbieden? (een uur per week wat helpen of minstens 2 uur per dag is toch een groot verschil ...)
Misschien wat meer info over "Ik en een hele boel mensen" :)

ty

forumnaar

Legacy Member
site? ==> voetbalfans.com binnenkort ;-)
doelgroep? ==> Nederlandstalige voetbalfans in België(Vlaanderen) en Nederland.
wat er verwacht wordt als ge u zou aanbieden? (een uur per week wat helpen of minstens 2 uur per dag is toch een groot verschil ...)
Misschien wat meer info over "Ik en een hele boel mensen" ==> valt onderling af te spreken , stuur gerust een mailtje met uw motivatie!

forumnaar

Legacy Member
Beste forummers,

Ons initiatief omvat een commerciële, interactieve professionele voetbalsite op te richten met als doelgroep de Nederlandstalige voetballiefhebber(Nederland en Vlaanderen dus) ==> zeer groot potentieel!

We we willen uiteraard klein beginnen om zo op termijn door te groeien met de steun van adverteerders tot de grootste interactiefste voetbalwebsite van België en Nederland!

De bedoeling is uitgebreid ingaan op het voetbal in België en Nederland maar ook zeer ruim het Europeese voetbal belichten, dat zijn toch allemaal troeven die andere voetbalwebsite's niet hebben. Incluis een uitgebreide interactieve zone, sfeerpagina waar we de sfeer bij alle Club voorstellen met filmpjes & foto's,... kortom allemaal dingen die de internettende voetbalfanaat aanspreekt.

Tuurlijk is het de bedoeling dat we na verloop van tijd uitbreiden en dat de redactieleden en kleine vergoeding ontvangen.

Help mee aan een nieuw initiatief !

[email protected]

NoReason

Legacy Member
hier enkele bedenkingen/tips die bij mij spontaan opkwamen:
-is het niet beter een .net, .be of .nl te nemen? .com lijkt mij zo amerikaans en commerciëel achtig
-"Als u interesse hebt en wel heel wat PC/internetkennis(kennis van oa Dreamweaver & Frontpage)" ik hoop uit de grond van m'n hart dat je frontpage niet! gebruikt... een site die de grootste moet worden in belgië/nederland heeft wel nood aan asp/asp.net/php met daarachter xml/database lijkt me...
-je mag klein beginnen en stilaan opgroeien, maar maak niet de fout zoals sommige al gedaan hebben, om je website online te smijten met hier en daar 'will come soon...' pagina's. werk eerst het geheel helemaal uit! tenslotten kan je dit geheel van uitbreiden

Het ziet er een leuk idee uit als het goed uitgewerkt wordt. Ik ben altijd bereid om een handje toe te stoppen alhoewel ik niet zoveel tijd heb...
voor de rest, good luck :niceone:

forumnaar

Legacy Member
NoReason zei:
hier enkele bedenkingen/tips die bij mij spontaan opkwamen:
-is het niet beter een .net, .be of .nl te nemen? .com lijkt mij zo amerikaans en commerciëel achtig
-"Als u interesse hebt en wel heel wat PC/internetkennis(kennis van oa Dreamweaver & Frontpage)" ik hoop uit de grond van m'n hart dat je frontpage niet! gebruikt... een site die de grootste moet worden in belgië/nederland heeft wel nood aan asp/asp.net/php met daarachter xml/database lijkt me...
-je mag klein beginnen en stilaan opgroeien, maar maak niet de fout zoals sommige al gedaan hebben, om je website online te smijten met hier en daar 'will come soon...' pagina's. werk eerst het geheel helemaal uit! tenslotten kan je dit geheel van uitbreiden

Het ziet er een leuk idee uit als het goed uitgewerkt wordt. Ik ben altijd bereid om een handje toe te stoppen alhoewel ik niet zoveel tijd heb...
voor de rest, good luck :niceone:


.com naam is al vastgelegd....
Site is gemaakt in php en dreamweaver
wees gerust er komt geen frontpage aan bod ;-)
dit ff ter info :)

Ether

Legacy Member
Mja, sorry dak et zeg, mo zo zijn der toch al genoeg sites zu dachtek...


Sport.be is een volgens mij moeilijk te kloppen alternatief...

forumnaar

Legacy Member
Ether zei:
Mja, sorry dak et zeg, mo zo zijn der toch al genoeg sites zu dachtek...


Sport.be is een volgens mij moeilijk te kloppen alternatief...


Er worden nog steeds redacteurs gezocht !

|) ][ |V| ][

Legacy Member
forumnaar zei:
Er worden nog steeds redacteurs gezocht !
ik wil daaraan wel helpen maar ik ken niks van dreamweaver of php, mss is er een andere job voor mij ? PM me maar als je iets hebt waarmee ik kan helpen :)

Boris Barowski

Legacy Member
zorg ervoor dat webbuilding/design en redactie van elkaar gescheiden zijn,
zodat je een mooite nieuwspost-interface hebt, en dan gaat da veel simpeler zijn, leuker en sneller

good luck, maar nix voor mij

B.

GioGo

Legacy Member
Volledig mee eens ! Reporters moeten enkel denken aan de inhoud, niet aan de vormgeving. Op die manier kunnen ze zich focussen op inhoud, waardoor de kwaliteit van het artikel omhoog gaat.

Misschien kan je bij de artikels ook de mogelijkheid geven aan bezoekers om te reageren (evt na registratie). Dit is immers wat ontbreekt bij wellicht je grootste concurrent sport.be

Voorts zorgen voor een goede server. Een nieuwssite moet het meer hebben van snelheid (en natuurlijk inhoud) dan van een prachtige vormgeving.

Forza

Legacy Member
GioGo zei:
Volledig mee eens ! Reporters moeten enkel denken aan de inhoud, niet aan de vormgeving. Op die manier kunnen ze zich focussen op inhoud, waardoor de kwaliteit van het artikel omhoog gaat.

Misschien kan je bij de artikels ook de mogelijkheid geven aan bezoekers om te reageren (evt na registratie). Dit is immers wat ontbreekt bij wellicht je grootste concurrent sport.be

Voorts zorgen voor een goede server. Een nieuwssite moet het meer hebben van snelheid (en natuurlijk inhoud) dan van een prachtige vormgeving.

:offtopic: Gij zit bij fc megalosjos in de reeks e ? :p Dien zit bij mij opt school en heeft in mijn klas gezeten :cool: :offtopic:

Edit: ah nee ge hebt daar tegen gebekert :p, ik kende u daar van ergens

TRC

Legacy Member
Davidje zei:
wa is de prijs om da te doen, gratis werkt er niemand hoor
Man houdt toch eens op, ten eerste haalt ge hier een oud topic naar boven en ten tweede, die opmerkingen kunnen we hier missen. GET A LIFE

Davidje

Legacy Member
TRC zei:
weer zo een domme Big Brother uitdrukking.
da is toch ni erg da de oude topics terug komen, misschien zoeken die mensen nog altijd wel iemand

TRC

Legacy Member
Davidje zei:
weer zo een domme Big Brother uitdrukking.
da is toch ni erg da de oude topics terug komen, misschien zoeken die mensen nog altijd wel iemand
Big Brother uitdrukking :wtf: :wtf: :wtf: ? Niet iedereen heeft dat programma op de voet gevolgd.
En als ze nog iemand zouden zoeken, dan zouden ze nog wel eens opnieuw komen posten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan