Archief - Gameboy advance sp / micro / ds lite en pokemon collectables

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tubbiekoekie

Legacy Member
Op zoek naar:
- gameboy advance sp kingdom hearts editie
- gameboy advance sp pikachu editie / eventueel ook andere pokemon edities
- gameboy advance sp ags 101
- gameboy micro compleet in doos
- ds lite als cheapo óf pikachu editie
- N64 pikachu editie

- collectable pokemon games
- gb advance link kabel (zo eentje met een dikke en een smalle connector)

Moet zowel dienen als uitbreiding op de verzameling als om mee te spelen.
Mijn huidige advance sp geeft een vals contact waardoor ie random herstart en in de zoektocht naar een nieuwe ben ik, natuurlijk, in de ban geraakt van de special editions :)

DuffyT

Legacy Member
Ik heb een witte dsi pokemon edition liggen, interesse? Doos, boekjes, game en al de rest is aanwezig. Ooit twee maal op gespeeld en is dus in nieuwsstaat.

tubbiekoekie

Legacy Member
DuffyT zei:
Inderdaad, die
emoji14.png
Jammer!

s_kaiba

Legacy Member
Ik heb nog een n64 staan pokemon versie met pokemon snap.
Wel zonder de doos.

Pr3D@t0r

Legacy Member
Ik heb nog een zwarte DS lite liggen die toch al jaren stof ligt te happen.
Werkt nog perfect, maar de behuizing heeft de nodige gebruikerssporen (een hele hoop lichte krasjes).
Het scherm daarentegen is niets op aan te merken, geen krassen oid.

tubbiekoekie

Legacy Member
Pr3D@t0r zei:
Ik heb nog een zwarte DS lite liggen die toch al jaren stof ligt te happen.
Werkt nog perfect, maar de behuizing heeft de nodige gebruikerssporen (een hele hoop lichte krasjes).
Het scherm daarentegen is niets op aan te merken, geen krassen oid.
Hmmzz
Dat zal sterk afhangen van de prijs, een ideetje?

tubbiekoekie

Legacy Member
Pr3D@t0r zei:
Totaal niet eigenlijk.
Ik zou zeggen, doe maar een voorstel.
Goeie vraag.
Ben wa minder thuis in die rayon dus vooraf sorry moest ik u beledigen.
15 euro?

Pr3D@t0r

Legacy Member
tubbiekoekie zei:
Goeie vraag.
Ben wa minder thuis in die rayon dus vooraf sorry moest ik u beledigen.
15 euro?

Maak er 20 euro exclusief de verzending van en we hebben een deal.

tubbiekoekie

Legacy Member
Pr3D@t0r zei:
Maak er 20 euro exclusief de verzending van en we hebben een deal.
Is het enkel console of ook toebehoren en doos enzo?
Sorry voor de twijfel, is alleen niet meteen wat ik zoek dus ben er nog niet goed uit.

Pr3D@t0r

Legacy Member
tubbiekoekie zei:
Is het enkel console of ook toebehoren en doos enzo?
Sorry voor de twijfel, is alleen niet meteen wat ik zoek dus ben er nog niet goed uit.
De lader krijg je er uiteraard sowieso bij. Voor de doos moet ik eens kijken, misschien dat ik hem nog heb liggen maar ben niet zeker.

tubbiekoekie

Legacy Member
Pr3D@t0r zei:
De lader krijg je er uiteraard sowieso bij. Voor de doos moet ik eens kijken, misschien dat ik hem nog heb liggen maar ben niet zeker.
Okido, laat maar horen.
Zo niet, blijf ik bij mijn 15 euro voorstel.
Eerst focussen op de dingen die ik echt graag wil.

tubbiekoekie

Legacy Member
Update:
GB advance sp kingdom hearts editie normaal gezien onderweg.
Mensen die nog leuke edities liggen hebben, meld u! :)

En echt niemand die nog een link-kabelke liggen heeft?

tubbiekoekie

Legacy Member
Deal met s_kaiba en pr3d@tor.
Nieuwe update

Gevonden:
N64 pikachu
Cheapo ds lite
GBA SP Kingdom Hearts edition
Linkkabel

Nog gezocht:
- Pokemon edition consoles
- pokemon games (compleet) voor GB, GBA of N64
- andere pokemon collectables
- N64 Carmageddon boxed

Ik kan eventueel ruilen tegen een hoopje gameboy (advance) games of een Mario's Cement Factory tabletop.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan