nee sorry, niet echt wat ik bedoelde, dat isn fototoestel, ik zoek een cameratje...
meer zo iets in de aard, maar liefst welwat goedkoper, tis dus voor op fuiven mee te nemen, en daar word wel eens gesmost met drinken of geduwd ofzo, dus alst breekt dat ik niets van XXXeuro kwijt ben
