Athlon XP 1800+ thoroughbred met sibak cooler
gigabyte mobo met raid, usb 4x, AGP...
512 DDR PC2700 (1 lat dus nog 2 slots vrij)
20 gig harddisk Maxtor 7200rpm (kan ook met 120 gig maxtor)
sound en lan onboard
graka : geforce 3 Titanium 500 64DDR met tv-out
DVD/CDRW combo 16x 48x24x48
AOpen kast zwart met 300W voeding
drivers, boekje en kabels bijgeleverd
de pc staat nu bij mn zus op haar kot in leuven, maar ze wil een laptop kopen, vanwaar ben jij?
stuur maar pm als het je interesseert
grtz