Archief - Defecte Playstation 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

RSSD

Legacy Member
Hey,

ik zoek dus een Defecte PS2.

Bij voorkeur één van volgende modellen :

SCPH 30004 R
SCPH 39004
SCPH 50004

De ps2 mag games slecht of helemaal niet aflezen,toestellen die geen stroom meer hebben zijn ook welkom.
Ik geef gemiddeld 25 € per toestel.

Greets,

SSMT

Delirium

Legacy Member
Ik heb hier nog ene staan
Ga em eerst eens proberen uitkuisen en als em nie meer werkt laat ik u nog iets weten (leest dus geen games meer)
model nr SCPH 39004.

skatelode

Legacy Member
ik heb hier al van in grote vakantie defecte ps2 staan. hij doet het wel maar als je bv. san andreas wilt spelen moet je 10-20 keer op power knop drukken! maar oude ps games speelt hij nog wel af en dvd soms :p dus hoeveel vraag je ervoor? alles is nog perfect in orde voor de rest!

tis de SCPH-30004 model

RSSD

Legacy Member
Niet echt een model dat ik zoek.
Ik ga der dus niet veel geld aan geven...

Een 25 € incl. ?

gilles.be

Legacy Member
ik heb hier nog en kapot ps2 ligge, hij maakte nen keer een soort tik geluid en k heb hem opengevezen om keer goe te kuisen enzo, k was te lui om hem in elkaar te vijven dus hebk een maand lang zonder da plastiek mee zitten spelen, dan heb ik hem vastgepakt en hij hij 10sec aan mij handen geplakt. resultaat; heb hem op de grond laten vallen => kapot en een paar kleine brandwonden op mijn hand van de electriciteit
stoeme ps2

gilles.be

Legacy Member
oja, heb ook nog wat games (gta SA, true crime LA, gta 3, en redelijk veel ps1 games)

RSSD

Legacy Member
gilles.be zei:
ik heb hier nog en kapot ps2 ligge, hij maakte nen keer een soort tik geluid en k heb hem opengevezen om keer goe te kuisen enzo, k was te lui om hem in elkaar te vijven dus hebk een maand lang zonder da plastiek mee zitten spelen, dan heb ik hem vastgepakt en hij hij 10sec aan mij handen geplakt. resultaat; heb hem op de grond laten vallen => kapot en een paar kleine brandwonden op mijn hand van de electriciteit
stoeme ps2


oeioei :D
hm,werkt hij nu niet meer ?
En welk type is het ?
Richtprijs ?

Mvg,

SSMT

Unrealiac

Legacy Member
Ik heb hier nog een PS2 staan, een van de allereerste modellen die uit waren. Had er dus 20500Fr voor betaald.

de ps2 is in slechte staat... en werkt dus niet meer.
Je kan zelfs de cd lader niet meer openen :x, ma het lampje brand nog wel :D Als je dat aan de praat krijgt, dan moet je nog een probleem oplossen want hij leesde al van 2004 geen DVD's en CD's meer. Maar als je hem schuin houdt terwijl hij de disc leest dan lukt het soms nog wel. Oja, hij bekrast ook nog je cd's als je er een cd insteekt.
De PS2 staat vanonder vol met krassen en de zwarte staandknopjes zijn er allemaal uitgepeuterd. Er ontbreken ook een paar vijzen. De demo cd heb ik ook nog met SSX e.d. en deze doet het nog wel !!

Interesse ? ( Staat ook een beetje scheef ). noem een bod.

Maar volgens mij werkt alleen de CD lade niet meer... De overige hardware doet het nog wel ;)

Je zou het een PS 1.5 kunnen noemen.

gilles.be

Legacy Member
SSMT zei:
oeioei :D
hm,werkt hij nu niet meer ?
En welk type is het ?
Richtprijs ?

Mvg,

SSMT
nadat hij is gevallen hebk hem in een doos gestoeken dus k zou weten of der nog iets aan werkt.
model: scph-50004
prijs?? dunno, doe maar een bod, liefst met games

RSSD

Legacy Member
gilles.be zei:
nadat hij is gevallen hebk hem in een doos gestoeken dus k zou weten of der nog iets aan werkt.
model: scph-50004
prijs?? dunno, doe maar een bod, liefst met games

Voor een 50004 wil ik het er wel op wagen.

Games ben ik wel niks mee...
25 € ?

Unrealiac zei:
Ik heb hier nog een PS2 staan, een van de allereerste modellen die uit waren. Had er dus 20500Fr voor betaald.

de ps2 is in slechte staat... en werkt dus niet meer.
Je kan zelfs de cd lader niet meer openen :x, ma het lampje brand nog wel :D Als je dat aan de praat krijgt, dan moet je nog een probleem oplossen want hij leesde al van 2004 geen DVD's en CD's meer. Maar als je hem schuin houdt terwijl hij de disc leest dan lukt het soms nog wel. Oja, hij bekrast ook nog je cd's als je er een cd insteekt.
De PS2 staat vanonder vol met krassen en de zwarte staandknopjes zijn er allemaal uitgepeuterd. Er ontbreken ook een paar vijzen. De demo cd heb ik ook nog met SSX e.d. en deze doet het nog wel !!

Interesse ? ( Staat ook een beetje scheef ). noem een bod.

Maar volgens mij werkt alleen de CD lade niet meer... De overige hardware doet het nog wel ;)

Je zou het een PS 1.5 kunnen noemen.


Lijkt mij eigenlijk nog geen halve PS2 :D
Sorry maat,geen interresse...

Unrealiac

Legacy Member
SSMT zei:
Voor een 50004 wil ik het er wel op wagen.

Games ben ik wel niks mee...
25 € ?




Lijkt mij eigenlijk nog geen halve PS2 :D
Sorry maat,geen interresse...


Geen probleem.
Het was maar een kwestie van eerlijk tegen je te zijn...
voor 5 euro mocht je hem hebben hoor :p

RSSD

Legacy Member
Unrealiac zei:
Geen probleem.
Het was maar een kwestie van eerlijk tegen je te zijn...
voor 5 euro mocht je hem hebben hoor :p
das een andere zaak natuurlijk :D
PM me dan maar...

Macdude

Legacy Member
Ik heb ook nog ene liggen ik zal straks es zien wat het is en wat die nog doet

Unrealiac

Legacy Member
Mijn broeder en ik hebben besloten hem te houden uit morele redenen ook al doet hij het ni zo goed meer :)

Macdude

Legacy Member
Ok die wat ik heb is een 30004.
Als ik die aanzet gaat het rode lampje branden maar verder gaat die niet.
Ik krijg em niet aangezet laat staan de la open.

themummy123

Legacy Member
Mag ik weten wat jij allemaal met die kapotte ps2's doet?

ps
Is een standalone ps2 ook goed(dus zonder kabels en zo, ps2 alleen?)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan