Archief - Wat speel je op het moment?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KillingRaptor

Legacy Member
Private Joker zei:
Suikoden op PSX eens aan het spelen.
Ik ga er inderdaad nogal snel doorheen, maar de meeste kunnen mijn aandacht niet houden voor langer dan een uurtje. Suikoden daarentegen is toch wel plezant. Iemand deze liggen of al gespeeld?

Ik heb hem liggen en uitgespeeld, is inderdaad een zeer goede game! Zeker omdat je zoveel keuze hebt als party members.

Private Joker

Legacy Member
Inderdaad! Hoe lang heb je nodig gehad om hem uit te spelen?
Als je hoort dat de meeste RPG's uit dat tijdperk 50+u in beslag nemen, dan ben ik wel even zoet.

Nu nog maar enkel tijd gehad om de voorspellingen te gaan halen bij de Astrologe. (ben niet goed in namen onthouden :p )

In vergelijking met FF VI en VII vind ik deze gewoon vlotter en aangenamer om naar te kijken. Ik moet altijd tijd hebben om in de sfeer te geraken en deze ging wel vlot. Geef mij gerust maar een zeer easy begin om dan later meerdere malen voor een bijna onmogelijke opdracht te staan. FF VI en VII was iets te moeilijke start of iets wat ik niet heb gezien of niet door had. Dat bepaalt bij mij snel of ik een spel graag speel of niet.
Als slechte gamer/verliezer, is het begin van een game wel erg belangrijk. Laat mij maar even in de waan onoverwinnelijk te zijn en I'm hooked!

KillingRaptor

Legacy Member
Hoelang, goh, goeie vraag eigenlijk. Is alweer een tijdje geleden sinds ik hem heb uitgespeeld, maar ik denk iets van 20 uurtjes ofzo. Kan ook meer geweest zijn.

KillingRaptor

Legacy Member
Secret of Evermore op Super Nintendo. In het begin vond ik er niet zoveel aan, maar hoe meer ik er mee speel hoe beter ik hem vind. Aangezien ik er geen handleiding van heb heb ik wel even internet erbij moeten nemen om te kijken hoe die menu's nu precies werken in het spel. Vond eerst mijn items niet, blijkt dat je nog meer menu's krijgt als je omhoog en omlaag gaat met de D-pad. :p

Den_Hidde

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Secret of Evermore op Super Nintendo. In het begin vond ik er niet zoveel aan, maar hoe meer ik er mee speel hoe beter ik hem vind. Aangezien ik er geen handleiding van heb heb ik wel even internet erbij moeten nemen om te kijken hoe die menu's nu precies werken in het spel. Vond eerst mijn items niet, blijkt dat je nog meer menu's krijgt als je omhoog en omlaag gaat met de D-pad. :p

Ah ik heb dat ook ooit eens begonnen(op een emulator) maar niet veel kans gegeven eigenlijk :s was idd beetje lastig zonder instructies en wat saai, ben dan overgestapt op terranigma << en dat is wel ne kanjer :D

KillingRaptor

Legacy Member
Den_Hidde zei:
Ah ik heb dat ook ooit eens begonnen(op een emulator) maar niet veel kans gegeven eigenlijk :s was idd beetje lastig zonder instructies en wat saai, ben dan overgestapt op terranigma << en dat is wel ne kanjer :D

Ik heb er nu toch al een eind mee zitten spelen ondertussen en het wordt echt wel een stuk beter dan in het begin allemaal! Waar ben je precies gestopt? Die vijand verslagen die op de cover staat? Want daarna werd het voor mij alleen maar beter. En de instructies, voor zoiets hebben we sites zoals Gamefaqs hé, da's wel handig daarvoor. :p

Den_Hidde

Legacy Member
Goh ik ben gestopt in een grot met dinoachtige wezens (al eventjes geleden ze) mssn geef ik het nog is een momentje als ik wa meer tijd heb :)

KillingRaptor zei:
En de instructies, voor zoiets hebben we sites zoals Gamefaqs hé, da's wel handig daarvoor. :p

>> Do not underestimate the power of my laziness... it's legendary :D

KillingRaptor

Legacy Member
Den_Hidde zei:
Goh ik ben gestopt in een grot met dinoachtige wezens (al eventjes geleden ze) mssn geef ik het nog is een momentje als ik wa meer tijd heb :)

Zal waarschijnlijk die vulkaan geweest zijn dan, die heb ik gisteren net uitgespeeld eigenlijk. :D

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Credits van Megaman 3 aant zien :) plezant spel, soms wel wat frustratie :p

Nirron

Legacy Member
Heb ik ook liggen, maar moet eerst Megaman 2 zien te vinden voordat ik aan de 3 begin.

KillingRaptor

Legacy Member
Nog steeds bezig met Secret of Evermore, vind hem zeker wel al goed nu!

Den_Hidde

Legacy Member
Haa mssn als er ne retro meet komt, dat je mij er is door heen kunt loadsen :D

KillingRaptor

Legacy Member
Den_Hidde zei:
Haa mssn als er ne retro meet komt, dat je mij er is door heen kunt loadsen :D

Als ik me nog het stuk goed herinner waar je vastzit, met plezier! :niceone:
Maar zal vast wel, aangezien ik eigenlijk nog niet zo heel lang bezig ben met de game.

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Nirron zei:
Heb ik ook liggen, maar moet eerst Megaman 2 zien te vinden voordat ik aan de 3 begin.

Bwa der zit niet echt een verhaal in hoor :) ik heb alleen 2 & 3 liggen, beide uitgespeeld. Kzou graag 1, 4 & 5 ook nog ooit hebben :p

Heb mij nu achter "Power Blade" gezet :) ook zoiets in de stijl van megaman.

Met een fris flesje cristal :p

KillingRaptor

Legacy Member
Hah, Power Blade... Die cover deed mij altijd aan Terminator denken. XD

PinkyNTheBrain

Legacy Member
inderdaad nu get zegt :p

heb hem net uitgespeeld :) vrij kort spel, vond het wel leuk

Den_Hidde

Legacy Member
SvRif.jpg

Deze :p Iemand een idee wat dit is ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan