Archief - Wat is jouw laatste Wii aanwinst?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Scooter

Legacy Member
"De-Laatse-Aanwinst-Thread nummerke 4", die is al 2 jaar buiten gebruik en stond dus nog bol van de GC games. Bij deze dus een nieuwe start.

Vandaag New Play Control Pikmin ontvangen.
Leuk detail. De cover is langs beide kanten bedrukt. Ik heb het uiteraard omgedraaid.

242hh0i.jpg

Creamium

Legacy Member
hew wow, de boxart voor de play control games is niet compleet verneukt zoals de japanse versies. enkel een kleine tekst als disclaimer.

Paternostertje

Legacy Member
Guitar Hero World tour.

Volgende wordt House of the dead en Pikmin

[F6]_Z_

Legacy Member
Guitar Hero WT via amazon. 30 euro goedkoper dan hier in de winkels.

Dascu

Legacy Member
Tijdje geleden met Tatsunoko vs Capcom (Japan import). House of the Dead Overkill is wel al gepreordered.

Scooter

Legacy Member
Darunia zei:
hew wow, de boxart voor de play control games is niet compleet verneukt zoals de japanse versies. enkel een kleine tekst als disclaimer.
Misschien dat het in japan ook zo is dat je zelf kan kiezen tussen een verneukte cover en een normale cover. In ieder geval, op de achterkant van het doosje stond gedrukt dat het een dubbelzijdige cover was.

ShadowJoker

Legacy Member
Ik heb sinds Animal Crossing geen nieuwe Wii-game meer gekocht. Binnenkort gaat het echter weer wel beginnen. Maar de laatste 2 maanden vooral DS-games gekocht en gespeeld.

Furiez

Legacy Member
RE4 en tLoZ:WW limited edition(kweenie ofda zo speciaal is eiglijk...)

zelda rulezz

Legacy Member
ik pikmin (wii version) heb hem wel op GC gehad maar heb nog steeds geen spijt van deze aankoop, hij speelt veel leuker imo :)

Furiez

Legacy Member
Volvagia zei:
The WindWaker op Wii? of gewoon voor de cube dan?

cube hè :) nog niet aan begonnen eiglijk. eerst TP uitspelen... ma kzag het in de GM en kon het ni laten liggen.

Fredvdp

Legacy Member
zelda rulezz zei:
ik pikmin (wii version) heb hem wel op GC gehad maar heb nog steeds geen spijt van deze aankoop, hij speelt veel leuker imo :)

Is het eigenlijk de moeite waard om den eerste te kopen of wacht ik beter op Pikmin 2? Wa kosten die Wiimakes trouwens?

Scooter

Legacy Member
Fredvdp zei:
Is het eigenlijk de moeite waard om den eerste te kopen of wacht ik beter op Pikmin 2? Wa kosten die Wiimakes trouwens?
Die Wii-makes kosten €30. Gewoon kopen, het is niet dat de sequel uitgebreider en 2 Pikmin soorten meer heeft dat Pikmin 1 moet onderdoen in spelplezier. De vraag is ook wanneer Pikmin 2 gaat verschijnen. Ik denk dat we toch nog een half jaar mogen wachten.

ShadowJoker

Legacy Member
Wow, een half jaar is ook veel gezegd. Ik veronderstel in maart Mario Power Tennis, dan volgende maand Donkey Kong: Jungle Beat en dan de maand erop Pikmin 2.

Dat is natuurlijk als ze maar 1 Wii-remake per maand releasen.

Anoniem05

Legacy Member
Deadly Creatures, en fuck yah fun game :)


Oh, en extra wiimote + zo'n wii light gun voor HOTD :)

ShadowJoker

Legacy Member
Mijn nieuwste Wii-aanwinst, via WiiWare, is Onslaught. Het is best leuk voor een FPS en heeft een heel groot arcadegevoel. De 9 op 10 van WiiWare World is wel wat hoog maar krijgt zeker een 8 op 10 van mij. :)

Edit: Ik heb het eerste profiel verwijderd uit Onslaught en een nieuw begonnen. Daardoor is mijn Friend Code nu: 1633 9777 8724.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan