Archief - Wat speel je op het moment?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Exasephiroth

Legacy Member
spade VI zei:
Ik wil beginnen aan FFVII. Maar in het begin is die game zo fucking boring...Iemand verzekerde me dat de game echter echt goed word maar ik kan het nooit volhouden om zover te spelen....is de game echt de moeite ??

Serieus gasten, mijn hart bloedt.

"saai
Uitspraak: saj .Bijvoeglijk naamwoord waardoor je je gaat vervelen. Synoniem: ijzig, monotoon, oninteressant, onverteerbaar, trutterig, alledaags, doods, doorsnee, dor, droog, druilerig, duf, eentonig, kleurloos, maf, mat, taai, vervelend, zerp."

Zwaar spoiler alert:
Je begint met een rustig filmpje, dat qua kwaliteit ongeveer 5 keer zo goed is als enig andere videogamefilmpje op dat moment.
Vervolgens komt er 'ergens' een trein toe & zie je gewapende bewakers doodgeklopt worden. 1ste screen heeft al 2 'verborgen items'.
Vervolgens krijg je een intro die naar RPG-normen zowat de snelste intro is die er bestaat.
Vervolgens doorloop je een reactor. Het doorlopen zelf is zo gevariëerd als maar kan (lift, trappen, jump...).
Vervolgens kom je de 1ste baas tegen. Die blijkt niet makkelijk, er zit een 'origineel' aspect in de battle, & dat op de tunes van de beste battle muziek in videogamegeschiedenis.
Ten laatste als je nog niet omvergeblazen was; komt het nu letterlijk voor, want je moet binnen de 10min vluchten uit een reactor die gaat ontploffen!.

Fuck me gasten.

Wat vinden jullie dan wel een goed begin :confused::confused::confused:?

Yurf

Legacy Member
Ik kan begrijpen dat sommige mensen de intro (= Midgar) saai vinden, ook al vind ik dat zelf niet. Besef wel dat dat de intro is en op zich al evenveel gameplay en speelduur bevat als hedendaagse games. ;) In deze inleiding is er dus maar weinig Materia e.d. te vinden zijn, waardoor de vechtmogelijkheden (voorlopig) beperkt zijn.

Ik hoop dat je volhoudt en speelt tot het moment waarop je zal beseffen: damn, wat ik tot nu toe gespeeld heb (binnen FF VII) is maar peanuts vergeleken met wat nog gaat komen. :D

Niet lezen als je niet voorbij disc 1 van FF VII bent:
Het moment dat je Midgar ontsnapt en beseft dat je maar een heel klein deel van het spel gespeeld hebt. Een volledig te verkennen wereld ligt aan je voeten! :love:

Voor RPG-liefhebbers heeft FF VII verschillende legendarische momenten die je gespeeld moet hebben. Je moet het spel uiteraard wel in zijn tijdskader bekijken. :) De soundtrack vind ik tot op vandaag nog steeds één van de beste ooit en het Materia-systeem onovertroffen.

Dju, ik krijg goesting om FF VII nog eens op te starten. :$

kristofb

Legacy Member
Yurf zei:
Ik kan begrijpen dat sommige mensen de intro (= Midgar) saai vinden, ook al vind ik dat zelf niet. Besef wel dat dat de intro is en op zich al evenveel gameplay en speelduur bevat als hedendaagse games. ;) In deze inleiding is er dus maar weinig Materia e.d. te vinden zijn, waardoor de vechtmogelijkheden (voorlopig) beperkt zijn.

Ik hoop dat je volhoudt en speelt tot het moment waarop je zal beseffen: damn, wat ik tot nu toe gespeeld heb (binnen FF VII) is maar peanuts vergeleken met wat nog gaat komen. :D

Niet lezen als je niet voorbij disc 1 van FF VII bent:
Het moment dat je Midgar ontsnapt en beseft dat je maar een heel klein deel van het spel gespeeld hebt. Een volledig te verkennen wereld ligt aan je voeten! :love:

Voor RPG-liefhebbers heeft FF VII verschillende legendarische momenten die je gespeeld moet hebben. Je moet het spel uiteraard wel in zijn tijdskader bekijken. :) De soundtrack vind ik tot op vandaag nog steeds één van de beste ooit en het Materia-systeem onovertroffen.

Dju, ik krijg goesting om FF VII nog eens op te starten. :$

Gij ni alleen :p

spade VI

Legacy Member
Sorry Exasephiroth :) maar de trein kon ik enigzins nog smaken, maar dat tergende stukje daarna in die fabriek en dat dorpje of wat het ook is, waar ze over materia ofzo zitten te zeiken...OH GOD, so boring

Maar allez, ik zal het straks nog eens opstarten, anders heb ik het voor niets uit de store gepurchased.

OT: gisterenavond vermaakt met GOLDEN SUN en deze ochtend beetje chrono trigger...was wel balen toen ik stierf en geen save game had, verdomme helemaal opnieuw

Claudio VO

Legacy Member
sinds lange tijd draaid hier terug een DC ( zal deze week te koop komen + een tiental games erbij ).
enkel nog de DC ( witte shell opzetten ) en de andere hardware eens deftig opkuisen .
dan is deze helemaal klaar voor een nieuwe eigenaar.


heb deze allemaal even getest . en was er toch een 2tal uurtjes zoet mee :)
vooral hydro thunder ( budgetvriendelijk game ) wist me te smaken.
speelt wonderwel uitstekend op een LCD ! prachtig !

KillingRaptor

Legacy Member
Gisteren toch nog verdergespeeld met Eternal Darkness, eindelijk voorbij die klote chapter gekomen. :p
The end is nearing... ^^

junglist_clint

Legacy Member
Ik en mijn vriendin zijn op sm all stars, Mario 3 aan het proberen uit te krijgen :) Is gewoon veel leuker dat je ook effectief na elke wereld kunt saven. Nu bezig met wereld 7 :D

_keeny_

Legacy Member
ah, super mario all stars, als klein manneke heb ik da spel letterlijk kapotgespeeld :p ik kon op de duur blijkbaar wel niet meer saven, dan was ik niet zo happy meer :lol:

_keeny_

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Gisteren toch nog verdergespeeld met Eternal Darkness, eindelijk voorbij die klote chapter gekomen. :p
The end is nearing... ^^

En, een beetje een toffe game? Heb die hier ook liggen, maar heb het nog nooit opgestart eigenlijk :p

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Ik heb die ook nog liggen, nog heel veel GC toestanden eigenlijk. Binnenkort toch ook eens meer spelen :D

spade VI

Legacy Member
Gisteren God of war gevonden voor ps2 in m'n kast...had deel één en deel twee ooit gekocht maar nooit op gespeeld, gisteren dus de seal eraf en vandaag God of war 1 mooi uitgespeeld....Ik vind het wel wat hebben;

Wel de nodige "godverdommes" gelanceerd tijdens de urenlange sessies

Deel II pop ik er vanavond al in :)

KillingRaptor

Legacy Member
Sonic Adventure op Dreamcast gisteren ook nog begonnen. Had hem wel al uitgespeeld op Xbox 360 (de XBLA versie) maar het is toch leuk om hem ook eens op de originele console te spelen. ^^

Den_Hidde

Legacy Member
Waar is diene I like button hier éh :D
Hier is het DIABLO net the butcher afgemaakt < eerste miniboss met de zo herkenbare quote: "ha fresh meat" zegt diene hero "I am not impressed" haha ik lag toe :)

Claudio VO

Legacy Member
spade VI zei:
Gisteren God of war gevonden voor ps2 in m'n kast...had deel één en deel twee ooit gekocht maar nooit op gespeeld, gisteren dus de seal eraf en vandaag God of war 1 mooi uitgespeeld....Ik vind het wel wat hebben;

Wel de nodige "godverdommes" gelanceerd tijdens de urenlange sessies

Deel II pop ik er vanavond al in :)

prachtige games ! ^^ zowel op de PS2 / PS3 & PSP . moet enkel nog aan deel 3 eens beginnen & een Ghost of sparta vinden voor op m'n PSP.

KillingRaptor zei:
Sonic Adventure op Dreamcast gisteren ook nog begonnen. Had hem wel al uitgespeeld op Xbox 360 (de XBLA versie) maar het is toch leuk om hem ook eens op de originele console te spelen. ^^

DREAMCAST straalt gewoon "SEX" uit :love: this nie anders :bow:

spade VI

Legacy Member
Claudio VO zei:
prachtige games ! ^^ zowel op de PS2 / PS3 & PSP . moet enkel nog aan deel 3 eens beginnen & een Ghost of sparta vinden voor op m'n PSP.

Ja ik hou er wel van. Maar chains of olympus kon me totaal dan weer niet bekoren....waarom ? Ik weet het niet. Maar Deel I is alvast zeer gesmaakt en deel II lijkt hetzelfde te gaan doen...als alles goed loopt is volgende week de beurt aan GOD of war III

Maar ik krijg FF VII ook nog binnen en kmoet verder met chrono trigger en golden sun...Pfff need a lot of time :)

KillingRaptor

Legacy Member
Eternal Darkness: Sanity's Requiem op de GameCube uitgespeel zonet. In totaal 13,5 uren over gedaan en vond het echt een zeer goed spel! &#8364;4 well spent zou ik zo zeggen. :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan