XYRIS
Legacy Member
XYRIS zei:Heb je nog interesse in GTA3? zoja doe me een bod![]()
wouthrox zei:kheb een PMke gestuurd , grtz
..
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
XYRIS zei:Heb je nog interesse in GTA3? zoja doe me een bod![]()
wouthrox zei:kheb een PMke gestuurd , grtz
wouthrox zei:ah , ik heb jouw aankoop zelf bekekenwou nog net vragen aan de verkoper hoe de staat van GTA 3 was ( die andere heb ik al ma voor een goei prijske wil ik die er ookwel bij )
je laat me maar iets weten , liefst gewoon zo compleet en nieuw uitzient mogelijk
grtz