Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien dat het in japan ook zo is dat je zelf kan kiezen tussen een verneukte cover en een normale cover. In ieder geval, op de achterkant van het doosje stond gedrukt dat het een dubbelzijdige cover was.Darunia zei:hew wow, de boxart voor de play control games is niet compleet verneukt zoals de japanse versies. enkel een kleine tekst als disclaimer.
Volvagia zei:The WindWaker op Wii? of gewoon voor de cube dan?
nog niet aan begonnen eiglijk. eerst TP uitspelen... ma kzag het in de GM en kon het ni laten liggen.zelda rulezz zei:ik pikmin (wii version) heb hem wel op GC gehad maar heb nog steeds geen spijt van deze aankoop, hij speelt veel leuker imo![]()
Die Wii-makes kosten €30. Gewoon kopen, het is niet dat de sequel uitgebreider en 2 Pikmin soorten meer heeft dat Pikmin 1 moet onderdoen in spelplezier. De vraag is ook wanneer Pikmin 2 gaat verschijnen. Ik denk dat we toch nog een half jaar mogen wachten.Fredvdp zei:Is het eigenlijk de moeite waard om den eerste te kopen of wacht ik beter op Pikmin 2? Wa kosten die Wiimakes trouwens?
