Archief - Wat speel je op het moment?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Riki

Legacy Member
Ik zou mij eigenlijk ook eens aan de Xbox games moeten zetten. De voorbije maanden/jaren een stuk of 20 titels verzameld die ik nog eens graag had gespeeld (enkel Halo 1 en 2 daarvan effectief gespeeld) en een Xbox op de kop getikt, maar ik kom er gewoon niet aan toe. Xbox heeft mij nooit echt aangesproken, hoewel ik nu heel veel op 360 speel. Zitten nochtans dingen tussen als Conker, de Oddworlds, Panzer Dragoon, Project Zero 2...

redostrike

Legacy Member
Sinds vandaag Luigi's Mansion gestart in aanloop van de sequel op de 3DS.

Yuri

Legacy Member
Besloten om eens alle gta's op ps2 100% uit te spelen. Begonnen aan GTA Liberty City Stories (buiten GTA III was er geen enkel 100% uitgespeeld...)

redostrike

Legacy Member
Riki zei:
Ik zou mij eigenlijk ook eens aan de Xbox games moeten zetten. De voorbije maanden/jaren een stuk of 20 titels verzameld die ik nog eens graag had gespeeld (enkel Halo 1 en 2 daarvan effectief gespeeld) en een Xbox op de kop getikt, maar ik kom er gewoon niet aan toe. Xbox heeft mij nooit echt aangesproken, hoewel ik nu heel veel op 360 speel. Zitten nochtans dingen tussen als Conker, de Oddworlds, Panzer Dragoon, Project Zero 2...

Heb ook nog een xbox staan, nog maar 1 maal uit de doos geweest en 1 maal op gespeeld (om hem te testen). Ik ken eigenlijk weinig van de games linup van xbox dus zou mij hier eens in moeten verdiepen misschien vind ik nog wel wat aangename games die ik wel zou willen spelen.

Yuri zei:
Besloten om eens alle gta's op ps2 100% uit te spelen. Begonnen aan GTA Liberty City Stories (buiten GTA III was er geen enkel 100% uitgespeeld...)

Ni makkelijk, om ze allemaal 100 % te krijgen. In ieder geval succes.

redostrike zei:
Sinds vandaag Luigi's Mansion gestart in aanloop van de sequel op de 3DS.

En vandaag dan ook al uitgespeeld. Had gelezen dat het kort spel was. Als je iets of wat vroeg begint in de dag en doorspeeld tot laat heb je praktisch maar 1 dag nodig. Dus een kleine 10 uur speel vertier. Niet slecht besteed maar heb al beter gespeeld. Zoals ik al op men blog gisteren heb gepost zijn de controllers niet al te simpel. Todat ik de wavebird vast had (batterijen van een 3rd party controller was op). Toen ging het eerlijk gezegd vlotter. Wanneer waren ze op Tijdens bowser jup wanneer anders :). Heb momenteel nog niet echt een idee welk ik nu wil spelen. Pikmin 3 zit eraan te komen heb ook nog nooit pikmin 1 & 2 uitgespeeld. Maar wil ze ook niet al te kort allemaal op één spelen. Little kings story is ook nog in de aanbieding. En ik wacht ook nog op een PS2 slim zodat ik eens met kingdom hearts kan beginnen. Zoveel games die ik nog wil spelen nu ik "alleen" woon samen met de vriendin maar men eigen gameroom. Kan ik die games eindelijk allemaal eens spelen. Ik wil ook nog eens beginnen met de Resident Evil reeks maar die zou ik eerder niet savonds willen spelen en dat is het meestendeels wel het geval wanneer ik speel. Misschien doe ik wel een random keuze :P we zien wel.

Yuri

Legacy Member
redostrike zei:
Heb ook nog een xbox staan, nog maar 1 maal uit de doos geweest en 1 maal op gespeeld (om hem te testen). Ik ken eigenlijk weinig van de games linup van xbox dus zou mij hier eens in moeten verdiepen misschien vind ik nog wel wat aangename games die ik wel zou willen spelen.



Ni makkelijk, om ze allemaal 100 % te krijgen. In ieder geval succes.



En vandaag dan ook al uitgespeeld. Had gelezen dat het kort spel was. Als je iets of wat vroeg begint in de dag en doorspeeld tot laat heb je praktisch maar 1 dag nodig. Dus een kleine 10 uur speel vertier. Niet slecht besteed maar heb al beter gespeeld. Zoals ik al op men blog gisteren heb gepost zijn de controllers niet al te simpel. Todat ik de wavebird vast had (batterijen van een 3rd party controller was op). Toen ging het eerlijk gezegd vlotter. Wanneer waren ze op Tijdens bowser jup wanneer anders :). Heb momenteel nog niet echt een idee welk ik nu wil spelen. Pikmin 3 zit eraan te komen heb ook nog nooit pikmin 1 & 2 uitgespeeld. Maar wil ze ook niet al te kort allemaal op één spelen. Little kings story is ook nog in de aanbieding. En ik wacht ook nog op een PS2 slim zodat ik eens met kingdom hearts kan beginnen. Zoveel games die ik nog wil spelen nu ik "alleen" woon samen met de vriendin maar men eigen gameroom. Kan ik die games eindelijk allemaal eens spelen. Ik wil ook nog eens beginnen met de Resident Evil reeks maar die zou ik eerder niet savonds willen spelen en dat is het meestendeels wel het geval wanneer ik speel. Misschien doe ik wel een random keuze :P we zien wel.

