Archief - [GEZ] - [Varia] " Opkoop"

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bodini

Legacy Member
T is natuurlijk geen echte opkoop, maar ik ben op zoek naar grote loten van vanalles ( het moet de verplaatsing waard zijn)

- DVD Pakketten ( laat ons zeggen vanaf 30 dvd's)
- Consoles of games
- PC's of Onderdelen ( oud, nieuw, schermen, laptops,...)
- CD's ( ook vanaf 30)
- Strips
- ...

Eigenlijk een beetje vanalles dus...

sundaypunk

Legacy Member
ik verkoop:

Second Sight (ps2)
Killzone (ps2)
Mafia(ps2)
The Legacy Of Goku II (gba)
NFSU2 (DS)
De kunstkraker (suske en wiske)
de laatste vloek(suske en wiske)
in de ban van de milt(suske en wiske)

_Darc_

Legacy Member
verkoop:

Evil Dead 2 DEAD BY DAWN
American History X
The Substitute
Sugar Hill
The Virgin Suicides
Shanghai Grand
Jeepers Creepers
Minority Report 2 Disc special edition
Ballistic
Training Day
28 Days Later
The Punisher
Fear Dot com
Deep Blue Sea
Wrong Turn
Enigma
Darkness
The Fast and the Furious
Coldcreek Manor
Monster's Ball
Equilibrium
From Dusk Till Dawn
Next Friday
Seven
Belly
The Ring
Army Of Darkness
The Village
Audition
Meet The Parents
A Living Hell
Faust
Battle Royale 2
Tears Of The Sun
Kids
Angel Eyes
Ginger Snaps 2
Ginger Snaps
Ed Gein
Texas Chainsaw Massacre the next generation
Darkness Falls
NARC
Gone In 60 Seconds
Bones


US ps2 + 1 controller + Xenosaga Episode 1
Front Mission 4
La Pucelle Tactics
Musashi Samurai Legend
Hoshigami Ruining Blue Earth
Arc The Lad Collection
Torneko
Chrono Cross
Xenogears

Tygerke

Legacy Member
Lot van 100 paar oorringen en 90 armbandjes gelijk livestrong, maar in veel verscheidene kleuren en opschriften

Ik weet niet of je zoiets zoekt, anders voeg me toe op msn ;)

Bodini

Legacy Member
@ black-dragon en Spector: Sorry, die zijn de verplaatsing niet echt waard.

@ Darc: ik wou een bod doen via pm, maar uw inbox zit vol

@ tarske: bod gedaan

@ Tygerke: sorry, daar schiet ik niet zoveel mee op.

_Darc_

Legacy Member
Bodini zei:
@ black-dragon en Spector: Sorry, die zijn de verplaatsing niet echt waard.

@ Darc: ik wou een bod doen via pm, maar uw inbox zit vol

@ tarske: bod gedaan

@ Tygerke: sorry, daar schiet ik niet zoveel mee op.

nu niet meer

XYRIS

Legacy Member
mijn hardware lijst komt nog;

Als je bij CONSOLE gaat dan heb ik daar thread met ps2 games en ps2 adaptor... keek eens even

Bodini

Legacy Member
T probleem is dat het allemaal spellen zijn die ze naar uwe kop gooien.
Doe een voorstel voor alle games samen, afgehaald ( ik heb ne maat in halle)

Misschien iets regelen met de hardware samen?

Bodini

Legacy Member
@ Kinkje: t is ne halve pc, nu niet echt een lot onderdelen hé

Bodini

Legacy Member
Sorry, ik heb laatst een ps1 met 2 controllers en 19 ori games verkocht voor € 72.

Succes met het topic toch

sebbonny

Legacy Member
Gameboy origineel
Gameboy pocket
Linkkabel
Vergrootglas met licht voor de originele gameboy
Opbergzak voor originele gameboy en 6 spelletjes
games:
Looney Tunes
Tennis
Caesars Palace
Tetris
FIFA 98
F1 Race
4 in 1(schaken, dammen,...)
Track & Field

PS2 verticale stand
Kapotte PS2 asge dar iet kunt mee doen lol ;)

En dan nog stuk of 40 strips van Kiekeboe, Suske en Wiske, De Kampioenen

stuart__little

Legacy Member
bodini, interesse in een stuk of 50 jommeke strips ?
ben van west vlaanderen, brugge
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan