Exasephiroth
Legacy Member
spade VI zei:Ik wil beginnen aan FFVII. Maar in het begin is die game zo fucking boring...Iemand verzekerde me dat de game echter echt goed word maar ik kan het nooit volhouden om zover te spelen....is de game echt de moeite ??
Serieus gasten, mijn hart bloedt.
"saai
Uitspraak: saj .Bijvoeglijk naamwoord waardoor je je gaat vervelen. Synoniem: ijzig, monotoon, oninteressant, onverteerbaar, trutterig, alledaags, doods, doorsnee, dor, droog, druilerig, duf, eentonig, kleurloos, maf, mat, taai, vervelend, zerp."
Zwaar spoiler alert:
Je begint met een rustig filmpje, dat qua kwaliteit ongeveer 5 keer zo goed is als enig andere videogamefilmpje op dat moment.
Vervolgens komt er 'ergens' een trein toe & zie je gewapende bewakers doodgeklopt worden. 1ste screen heeft al 2 'verborgen items'.
Vervolgens krijg je een intro die naar RPG-normen zowat de snelste intro is die er bestaat.
Vervolgens doorloop je een reactor. Het doorlopen zelf is zo gevariëerd als maar kan (lift, trappen, jump...).
Vervolgens kom je de 1ste baas tegen. Die blijkt niet makkelijk, er zit een 'origineel' aspect in de battle, & dat op de tunes van de beste battle muziek in videogamegeschiedenis.
Ten laatste als je nog niet omvergeblazen was; komt het nu letterlijk voor, want je moet binnen de 10min vluchten uit een reactor die gaat ontploffen!.
Fuck me gasten.
Vervolgens komt er 'ergens' een trein toe & zie je gewapende bewakers doodgeklopt worden. 1ste screen heeft al 2 'verborgen items'.
Vervolgens krijg je een intro die naar RPG-normen zowat de snelste intro is die er bestaat.
Vervolgens doorloop je een reactor. Het doorlopen zelf is zo gevariëerd als maar kan (lift, trappen, jump...).
Vervolgens kom je de 1ste baas tegen. Die blijkt niet makkelijk, er zit een 'origineel' aspect in de battle, & dat op de tunes van de beste battle muziek in videogamegeschiedenis.
Ten laatste als je nog niet omvergeblazen was; komt het nu letterlijk voor, want je moet binnen de 10min vluchten uit een reactor die gaat ontploffen!.
Fuck me gasten.
Wat vinden jullie dan wel een goed begin


?
In deze inleiding is er dus maar weinig Materia e.d. te vinden zijn, waardoor de vechtmogelijkheden (voorlopig) beperkt zijn.

De soundtrack vind ik tot op vandaag nog steeds één van de beste ooit en het Materia-systeem onovertroffen.


