Archief - een lening

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

enZiiime

Legacy Member
nja :) ik sta bij mij elke week in het rood bij mijn ouders ;D ik koop veel te veel :(

enZiiime

Legacy Member
Nja, ik werk :P Woon atm bij ouders omda het vele goedkoper is :P breng een redelijk loon binnen die ik niet moet afgeven aan ouders, en woon bij ouders dus is redelijk veel geld als je niets moet kope, geen eten, geen huishuur :p

geld gaat atm gewoon helft gaat naar spaarekening voor later

grootste deel aan uitgaan met vriendin :) en men cadeaukes voor vriendin zelf duh :p

en laatste deel aan gaming ^^

misha

Legacy Member
Goed dat het positief is afgelopen.

Echter, een familielid heeft ooit eens €3000 van ons geleend dat ze zou terugbetalen. Wie vertrouwt nu geen familie dus... gegeven.

Een paar honderd euro's gekregen op termijn, daarna niets meer...
Moeder belt een aantal keer naar tante, die dreigt.

Resultaat, wij zijn voor het vredegerecht moeten gaan voor 'aftroggelen'. Daarna hebben we advocaat moeten nemen want ze gingen juridisch verder.Hoewel we een bewijs op tape hadden waarin duidelijk werd gezegd dat ze ons het geld schuldig waren, werd dit niet aanvaard. De rechter geloofde ons wel, maar kon niets doen.

Alles moet met de hand geschreven en worden ondertekend door degene die leent of je hebt geen poot om op te staan.

Vanaf nu leen ik iedereen zonder intrest, al is het €50 als ze het op papier zetten.

En wat ik ook geleerd heb, vaak kun je vreemden dus nog meer vertrouwen dan familie... daar moet je het van hebben..

No Fun At All

Legacy Member
das wel een heel spijtig verhaal :(

mja , ik zag wel aan die jongen dakkem kon vertrouwen , en i kwilde eens zien hoe zoiets zou aflopen :p

was wel spannend

heb da aan men ouders verteld en die verklaarden mij zot :p:p:p

enZiiime

Legacy Member
Iedereen heeft dat gedaan, maarja zelfs de persoon die je het meest betrouwd steekt een mes in uw rug als je er geld aan leent, geld is een raar ding, kan je vriendschap met beste vrienden verkloten :)

echt "lenen" doe ik aan niemand, zelfs niet aan beste maten... alle ja 5-10€ alsem te weinig bijheeft nu wel, maar over 100den euros NOT :) zelfs voor 50€al niet denk ik

schep

Legacy Member
aangezien alles achter de rug is ga ik 'm sluiten, om verder offtopic te voorkomen

No Fun At All, thuis bij de bank van hier ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan