Archief - Waar hebben jullie mohpa besteld ?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Vasiel

Legacy Member
En welke ? Want ik heb gezien dat er ook ene directors edition is :)

xony

Legacy Member
nee ni echt zin om weer een 50 euro uit te geven aan een spel da mss weer eens tegen valt zoals spearhead een jaar geleden of call of duty dat gewoon cs me andere skins en zonder buy systeem is

eerst demo dan kopen ni omgekeerd

RaDa

Legacy Member
eerst downloaden, dan zien als het de moeite waard is

Kwil nie weer een miskoop begaan zoals bij CoD

NaaiT

Legacy Member
demo en ast beke meevalt kope in plaatselijke winkel waar ik nog 50€ bons em :p (wel k*twinkel, slechte service dus kan ff dure :( )

Vasiel

Legacy Member
Ik ben verzamelaar van mohaa :) Morge warchest kopen en pacific assault directors edition vastleggen :)

Vasiel

Legacy Member
RaDa zei:
:wtf:

Der zijn precies echt wel mensen die rare dingen verzamelen


Nee gewoon alleen de games . Heb de eerste mohaa gehad en de andere 2 gedownt . Maar nu is mijn originele kapot en wil ik de warchest gaan halen . Als ik nu in die games plezier heb waarom zou ik ze dan niet kopen :(

RaDa

Legacy Member
ma was u eerste nie kapot gegaan, ging ge ze nie gekocht ebben e :p

want ge ebt de andere gedownload, warez is geen verzameling e :p

Vasiel

Legacy Member
RaDa zei:
ma was u eerste nie kapot gegaan, ging ge ze nie gekocht ebben e :p

want ge ebt de andere gedownload, warez is geen verzameling e :p


Ja rofl ik wou nu ook niet bedoelen dat ik alles van mohaa verzamel . Maar ik speel heel graag spelletjes uit verleden zoals battlefield commandos mohaa . Dus ik vind dat ik medal of honor pacific assault ookwel mag kopen snap je
;)

babaar

Legacy Member
www.occ.be , wss, of alst goe is gewoon ergens kopen


mja, demo goe, cod demo's waren ook goed, tspel gekocht, bleek dat o zo kort te zijn , en de mp die me niet aansprak....

Vasiel

Legacy Member
Na het filmpje gezien te hebben ben ik helemaal overtuigd om het morge vast te leggen ;)

xony

Legacy Member
Vasiel zei:
Ik ben verzamelaar van mohaa :) Morge warchest kopen en pacific assault directors edition vastleggen :)

warchest :unsure: is da ook mohaa ofwa ?

EA heeft weer nieuwe koe gevonden om geld uit te melken

Vasiel

Legacy Member
xony zei:
warchest :unsure: is da ook mohaa ofwa ?

EA heeft weer nieuwe koe gevonden om geld uit te melken


Warchest is mohaa mohaa spearhead en breaktrough in 1 pakket . Handig voor mensen zoals ik die nog geen 1 van de 3 heeft
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan