Ingis
Legacy Member
zoals titel dus zegt. Niet echt voorkeur. Heb je gewoon op zolder spellekes liggen die je niet meer speelt, en wilt weg doen .... . Enigste vereisten zijn.
- wordt gespeelt door + 16 jarigen (dus niet te kiddy)
- alle stukjes moeten er nog in zitten
- in redelijke staat zijn
- liefst regio gent - zottegem - brakel - oudenaarde.
Greetz ingis
- wordt gespeelt door + 16 jarigen (dus niet te kiddy)
- alle stukjes moeten er nog in zitten
- in redelijke staat zijn
- liefst regio gent - zottegem - brakel - oudenaarde.
Greetz ingis
toch bedankt voor reactie.
)
da moe ier toch al buiten
Woot uwe inbox is vol