Archief - cardreader

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GhO$T

Legacy Member
Hello,

ben op zoek naar een cardreader voor geheugenkaartje van mijn gsm.

  • moet overweg kunnen met RS-mmc kaartjes, check dit aub vooraf, geen deal als ik dat niet zeker ben want anders ben ik er niets mee.
  • liefst een extern model zodat ik hem kan meenemen van kot naar thuis en omgekeerd.
  • prijs niet te hoog aub, heb een extern 12 in 1 reader nieuw voor een dikke 12€ en die mens rekent mij maar 1€ verzendkost.


Indien in Gent of Izegem kom ik zelf ophalen, indien niet dan noem je maar direct u prijs inclusief verzending.
Hoe sneller hoe beter, wil er liefst 1tje tegen volgende week in mijn bezit hebben.

niet vergeten noem u prijs inclusief verzending, dat het wat vooruit gaat :)
(ook staat & ouderdom vermelden aub, danku )

GhO$T

Legacy Member
niemand? :cry: ik wil er echt eentje hebben tegen dat mijn 512mb kaartje binnen is volgende week, dat via bluetooth of datakabel opvullen zou niet zo aangenaam zijn ;)


/edit: btw als je er eentje hebt, wil je er ook op letten als hij 512mb kaartjes aankan, had juist bijna eentje van het merk Sweex gekocht die RS-MMC kaartjes aankon, maar bleek enkel maar te gaan tot 128mb :wtf:

XYRIS

Legacy Member
11€ hebde in Colruyt nen 16in1 dusja, als iemand zijne wegdoet moet het dan wel lage prijs zijn....

GhO$T

Legacy Member
thx is da in de winkel zelf te vinden (tijdelijke actie ofzo?) of via dieje collishop?

anders ga ik es kijken eens van dees dagen want hier komt toch niks van blijkbaar.

XYRIS

Legacy Member
Heb hem in ne winkel zelf gezien, bij de pc onderdelen en cdrs enz

GhO$T

Legacy Member
owkay thx 4 snel antwoord, negeer die pm/mail dan maar :D (pm zal je wel niet hebben, je gaat u inbox best eens uitkuisen ;) )

GhO$T

Legacy Member
zonet in de Colruyt Gent geweest en enkel 1 cardreader van Trust gezien voor 12.5€ , waar er dan nog op de doos stond dat hij max 256mb RS-MMC kaartjes aankan :doh:

mja ga in den Colruyt in Izegem ook nog eens kijken alsek thuis ben in't weekend en anders maar die in de collishop van 14€ bestellen zeker, als die tenminste zo'n kaartjes aankan, hem er just mailke voor gezonden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan