Inderdaad! Hoe lang heb je nodig gehad om hem uit te spelen?
Als je hoort dat de meeste RPG's uit dat tijdperk 50+u in beslag nemen, dan ben ik wel even zoet.
Nu nog maar enkel tijd gehad om de voorspellingen te gaan halen bij de Astrologe. (ben niet goed in namen onthouden

)
In vergelijking met FF VI en VII vind ik deze gewoon vlotter en aangenamer om naar te kijken. Ik moet altijd tijd hebben om in de sfeer te geraken en deze ging wel vlot. Geef mij gerust maar een zeer easy begin om dan later meerdere malen voor een bijna onmogelijke opdracht te staan. FF VI en VII was iets te moeilijke start of iets wat ik niet heb gezien of niet door had. Dat bepaalt bij mij snel of ik een spel graag speel of niet.
Als slechte gamer/verliezer, is het begin van een game wel erg belangrijk. Laat mij maar even in de waan onoverwinnelijk te zijn en I'm hooked!