Bwa, zit nu toch al aan een dikke 61% dus gaat wel vlot. :p

En van kingdom hearts is er een HD remake op komst, dus mss kan je op deze wachten? :)

Luigi's Mansion had ik gehuurd samen met mijn day 1 gamecube en die was de dag daarachter ook al uit. :p was zo kort dat ik hem dan maar niet gekocht heb.

polomaniac

Legacy Member
klinkt misschien stom ,maar ben vandaag nog eens begonnen aan zoo tycoon :p

redostrike

Legacy Member
Yuri zei:
Bwa, zit nu toch al aan een dikke 61% dus gaat wel vlot. :p

En van kingdom hearts is er een HD remake op komst, dus mss kan je op deze wachten? :)

Luigi's Mansion had ik gehuurd samen met mijn day 1 gamecube en die was de dag daarachter ook al uit. :p was zo kort dat ik hem dan maar niet gekocht heb.

Misschien inderdaad even wachten op de remake. Vrijdag komt ook Ni No Kuni dus ik zoek eerder een spel zoals Luigi's Mansion dat vrij snel uit is zodat ik vrijdag daarmee kan beginnen. Of één waar niet al te veel verhaal in zit dat ik later heel makkelijk weer kan oppikken.

Exasephiroth

Legacy Member
Vandaag meer dan eventjes beziggehouden met Jet Set Radio Future. Het is volgens mij geen sequel van de dreamcast versie, maar gewoon... een andere versie o.0? Ik hou van de geschifte sfeer, de irriterende J-POP muziek, het concept op zich, kortom blij dat ik er eindelijk eens aan begonnen ben :)

WarCry-dude

Legacy Member
Khad gisteren om onverklaarbare reden nog eens zin in Carmageddon. :) Heb het gekocht op GOG en nog eens wat volk doodgereden met Die Anna. Dat spel blijft gewoon zalig. Kheb bovendien dat splat pack nooit gehad vroeger dus da's mooi meegenomen.

BLPGRN

Legacy Member
WarCry-dude zei:
Khad gisteren om onverklaarbare reden nog eens zin in Carmageddon. :) Heb het gekocht op GOG en nog eens wat volk doodgereden met Die Anna. Dat spel blijft gewoon zalig. Kheb bovendien dat splat pack nooit gehad vroeger dus da's mooi meegenomen.

Idd zeer plezante game!

Deze avond nog eens aan Stronghold & Age of Mythology begonnen. awesome!

TOMMYGUN

Legacy Member
Age of Mythology = dijk van een game! Zelf nooit echt een rts fanaat geweest maar AoE en Total War weten me wel te boeien.

Yuri

Legacy Member
GTA Liberty City Stories is 100 % uitgespeeld. :p

Nu aan GTA III beginnen, ook al heb ik die al eens 100%, gewoon om de verschillen tussen beide titels eens te zien.

Murugan

Legacy Member
Tron 2.0 uitgespeeld.
Nu begonnen aan Crusader No Remorse op weekend warrior difficulty :)
Gewoon alles en iedereen naar de zak schieten. The Silencer loves it......

Yuri

Legacy Member
Heb mij dus bedacht en begonnen aan Stuntman Ignition (ook voor de ps2). Is wel vet, al is het wel een heel stuk gemakkelijker dan de eerste. Eerste 3 films, alle oddjobs en alle quick fixes zijn allemaal al 5 sterren. :D

Dustar

Legacy Member
Murugan zei:
Tron 2.0 uitgespeeld.
Nu begonnen aan Crusader No Remorse op weekend warrior difficulty :)
Gewoon alles en iedereen naar de zak schieten. The Silencer loves it......

Is dat op PC? Naam zegt me wel iets, maar heb het nooit gespeeld.

Psyt3k

Legacy Member
Yuri zei:
Heb mij dus bedacht en begonnen aan Stuntman Ignition (ook voor de ps2). Is wel vet, al is het wel een heel stuk gemakkelijker dan de eerste. Eerste 3 films, alle oddjobs en alle quick fixes zijn allemaal al 5 sterren. :D
Ik ben een heuse fan van de eerste Stuntman, heb daar op bijna alle levels 5 sterren behaald enzo. Als je Ignition gaat spelen, kies je denk ik best voor de PS3 versie. Ik heb die gespeeld en vond hem wel entertainend, maar het level design vond ik wel minder uitdagend.

Psyt3k

Legacy Member
De laatste tijd heb ik een hoop indie games gekocht en ik heb er al serieus van genoten. Het valt op hoezeer sommige games teruggrijpen naar de retro gameplay, en sommigen voegen er bepaalde mechanics aan toe (door de krachtigere systemen die we nu hebben), waardoor die zelfs beter zijn vind ik.

Dingen die ik kan aanraden aan shoot 'em up fans:
- Transcripted!
- Jamestown
- Hotline Miami

Yuri

Legacy Member
Psyt3k zei:
Ik ben een heuse fan van de eerste Stuntman, heb daar op bijna alle levels 5 sterren behaald enzo. Als je Ignition gaat spelen, kies je denk ik best voor de PS3 versie. Ik heb die gespeeld en vond hem wel entertainend, maar het level design vond ik wel minder uitdagend.

Ja, de eerste was ook heftig. Daar had ik alles op het maximum van stunts en dat ging er ook snel door eigenlijk.

Kga nu in de tweede aan de laatste film beginnen, de rest heeft al 5 sterren. Tis wel echt belachelijk gemakkelijk en ik gebruik nochtans de easy mode niet. :p Gewoon weten waar je kan stringen en je hebt al snel 5 sterren, zelfs al heb je eens een misser...

Anyhow, als ie vandaag nog zou uitzijn, wss dan toch eens GTA III uithalen. Was een leuk tussendoortje om er eens tussen te spelen. Weet wel niet of ik nog de PS3 versie zou halen nu...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan