Archief - GTA Verzameling

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

wouthrox

Legacy Member
dacht jouw een mailtje gestuurd te hebben , is die gta3 volledig met map en handleiding ?

wouthrox

Legacy Member
Ook mogen gadgets van gta ook altijd ! stickets , promotie matriaal , .....ALLES !!! :p

Ge0force

Legacy Member
Ik heb thuis GTA4 liggen voor pc in zeer goede staat. Boekjes en kaart zitten er nog bij. Ook de stand-alone uitbreiding The Lost and the Damned heb ik nog liggen voor pc, cellofaan zit er nog rond. PM me maar als je interesse hebt.

Mogelijk heb ik ook nog GTA3 en San Andreas liggen, maar dat moet ik nakijken.

wouthrox

Legacy Member
merci aan de verkopers voor het vervolledige van mijn collectie .

het basisbericht is aangepast aan de dingen die al heb ondertussen.

wie kan me nog helpen ?

FluffyBeast

Legacy Member
Ik heb GTA San Andreas voor de xbox. Maar is niet bundle pack dacht ik... Moet maar pm sturen indien interesse. Kzou eens moeten kijken (doosje is zowiezo onbeschadigd en handleiding + poster dacht ik ook aanwezig :) )

RSSD

Legacy Member
In het playstation 2 pakket die ik net gekocht heb en volgende week moet ontvangen zit :

GTA 3
GTA Liberty City Stories

Of ze compleet zijn kan ik nog niet vertellen,ik hou je op de hoogte.

Mvg,
RSSD

wouthrox

Legacy Member
ah , ik heb jouw aankoop zelf bekeken :p wou nog net vragen aan de verkoper hoe de staat van GTA 3 was ( die andere heb ik al ma voor een goei prijske wil ik die er ookwel bij )
je laat me maar iets weten , liefst gewoon zo compleet en nieuw uitzient mogelijk

grtz

RSSD

Legacy Member
wouthrox zei:
ah , ik heb jouw aankoop zelf bekeken :p wou nog net vragen aan de verkoper hoe de staat van GTA 3 was ( die andere heb ik al ma voor een goei prijske wil ik die er ookwel bij )
je laat me maar iets weten , liefst gewoon zo compleet en nieuw uitzient mogelijk

grtz

Hey,

de games zijn er.

GTA 3 ziet er goed uit, boekje inclusief, helaas geen kaart.

GTA LC geen boekje, en cd is beetje bekrast, echter zeker speelbaar.

Verder had ik dus ook Streetfighter 4 en Midnight Club LA voor PS3

Zeg maar wat je wil.

wouthrox

Legacy Member
RSSD . kan je mij wat foto's laten zien van doosje , cd, inhoud ?

en hoeveel vraag je ervoor ?
eventueel ookwel intresse in streetfighter 4

Pyrox

Legacy Member
ik heb zowel double pack Als Triplepack voor xbox hier liggen alsook san andreas apart.

stuur maar een pm indien interesse!

FoO

Legacy Member
Ik heb her liberty city stories voor psp liggen, wel platinum?
Grtz

wouthrox

Legacy Member
nog mensen die mijn verzameling van GTA kunnen aanvullen .
ik heb de lijst van zaken die ik zoek aangepast.

Sentor

Legacy Member
Is er soms iemand die nog de aller eerste GTA 1 voor pc heeft liggen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan