Heb ook nog een xbox staan, nog maar 1 maal uit de doos geweest en 1 maal op gespeeld (om hem te testen). Ik ken eigenlijk weinig van de games linup van xbox dus zou mij hier eens in moeten verdiepen misschien vind ik nog wel wat aangename games die ik wel zou willen spelen.
Ni makkelijk, om ze allemaal 100 % te krijgen. In ieder geval succes.
En vandaag dan ook al uitgespeeld. Had gelezen dat het kort spel was. Als je iets of wat vroeg begint in de dag en doorspeeld tot laat heb je praktisch maar 1 dag nodig. Dus een kleine 10 uur speel vertier. Niet slecht besteed maar heb al beter gespeeld. Zoals ik al op men blog gisteren heb gepost zijn de controllers niet al te simpel. Todat ik de wavebird vast had (batterijen van een 3rd party controller was op). Toen ging het eerlijk gezegd vlotter. Wanneer waren ze op Tijdens bowser jup wanneer anders

. Heb momenteel nog niet echt een idee welk ik nu wil spelen. Pikmin 3 zit eraan te komen heb ook nog nooit pikmin 1 & 2 uitgespeeld. Maar wil ze ook niet al te kort allemaal op één spelen. Little kings story is ook nog in de aanbieding. En ik wacht ook nog op een PS2 slim zodat ik eens met kingdom hearts kan beginnen. Zoveel games die ik nog wil spelen nu ik "alleen" woon samen met de vriendin maar men eigen gameroom. Kan ik die games eindelijk allemaal eens spelen. Ik wil ook nog eens beginnen met de Resident Evil reeks maar die zou ik eerder niet savonds willen spelen en dat is het meestendeels wel het geval wanneer ik speel. Misschien doe ik wel een random keuze

we zien wel.